2133
Sök

tjejbilder på garaget... haha

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
Håller med fullgas till 100% finns inget värre än när en bil som en tjej har ser ut som f*n typ 8stora rosthål men så länge tjejen ser bra ut och är med på bilden så blir det 5poäng dock ingen som tänker på en bmw som killarna har lagt ner riktigt mycket tid och pengar på. Och då får dom 2or och 3or för att killarna är avundsjuka. Dålig stil!

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

30 Inlägg
5 juni 2007
big_smile skojjig läsning... tongue

//Bizi

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
5 juni 2007
Alexiz skrev:
Saab900Racing skrev:
Personligen så tycker jag att det bara är riktigt irriterade när man går på typ Elmia, och så står det massa brudar som hänger och klänger på bilarna, jag menar va fan?! Jag åker till Elmia och likande evenemang för att se snygga bilar inte tjejer? Isf kan jag lika gärna gå på strippklubb? Nej, jag skulle iaf alrig låta någon stå och kladda på min lack tongue

Kan ju tala om att jag ställa ut min bil på Elmia nästa år och varför inte då ha några snygga killar med bar överkropp, tvättbräda som mage och solbränd som står vid min bil.. tongue kan ni killar ha tjejer så kan vi tjejer ha killar eller hur... hehe big_smile

jag är frivillig wink (var bara tvungen;))

/Street

2 911 Inlägg
7 juni 2007
Personligen tycker jag just erotikfixeringen kring bilsport och tekniken rörande branschen i allmänhet är urlöjlig. I Jönköping i våras var det alldeles för mycket fokusering på damerna, om jag har lagt ner X antal hundra timmar på ett bygge, inte fan skulle jag ställa en brud där med 2 ton läppglans och ett ego större än solsystemet, vill ju visa bygget, inte damerna...

Personligen skulle jag hellre se att gallerierna hölls till vad sajten handlar om.

Tjåff
Senast redigerat av Decibel (7 juni 2007)

385 Inlägg
7 juni 2007
Det kanske bara är jag som är konstig, men jag tycker att bilar och kvinnor passar bra ihop på bild (om man inte är lagd åt andra hållet)... Det är ju två vackra saker förenade.

För mig handlar det alltså ganska mycket om estetik också. Så om bilen (eller tjejen) är ful, så blir båda fula. Det måste ju passa! Jag har absolut inget emot att se en biffig tuffing till man bredvid en mustig HD-hoj t.ex. Det är ju precis lika rätt som en tjej bredvid en japsare i mina ögon.

En människa bredvid ett fordon skapar en viss image. Och det är väl det vi dras till som människor antar jag...

Observera att jag inte har sagt att det behöver vara något lättklätt eller naket!

Personligen så skulle jag nog inte låta min flickvän posa inför min bil, för jag tycker inte att min bil är snygg nog för henne (än).. tongue

Proljece?
1 464 Inlägg
7 juni 2007
evilmaster skrev:
Det kanske bara är jag som är konstig, men jag tycker att bilar och kvinnor passar bra ihop på bild (om man inte är lagd åt andra hållet)... Det är ju två vackra saker förenade.

För mig handlar det alltså ganska mycket om estetik också. Så om bilen (eller tjejen) är ful, så blir båda fula. Det måste ju passa! Jag har absolut inget emot att se en biffig tuffing till man bredvid en mustig HD-hoj t.ex. Det är ju precis lika rätt som en tjej bredvid en japsare i mina ögon.

En människa bredvid ett fordon skapar en viss image. Och det är väl det vi dras till som människor antar jag...

Observera att jag inte har sagt att det behöver vara något lättklätt eller naket!

Personligen så skulle jag nog inte låta min flickvän posa inför min bil, för jag tycker inte att min bil är snygg nog för henne (än).. tongue

Det har väl inget med detta att göra? mad

385 Inlägg
7 juni 2007
haxer skrev:
evilmaster skrev:

Det har väl inget med detta att göra? mad

Det har väldigt mycket med detta att göra om du förstår mitt resonemang.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
7 juni 2007
Janina skrev:
Strumpan skrev:
Eliza och Janina.

Eliza om du känner att du behöver bevisa 200ggr mer bara för att du inte innehar snopp och vill bara ha betyg på bilen är problemet löst om du nu inte lägger upp nå bilder på dig själv eller hur?

Janina samma sak till dig. Om du vill ha din bil bedömd så lägg upp bilen utan dig ^_*

Tro nu inte att jag klagar för att jag tycker att det är jättetrevligt med tjejer som gör sina egna bilar. Finns inget tuffare när min tjej kör min bil(Står iofs i hennes namn ^_*).

