Värsta bilen du har åkt med i?

jokke_b
14 februari 2007 · 315 Inlägg

Vilekn är den värsta bilen du har åkt i?
Gärna filmer om ni har.

sj så var det i en evo 6 en rally bil allså...  fy fan ett sånt jävla acc de va allså... men tyckte de va lite dålig kraft efterkurvorne eftersom att de va en såpass stor turbo så skratta han åhh stana bilen åhh tryckte på en kanpp... bilen bara börja att baktände som aset
Ständigt turbo tryck va de enda han sa åhh bara gasa. Då va den inte så seg ifårn kurvorne längre kan ja lova...

Allt eller inget!!!
Lundberg87
14 februari 2007 · 242 Inlägg

Värsta jag åkt är nog Rs6, sen får M3n och S6+ slåss om 2andra platsen big_smile

Senast redigerat av Quattronicke (14 februari 2007)

BMW E36 Turbo "Projekt" (1994)
Audi RS4 (2001)
Mercedes E300 Bluetec "Brukis Dragbil" (2008)
Tezla Galen
14 februari 2007 · 108 Inlägg

Värsta jag åkt är nog Supra, Ulrik på garaget.org's bil smile underbart säger jag bara big_smile
vill åka igen smile

robinolsson
14 februari 2007 · 16 Inlägg

Hmm.. får tänka till lite där.. Snabbast jag kört är nog M3 E46, åkte visserligen i den också.. men trimmad 850R gick bra också!

If it has wheels, u can drive it
Camitz
14 februari 2007 · 646 Inlägg

Värsta bilen jag åkt, är helt klart syrrans killes (http://www.garaget.org/?car=1001)  förredetta kompressormatade Vr6, numera turbomatad med ett mål på 650 hk +

Aldrig varit med om ett sådant vrid i nån bil!!!

Senast redigerat av Camitz (14 februari 2007)

COCO
14 februari 2007 · 23 Inlägg

De borde ju vara en LP640 i tyskland sjukt drag nästan så att man blev rädd

Audi RS4 (2006)
BMW X6 (2009)
Stampep inte som alla andra...
14 februari 2007 · 127 Inlägg

måste nog vara min egen... eller möjligtvis brors s6a, är ju dock två helt olika bilar, så det är svårt att jämföra rättvist...

En motor KAN inte få för mycket bränsle, Bara för lite luft!
VBNicke
14 februari 2007 · 36 Inlägg

Ferrari 348 snabbast,, men coolast var att få åka i Sveriges enda Polisporsche när jag var 14 smile

"Varför låta en motor suga, när man kan våldta den med en turbo?"
Hurricane DRIVER @ HWR.se
14 februari 2007 · 621 Inlägg

Har faktiskt åkt/kört lite av varje

Åkt med
EVO 6 med Stig Blomqvist (rally explosion v-ås)
EVO 5 el 6 med Hans Avevin (rally explosion v-ås)
Viper RT/10
BMW Alpina B10 biturbo
BMW Alpina B6 (med större motor)
BMW M3

Kört

(Förutom mina egna USA- och rallybilar)
GMC Cyclone
Viper GTS (en blå med vita sträck)
Viper GTS (en röd med vita sträck och dekaler) wink
inte att förglömma mammas "gamla" Jeep 5,9L
div Jaggor

Men rätt stolt är jag över att jag har suttit i en
Jaguar XJ220

Har säkert glömt någon (man inte borde glömma).
Men jag klagar inte på mina upplevelser iaf. . .

och tack alla som varit med och gjort detta möjligt.

Senast redigerat av jimmy1977 (14 februari 2007)

- V8 - 4 ever . . .
_________________
Aldin AT Däck
14 februari 2007 · 501 Inlägg

snabbaste jag åkt är min egen och bmw m5 och den lyxigaste (fetaste) var en bmw 745 2007 årsmodell kändes som man steg in i las vegas så mkt knappar o lysen tongue

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
CarBear A + B = KUL
14 februari 2007 · 66 Inlägg

Den fetaste bilen i min bil-historia är MDS gamla demobil, en Hummer H2, kompressortrimmad till 500 hk. Jag fick möjligheten att provköra den, och den hade duktigt med acc även om den var så stor! smile

CarBear - borde snarare heta "MCBear". :)
Wicca
14 februari 2007 · 886 Inlägg

Volvo 855  som var jävligt trimmad, var väl en 400-500 häst i tror jag, den var skön big_smile

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
THEBADGUY Gorgilus addictus
14 februari 2007 · 4 736 Inlägg

En Volvo 740 TIC. God för ca 300 hk. Gick rätt skapligt smile.

Men kan dock inte jämföras med en Scania R500 V8 trailer dragare, chippad och klar. Går som bara  AS big_smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
_fillan_ med lem
14 februari 2007 · 1 925 Inlägg

bmw 535d  !!!! diesel altså med 270hk o 700newtonmeter orginal !!! dom var det kcr box på denna så ca 800nm,,,drog en trimmad v70r -05 så det small om att big_smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Dockan
14 februari 2007 · 733 Inlägg

det blir nog killens förra bil, en svart Skyline R34 GTR... den va ombyggd en hel del o vid test hade den runt 1000HK. den kördes dessvärre aldrig på strippen =/ hade nog annars blivit en av dom snabbare i Sverige iaf.. tomma långa vägar o de va livsfarligt att åka i den, eftersom min kille kör som 11 yra hönor, men fortfarande kontrollerat..

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Kettunen
14 februari 2007 ·

Volvo 855 T5R Chippad till 420hk. Bytt till lastbils turbo osv. Fy i helvete vilken sug det var i dom första växlarna. Puhh fan det var nästan så man sket i bajjan juh haha:D

Mack Forum- och sitemoderator
14 februari 2007 · 26 155 Inlägg

whiper skrev:
det blir nog killens förra bil, en svart Skyline R34 GTR... den va ombyggd en hel del o vid test hade den runt 1000HK. den kördes dessvärre aldrig på strippen =/ hade nog annars blivit en av dom snabbare i Sverige iaf.. tomma långa vägar o de va livsfarligt att åka i den, eftersom min kille kör som 11 yra hönor, men fortfarande kontrollerat..

Ha tålamod med min humor nu, men jag har faktiskt funderat på detta ämne.
Det sägs att man ska haka på taxibilar om man är ute och åker längs en väg
för då går det fort. Men. Jag funderar nästan på om i alla fall jag inte hellre hakar
på en lantbrevbärare i stället.
Är liksom brevbärare själv och trots packning är det rätt bra tryck i en Kangoo smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Ena Colaberoende
14 februari 2007 · 1 219 Inlägg

Hade en kompis (observera hade) som körde en banracingtrimmad Alfa Romeo 164 (3.0) och satan i gatan vad den gick. Fick låna den ett par gånger. det var nog det värsta jag har åkt i.

Men bästa känslan i axxet måste jag ge till Elektrosport här på garaget i sin Camaro Rs´67.

/Ena

BBR
14 februari 2007 · 348 Inlägg

AirOne skrev:

whiper skrev:
det blir nog killens förra bil, en svart Skyline R34 GTR... den va ombyggd en hel del o vid test hade den runt 1000HK. den kördes dessvärre aldrig på strippen =/ hade nog annars blivit en av dom snabbare i Sverige iaf.. tomma långa vägar o de va livsfarligt att åka i den, eftersom min kille kör som 11 yra hönor, men fortfarande kontrollerat..

Ha tålamod med min humor nu, men jag har faktiskt funderat på detta ämne.
Det sägs att man ska haka på taxibilar om man är ute och åker längs en väg
för då går det fort. Men. Jag funderar nästan på om i alla fall jag inte hellre hakar
på en lantbrevbärare i stället.
Är liksom brevbärare själv och trots packning är det rätt bra tryck i en Kangoo smile

Off topic:
Bra tyck i kangoon?Möjligen dom 70 första km/h, men sedan är den hopplös, kör både som brevbärare och bud för posten, när man ska köra om får man rikigt ta sats smile

Men får hålla med dig att det är lite underhållande att köra, högerstyrd och allt.

On topic, dåligt med grymma bilar jag åkt med, ska bli bättring

Senast redigerat av BBR (14 februari 2007)

beemern .......
14 februari 2007 · 2 655 Inlägg

farsans trimmade m535:a. låg på mellan 250-300hk haha. inte mycke men gick som faan. drog iallfall en evo6:a utan problem och en golf 3 turbo...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang