2295
Sök

tjejbilder på garaget... haha

4 506 Inlägg
2 juni 2007
Ja det är ju rätt roligt. Får be kompisens syrra posa vid min 240 så ska ni se att den ligger på 250 toppen ganska snart ;O) hahaha

Kan du andas kan du dö.

7 100 Inlägg
2 juni 2007
ska slänga på mej string och hela fadderallan och kräla mej upp på saaben eller forden:P,sen jävlar ligger ja längst upp på topp 250:P
Senast redigerat av bmx (2 juni 2007)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

4 506 Inlägg
2 juni 2007
bmx skrev:
ska slänga på mej string och hela fadderallan och kräla mej upp på saaben eller forden:P,sen jävlar ligger ja längst upp på topp 250:P

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Kan du andas kan du dö.

Proljece?
1 464 Inlägg
2 juni 2007
Jag vet men jag står på tjejernas sida där tycker det är riktigt kul att se fler brudar har själv varit tillsamans med en tjej som gick på bilsportlinjen i ystad och hon jobbar som lackerare nu så stående ovationer och många hurra för tjejerna/kvinnorna på sidan riktigt skoj att se tjejer deremot tycker jag inte om alla killar som tycker det är lide skoj att flörta med alla tjejer här fast att dom har kille och skiter i dom som försöker flörta smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

1 297 Inlägg
2 juni 2007
helt oläsligt haxer. sätt en punkt eller två ^_*

Proljece?
1 464 Inlägg
2 juni 2007
Tack smile bra att  du är svenska lärare wink tycker om sånna .. lite skit sak samma?

2 123 Inlägg
2 juni 2007
haxer skrev:
Tack smile bra att  du är svenska lärare wink tycker om sånna .. lite skit sak samma?

Nej det är inte skitsamma.
Ser Freddeponken det där, då jävlar ! : )
Men jag antar att du läste Svenska i skolan, satte du inga punkter då heller ?
Det blir betydligt lättare för oss andra att läsa om man använder punkter och kommatecken.

Proljece?
1 464 Inlägg
2 juni 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
haxer skrev:

Det blir betydligt lättare för oss andra att läsa om man använder punkter och kommatecken.

Gullig du med wink nee jag satte inga punkter i skolan förutom på prov hade vg ändå. Så jag klarade mej. Men puss på dej och fredde vem de nu e tror det viktiga med tråden kom fram. Och vill du nått så får du skaffa dej en hund.

Biltokig
870 Inlägg
2 juni 2007
haxer skrev:
haxer skrev:

Gullig du med wink nee jag satte inga punkter i skolan förutom på prov hade vg ändå. Så jag klarade mej. Men puss på dej och fredde vem de nu e tror det viktiga med tråden kom fram. Och vill du nått så får du skaffa dej en hund.

Är det bara jag som inte fattar vad hundar har med saken att göra? roll

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juni 2007
Mr_Gear skrev:
haxer skrev:

Nja, hunden passar väl inte direkt in i ämnet! Men för din glädje så kan vi väl räkna med honom...

Seriöst haxer, sätt en punkt eller två! Alla andra gör det, varför ska du vara olik?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 123 Inlägg
2 juni 2007
Fuckface skrev:
Mr_Gear skrev:
haxer skrev:

Nja, hunden passar väl inte direkt in i ämnet! Men för din glädje så kan vi väl räkna med honom...

Seriöst haxer, sätt en punkt eller två! Alla andra gör det, varför ska du vara olik?

Han vill väl vara alternative, sen har jag lite misstankar om din lärare i Svenska ens kunde Svenska : /
Men nog om det, On topic : )

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
2 juni 2007
Och på våra bilbilder finns bara hunden (appropå hundar) och inte 17 ger det högre poäng för det! Antar jag?

Fast jag tvivlar på att jag skulle dra upp bilens poäng heller. Kanske för tio år sedan... och NEJ jag är ingen "skabbig volvobrud", men jag är över 30... smile Får bilen mycket röster om jag syns på bild tycker jag nog det huserar ett gäng halvläskiga tonårspojkar på den här sidan... wink

Man röstar väl på bilen helt enkelt, inte på ägaren...? Fast det är klart att ingen röstar ju om de inte kollar på bilen, och det är väl fler som kollar på bilen om det framgår att det är en tjej som har den. Antar att tankarna spinner på temat "Undrar om bruden har någon vettig kärra, eller om hon kan något själv eller om det är hennes kille....?"
Undvek själv att ta ett användarnamn som skriker ut att jag är tjej, det framgår rätt tydligt av mitt namn ändå... smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

645 Inlägg
2 juni 2007
Sandman skrev:
Jo så upplever jag också att det är.
Känns som ett gäng barn som alla står och slickar på rutan till en godisbutik utan att förstå hur meningslöst det är.

Men man ska inte tro att det alltid är oupskattat för det.
Man märker ganska tydligt att en del tjejer fiskar efter uppmärksamhet på detta sätt, och vet att de kommer att få positiv respons och en massa äckel raggnings repliker som svar på sin tråd/bild.
Det jäkligaste är när de svarar på dessa inlägg "Taaaack!!! *smajl* TiHi!!!!".
Och ställer någon en seriös fråga bland alla raggningsreplikerna fås inget svar wink

Finns puckon av alla kön och klasser, överallt...

Håller med. Ska lägga upp en ny bild på en tjejkompis som lutar sig över bilen så rasar de in femmor... Äntligen ska man nå toppen på Top250!

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juni 2007
vulture skrev:
Och på våra bilbilder finns bara hunden (appropå hundar) och inte 17 ger det högre poäng för det! Antar jag?

Cool hund, klar 5:a roll

Eller en annan, grymt glänsande kärra, har du använt polertrasan som står brevid den som hjälpmedel eller? tongue

Man kan säkert rabbla upp hur många korkade kommentarer som helst!
Senast redigerat av Fuckface (2 juni 2007)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 258 Inlägg
2 juni 2007
Fuckface skrev:
vulture skrev:

Eller en annan, grymt glänsande kärra, har du använt polertrasan som står brevid den som hjälpmedel eller? tongue

Haha! big_smile

Ja, det SKULLE kunnat funka, men jag har inte fått en enda femma med en sån kommentar, TROTS att han är med på flera bilder. Bara trista som "vad är det för ras" eller "söt hund" från folk som inte ens röstat!

Han har nog för små tuttar! wink

// Ellen big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juni 2007
vulture skrev:
Fuckface skrev:
vulture skrev:

Haha! big_smile

Ja, det SKULLE kunnat funka, men jag har inte fått en enda femma med en sån kommentar, TROTS att han är med på flera bilder. Bara trista som "vad är det för ras" eller "söt hund" från folk som inte ens röstat!

Han har nog för små tuttar! wink

// Ellen big_smile

Jag ska trycka på en sån riktig lastbilsratt på min bil, sen ska jag ta en bild från förarutrymmet, sen en bild där min tjej sitter topless i passagerarutrymmet... Undrar vilken som får flest "Sjyssta rattar"... tongue

Jag gissar dock inte på "ratten", utan snarare på "brösten" tongue

2 258 Inlägg
2 juni 2007
Gillar du stora rattar? KÖR BUSS !  big_smile

wink / Ellen smile

Ps: Tror tyvärr du har rätt om bild-idén...

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juni 2007
vulture skrev:
Gillar du stora rattar? KÖR BUSS !  big_smile

wink / Ellen smile

Ps: Tror tyvärr du har rätt om bild-idén...

Föredrar faktiskt små rattar! tongue

Jag är väldigt säker på att jag har helt rätt om bilden! Ingen hade kommenterat min stora ratt...

260 Inlägg
2 juni 2007
sk8kungenapa skrev:
HAHA asså så fort det kommer en ny bild där det finns en tjej på så kommer det massa komentarer tex: Fan va snygg.. bilen med wink.. blir så full i skratt att killar verkligen raggar på allt och jämnt..

håller med dig till 100 %

men tjejerna är lika dåliga isåfall, ända skälet till varför dom lägger upp bilder där dom posar vid bilen är att just få höra hur snygga dom är av alla fjån till snubbar som skriver till dom.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

OEM <3
6 957 Inlägg
3 juni 2007
FIck syn på ett ex. nyss, en tjej med en tysk fabricerad bil....ca 35 kommentarer...helt original, medans en jättefräsch volvo hade fått 13, varav 2 med "gör si å så" så blir den snyggare, alla som "raggar" fan häng på lunar ffs winklol

OEM <3

Sök