Nån som har nå härligt ljud är det ringer eller sms:ar i din telefon. Dumpventil eller så ??? Skicka gärna till mig då.

M_Olsson
8 mars 2007 · 24 Inlägg

Tjenare.. Som sag är det nån som har en dumpventil ringsginal eller vet vart man kan ladda hem.. Kan ni inte vara snälla och skickad det till mig då.. letat i snart 2 timmar tror ja. Blir gale.. tack på förhand .

Mvh // Matte

Hultman Lastbilschaufför
8 mars 2007 · 265 Inlägg

http://www.935motorsports.com/bovmediaX.htm där finns lite klipp.

Senast redigerat av Hultman (8 mars 2007)

BMW 525 TDSA "Bruksbilen" (1996)
good_year
8 mars 2007 · 755 Inlägg

feta ljud..

ShadowD Sensation
8 mars 2007 · 74 Inlägg

Nu hittade jag ju min sms signal:D

Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded
JesperGustafsson CNC operatör
8 mars 2007 · 31 Inlägg

Jag har en men det låter inte dirrekt som en dumpventil tyvärr men den är rätt go att höra på smile

Volvo s70 2.5t "Sleepern" (1998)
M_Olsson
8 mars 2007 · 24 Inlägg

alla som har eller har hittat kan ju lägga upp  smile Vore ju roligt att ha lite så man kan byta lite ibland wink


mv h// Matte

Volvoz84 "Ijenkligen"
8 mars 2007 · 786 Inlägg

M_Olsson skrev:
Tjenare.. Som sag är det nån som har en dumpventil ringsginal eller vet vart man kan ladda hem.. Kan ni inte vara snälla och skickad det till mig då.. letat i snart 2 timmar tror ja. Blir gale.. tack på förhand .

Mvh // Matte

jag har en riktigt fet du kan få.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Rikard_92
8 mars 2007 · 27 Inlägg

Här finns ljud på olika bilar iaf.

http://www.albertweb.de/Sound-Spiele/Sound.htm

M_Olsson
8 mars 2007 · 24 Inlägg

Tack tack =  )  bara ösa på med flera om ni har eller vill ..

gärna nån sida där man kan ladda hem direkt till mobilen också .

mvh // Matte

MilleN
8 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Som ringsignal har jag en ljudfil på när min motorcykel drar från 0 till 270km/h wink

sök på purge valves på google så finns det nog mängder med ljudklipp.. Har till och med för mig att det finns en hemsida som heter www.purgevalves.com ... Massa feta wink

Westergren Large Cap
8 mars 2007 · 1 816 Inlägg

Hehe, jag har en rolig SMS singnal som låter så här: "SMS betyder Sug Min Snabel" big_smile haha

M_Olsson
8 mars 2007 · 24 Inlägg

Westie_ skrev:
Hehe, jag har en rolig SMS singnal som låter så här: "SMS betyder Sug Min Snabel" big_smile haha

haha tongue

M_Olsson
8 mars 2007 · 24 Inlägg

MilleN skrev:
Som ringsignal har jag en ljudfil på när min motorcykel drar från 0 till 270km/h wink

sök på purge valves på google så finns det nog mängder med ljudklipp.. Har till och med för mig att det finns en hemsida som heter www.purgevalves.com ... Massa feta wink

Tackar smile  Ska leta lite där. Fel sida men den sian kanske man kan hitta snart.

Mvh // Matte

Skon
21 maj 2007 · 32 Inlägg

Westie_ skrev:
Hehe, jag har en rolig SMS singnal som låter så här: "SMS betyder Sug Min Snabel" big_smile haha

Den vill jag också ha! smile

/Johan

Cadillac Serie 62 "Six Window" (1960)
Hee-Maan
21 maj 2007 · 3 113 Inlägg

tyvärr jag har ingen sån tyvärr.. smile

dock jag har "Sonic Syndicate - Flashback" som ringsingnal och "Sluta jiddra, börja trolla" som är från en väldigt gammal Vasa bröd-reklam (riddarna runt frukostbordet) smile fall någon kommer ihåg den tongue

Semper Fi
Pearlfoto -:Player in the street:-
21 maj 2007 · 234 Inlägg

ja har crasy frogs dump ljud om d vill ha;)

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Chrom Kapten Långsam
21 maj 2007 · 185 Inlägg

Kan det bli mer bonnigt än dumpljud som ringsignal? tongue

Tänk på att ni ska våga stå för det när signalen ringer i tid och otid. Håller mig till det anonymaste jag hittar.

Jonni
21 maj 2007 · 1 256 Inlägg

Chrom skrev:
Kan det bli mer bonnigt än dumpljud som ringsignal? tongue

Tänk på att ni ska våga stå för det när signalen ringer i tid och otid. Håller mig till det anonymaste jag hittar.

Just därför jag har en dump som SMS :p

Kör sällskapsresan som ringsignal istället big_smile

"ääh vafan man va ju nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig"

fredda_king Fotograf
21 maj 2007 · 1 319 Inlägg

som sms har jag "SMS för dig som inte vågra prata"  sen som byta så har jag även "jävlar i helvete det kom ett sms tror jag skynda dig att titta för i helvete skynd" den sist nämda pratar dom älvdalska i om nån vet hur det låter:Å

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Master_J Stålmannen
21 maj 2007 · 465 Inlägg

fredda_king skrev:
som sms har jag "SMS för dig som inte vågra prata"  sen som byta så har jag även "jävlar i helvete det kom ett sms tror jag skynda dig att titta för i helvete skynd" den sist nämda pratar dom älvdalska i om nån vet hur det låter:Å

Finns det någon chans att du kan skicka någon av dessa till mig? big_smile

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang