Sliten skinnklädsel

lanred
3 mars 2007 · 555 Inlägg

är det någon som vet något företag som "lagar" skinnklädseln så den ser ut som ny igen.. jag hade för mig att jag såg på bild före och efter resultat... men kommer inte ihåg adressen..

Ena Colaberoende
3 mars 2007 · 1 219 Inlägg

Finns vissa firmor som kan laga Läder. Tror dom använder sig av HBC System.

http://www.osbil.se/hbcinfo.htm

Googla lite och se om du hittar en firma nära dig.

/Ena

Lindgren
3 mars 2007 · 85 Inlägg

min förarstol var mkt sliten på min 855a.. då åkte jag till möbel affären och köpte svart pigment och gnuggade in. när det hade torkat in så smörjde jag in hela inredningen med skinn fett... resultatet blev kanon.. nattsvart och mjukt å fint..

krillle87
3 mars 2007 · 38 Inlägg

Lindgren skrev:
min förarstol var mkt sliten på min 855a.. då åkte jag till möbel affären och köpte svart pigment och gnuggade in. när det hade torkat in så smörjde jag in hela inredningen med skinn fett... resultatet blev kanon.. nattsvart och mjukt å fint..

vill också fixa mina torrsprickor, kommer du ihåg exakt vad produkterna du använde dig av hette och vart man kan köpa prylarna?

Ska det vara Volvo så är en R enda altenativet!
lanred
4 mars 2007 · 555 Inlägg

hade också varit nice om man hade fått veta exakt vad du köpte, lite svårt annars förklara något som man inte vet när man ska in i butiken..

HBC verkade nice ska googla det!

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
4 mars 2007 · 545 Inlägg

Lindgren skrev:
min förarstol var mkt sliten på min 855a.. då åkte jag till möbel affären och köpte svart pigment och gnuggade in. när det hade torkat in så smörjde jag in hela inredningen med skinn fett... resultatet blev kanon.. nattsvart och mjukt å fint..

det hade ja me behövt!!

Två ord räcker, SAAB knäcker
TT-Avant
4 mars 2007 · 6 851 Inlägg

Lindgren skrev:
min förarstol var mkt sliten på min 855a.. då åkte jag till möbel affären och köpte svart pigment och gnuggade in. när det hade torkat in så smörjde jag in hela inredningen med skinn fett... resultatet blev kanon.. nattsvart och mjukt å fint..

Kan funka om man har svart klädsel, men själv har man ljust skinn och det är inte lätt att hitta färg el. piggment att förbättra slitningarna sad

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Lindgren
4 mars 2007 · 85 Inlägg

vet inte vad produkten heter.. frågade bara efter svart pigment... dom hade mängder med nyanser..!! fettet var bara ett helt vanligt möbel fett.. det är bara att gå in och frågapå affären så löser dom det..

lanred
4 mars 2007 · 555 Inlägg

ok schysst!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang