inte för att vara dum och klaga nu men.. panelen runt stereon och allt det, den svarta alltså. Den borde du verkligen be Paul hjälpa dig med, den va verkligen inte i samma klass som allt det andra!! annars "top notch"
gå tillbaka nån sida så står det att den antagligen kommer få lite behandling
inte för att vara dum och klaga nu men.. panelen runt stereon och allt det, den svarta alltså. Den borde du verkligen be Paul hjälpa dig med, den va verkligen inte i samma klass som allt det andra!! annars "top notch"
gå tillbaka nån sida så står det att den antagligen kommer få lite behandling
Jag och Edge monterar bakkofångarn. Edge does it evolution style
Skruvarna som håller bakdelen
Edge hade koll på passformen medans jag skruvade åt
Plastploppar monteras!
Testar nummerskyltsbelysningen!
Blev jäkligt gött vitt ljus, helt jämt också, av diodremsan
Snygg bild bara
Liten översiktsbild med baken på plats
Monterar bakdelen i hjulhusen. Överst en rostfri skruv i orginalfästet.
Monterar.. Enligt Edge kan man inte sitta som jag gör
Pilligt
Andra fästbulten är rostfri m6 insex, genomgående genombakskärmen, med nylockmutter på andra sidan. Det sitter fast med andra ord
På plats.. Nöjd
Sen justerade vi in huven, framlampor och skulle montera grillen!
Plastploppar som håller fast fronten i ovankant, precis som original
Börjar montera grillen, måste tillverka undre fästen till denna, sitter bara i övre nu!
Bockade till fästjärn i alu-plattjärn
Borrar..
slipade järnen lite med 600 papper så att färgen skulle fästa bättre
Sprayar
Världens bästa sprayfärg.. ca 100 ggr bättre än biltemas, tro mej
Fronten riktigt monterad mot framskärmarna. Notera att jag har eftermarknadsframskärmar och eftermarknadsfront, bägge i glasfiber, och med denna passformen! Top Notch! Ni som läst hela tråden vet hur många timmars arbete det var att få till denna passformen
Texon och Edge diskuterar
Justerar..
Grillen ska jag finjustera ett par 2-3mm till i veckan, men i det stora hela börjar jag bli nöjd. Bilen fick stå ute en halvtimma i regnet för vi grejade med en av lampans bilar en sväng mitt i alltehopa