Tjenare. Tyckte Skylinen var riktigt snygg på bilderna men fan va bra den såg ut irl! Kommer nog ner framemot vårkanten och kikar lite när det inte är så mycket folk där;) Mvh Jocke
Kan bara hålla med, den såg verkligen kanonfin ut nu när delarna ramlat på plats! Äntligen fick man en skymt av den helhet som kommer stå på Elmia här framöver! Känns bra att se efter allt slit och all tid som är nerlagd på detta vrålåk!
här e dem! tror det kommer bilder på dem monterade idag! sen får vi avgöra
kan ju funka för att du j´har svarta detaljer på bilen som huv och speglar men hade bilen vart helröd så hade vita fälgar varit nice! å nej du får inge spö Erick=) mvh Fredde
här e dem! tror det kommer bilder på dem monterade idag! sen får vi avgöra
kan ju funka för att du j´har svarta detaljer på bilen som huv och speglar men hade bilen vart helröd så hade vita fälgar varit nice! å nej du får inge spö Erick=) mvh Fredde
vita fälgar till röd bil är sjukt nice! kanske blir så för min del men det hade nog inte passat på ericks bil eftersom han har så mycket svarta detaljer ända alternativet som jag ser är svarta med röd rand runt ala time attack men tror nog nästan det blir bästa såhär för den va sjukt snygg igår
Har ju kikat lite då och då under tidens gång, och trodde jag hade någorlunda koll på hur slutresultatet var tänkt att bli. Men måste säga att jag blev grymt överraskad när jag såg bilen igår! Grattis till sveriges enligt mig snyggaste skyline!