Försöker dagligen få henne att ta ett foto brevid bilen så man kan få lite fler träffar, för så funkar det smile

Om du läser lite mer nogrant så skulle du se att anledningen till varför jag har bilder på mig här på sidan är eftersom jag finns tillgänglig som modell till olika evenemang & liknande. Känns dumt att inte ha nån bild när det faktiskt ändå till 80% är utseendet folk går på när dom vill ha modeller till bilar wink Du kan även se om du kollar på mina bilder att jag inte har en enda bild på mig med min bil. Just eftersom jag INTE vill ha mig bedömd utan min bil.

Om du på fullt allvar vill ha draghjälp i din modellkarriär kan jag nog tänka mig bättre forum än just detta. Mycket bättre.

För övrigt... En modell som inte vill bli bedömd? Humor wink  Jag tror nog mest att du vill ha så mycket bekräftelse det bara går.

Modell & modeskribent
280 Inlägg
7 juni 2007
pUs skrev:
Janina skrev:
Strumpan skrev:
Eliza och Janina.

Eliza om du känner att du behöver bevisa 200ggr mer bara för att du inte innehar snopp och vill bara ha betyg på bilen är problemet löst om du nu inte lägger upp nå bilder på dig själv eller hur?

Janina samma sak till dig. Om du vill ha din bil bedömd så lägg upp bilen utan dig ^_*

Tro nu inte att jag klagar för att jag tycker att det är jättetrevligt med tjejer som gör sina egna bilar. Finns inget tuffare när min tjej kör min bil(Står iofs i hennes namn ^_*).

Försöker dagligen få henne att ta ett foto brevid bilen så man kan få lite fler träffar, för så funkar det smile

Om du läser lite mer nogrant så skulle du se att anledningen till varför jag har bilder på mig här på sidan är eftersom jag finns tillgänglig som modell till olika evenemang & liknande. Känns dumt att inte ha nån bild när det faktiskt ändå till 80% är utseendet folk går på när dom vill ha modeller till bilar wink Du kan även se om du kollar på mina bilder att jag inte har en enda bild på mig med min bil. Just eftersom jag INTE vill ha mig bedömd utan min bil.

Om du på fullt allvar vill ha draghjälp i din modellkarriär kan jag nog tänka mig bättre forum än just detta. Mycket bättre.

För övrigt... En modell som inte vill bli bedömd? Humor wink  Jag tror nog mest att du vill ha så mycket bekräftelse det bara går.

haha tror du har lite förutfattade meningar om modeller wink Jag har fått modelljobb genom att ha mina bilder ute här så jag tänker fortsätta med det. & inte för att låta dryg men jag behöver ingen mer bekräftelse än den jag redan får från andra ställen. Här är jag för att jag är intresserad av bilar & inget annat. Jag hade lika gärna kunnat hoppa över att ha bilder här om det inte varit för att jag får jobb på det här sättet..
Senast redigerat av Janina (7 juni 2007)

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
8 juni 2007
Janina skrev:
haha tror du har lite förutfattade meningar om modeller wink

Japp, stämmer bra. Fördomarna går i stort sett ut på att modeller är ytliga, är tjatiga, har en osläckbar törst efter bekräftelse, sällan blir tagna på allvar, etc

Janina skrev:
Här är jag för att jag är intresserad av bilar & inget annat.

"Ok".

Janina skrev:
Jag har fått modelljobb genom att ha mina bilder ute här så jag tänker fortsätta med det.

Med andra ord, du är här enbart för att du gillar bilar (Samt för att kunna försörja dig själv, men det är en petitess i sammanhanget..)

Janina skrev:
& inte för att låta dryg men

Nix, du låter mest som en vacker, ytlig och tråkig modellflicka. Ganska väntat.  cool

Proljece?
1 464 Inlägg
8 juni 2007
pUs skrev:
Janina skrev:

Japp, stämmer bra. Fördomarna går i stort sett ut på att modeller är ytliga, är tjatiga, har en osläckbar törst efter bekräftelse, sällan blir tagna på allvar, etc

Janina skrev:

"Ok".

Janina skrev:
Jag har fått modelljobb genom att ha mina bilder ute här så jag tänker fortsätta med det.

Med andra ord, du är här enbart för att du gillar bilar (Samt för att kunna försörja dig själv, men det är en petitess i sammanhanget..)

Janina skrev:

Nix, du låter mest som en vacker, ytlig och tråkig modellflicka. Ganska väntat.  cool

Hahhaahahaha.... bra att någon skriver det man tänker usch elakt fyyy lol

StylingFreak
220 Inlägg
9 juni 2007
Trådstartare
OKI!! Vi kanske ska döda tråden här nu.. Tycker vi killar ska gå ut till våra bilar och klänga lite på bilen i sexig, tajt, kort kort ja ni vet och få bra betyg av tjejerna oxå.. FAN ta er tjejer om ja inte får creed nu om jag slänger ut en sån bild.. kommer skämmas ihjäl sen men dekan de va värt..

styling or tuning?

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
9 juni 2007
sk8kungenapa skrev:
OKI!! Vi kanske ska döda tråden här nu.. Tycker vi killar ska gå ut till våra bilar och klänga lite på bilen i sexig, tajt, kort kort ja ni vet och få bra betyg av tjejerna oxå.. FAN ta er tjejer om ja inte får creed nu om jag slänger ut en sån bild.. kommer skämmas ihjäl sen men dekan de va värt..

Bar överkropp och olja också, va? wink

Kommer det upp någon bild med det stuket LOVAR jag dig en kommentar, om du lovar att inte kalla mig otäck tant sedan! wink

// Ellen big_smile

*tycker att bilar kan få vara bilar och folk kan få vara folk istället för sexobjekt  - gillar dock bilder där folk är med och är påklädda*

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Modell & modeskribent
280 Inlägg
9 juni 2007
pUs skrev:
Janina skrev:

Janina skrev:

"Ok".

Janina skrev:

Janina skrev:

haha tycker det låter som du har jävligt dåligt självförtroende som klagar på nån du inte ens känner tongue Dom flesta som klagar på oss "vackra, ytliga, tråkiga modeller" (som du skrev) har antingen varit opopulära i skolan eller blivit nobbad för mkt av andra anledningar. Vet inte om du tillhör dom men tycker du ska sluta klaga på folk du inte vet nått om wink Fördommar är för idioter, & du är väl ingen idiot får ja hoppas?
Senast redigerat av Janina (9 juni 2007)

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

volvoraggare
4 776 Inlägg
9 juni 2007
jag tycker det är ett plus om bruden är snygg också och framförallt bilen också janina är väll en av dom få tjejer som är snygga här och som har fått modelljobb genom garaget. fan grabbar och ni andra brudar ni är bara avis på henne för att det går bra för henne.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 911 Inlägg
9 juni 2007
ironhead skrev:
jag tycker det är ett plus om bruden är snygg också och framförallt bilen också janina är väll en av dom få tjejer som är snygga här och som har fått modelljobb genom garaget. fan grabbar och ni andra brudar ni är bara avis på henne för att det går bra för henne.

Det är ju väldigt lätt att ta till avundsjuka som mothugg, ta och utveckla ditt påstående lite. Varför skulle någon kille vara avundsjuk på en tjejs utseende och dennes jobb?

Jag ser inte kopplingen, enlight me

volvoraggare
4 776 Inlägg
9 juni 2007
asså killarna här verkar vara avis på killar som får såna tjejer och många tjejer här är ju avis på att dom inte är lika snygga . men jag tycker inte man ska hoppa folk utan vidare sen spelar det ingen roll om det är tjejbilder på garaget

hater
656 Inlägg
9 juni 2007
Jag tycker att det alltid är bra med vackra flikkor, har man nått o vila ögonen på när det inte finns vackra bilar i närheten tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

2 911 Inlägg
9 juni 2007
ironhead skrev:
asså killarna här verkar vara avis på killar som får såna tjejer och många tjejer här är ju avis på att dom inte är lika snygga . men jag tycker inte man ska hoppa folk utan vidare sen spelar det ingen roll om det är tjejbilder på garaget

Men nu tror jag, är du full ?

Man får aldrig en tjej... man förtjänar en tjej genom att visa respekt och bete sig på ett sådant sätt som damerna uppskattar, det är ömsesidigt från båda håll.
Deras yrke eller utseende hör väl fasiken inte dit.

Men men, ut i solen, nu ska jag åka o dra Janina i örat för att hon orsakar att folk blir avis...

volvoraggare
4 776 Inlägg
9 juni 2007
Decibel skrev:
ironhead skrev:

Men nu tror jag, är du full ?

Man får aldrig en tjej... man förtjänar en tjej genom att visa respekt och bete sig på ett sådant sätt som damerna uppskattar, det är ömsesidigt från båda håll.
Deras yrke eller utseende hör väl fasiken inte dit.

Men men, ut i solen, nu ska jag åka o dra Janina i örat för att hon orsakar att folk blir avis...

det är sant med det du säger så mycket håller jag med om det jag tänkte mest på är ju att måna är avis för att går bra för henne att hon har en karriär sen att hon är snygg gör inte saken sämre

Sök