Angående bilder på Brembo MAX bakom fälg .

Miklen
16 mars 2007 ·

Har kikat på nya bromsar och funnit att brembo max verkar vara prisvärda..

Har dock inte hittat några vettiga bilder på hur det ser ut i helhet på en bil monterat å klart bakom fälg..Har sökt lite på google men inte hittat nåt vettigt.. Om ni har sådana skivor eller vet några bilder så länka gärna dom...

Har nämligen lite svårt för mönstret i slitzarna, men blir nog annat när man ser dom i helheten.

KlintA Våga Vägra Volvo!
17 mars 2007 · 326 Inlägg

Du kan ju annars köpa DNX-skivorna. De e ju så satans fina me DNX in svarvat i dom.

Vad sa du? Har Pappa betalat?
Miklen
18 mars 2007 ·

Eddie_Rocks skrev:
Du kan ju annars köpa DNX-skivorna. De e ju så satans fina me DNX in svarvat i dom.

Hur många riksdaler ligger dom på då ?

KlintA Våga Vägra Volvo!
18 mars 2007 · 326 Inlägg

Jadu, om ja visste de. Ja e sj sugen på dom.

Vad sa du? Har Pappa betalat?
Miklen
18 mars 2007 ·

för d som lockar mig e ju att brembona "bara" kostar 800 spänn skivan..

silverbird
18 mars 2007 · 666 Inlägg

ge mig en bild på skivorna och den bilen det ska på så kan ja photoshopa litta på det, vill ha bromsarna tagna rakt från sidan, helst bilen med

//Silver

Aj3 Kanotist
18 mars 2007 · 58 Inlägg

DNX-skivorna kostar £128 + postavgift till en Probe, kolla http://shop.street-racers.co.uk. Jag har ett svagt minne av att dom skickar till Sverige.

Själv köpte jag Brembo Silverline för ~750kr/skiva. Helt nöjd, stor skillnad jämfört med orginal. Ansåg mig inte ha råd med DNX. wink

Miklen - vet inte vilket mönster du menar men jag har en bild på mina skivor. Duger åt mig! smile


Edit: Hittade MAX-skivor, ganska fula faktiskt. wink Köpte mina från www.fastone.se.

Senast redigerat av Aj3 (18 mars 2007)

Hastighetsskyltar är rekommendationer
Miklen
18 mars 2007 ·

DNX e ju överpris för min del.. Lite mer annorlunda mönster på Brembo MAX och det är ju kul..får helt enkelt testa om d ser bra ut på just min bil me mina fälgar.. gör d inte d får ja väl bromsa bort slitsarna winkwink

Aj3 Kanotist
18 mars 2007 · 58 Inlägg

Kolla med Fastone ifall de har någonting du gillar, dom finns på Engelbrektsgatan 57 i Gbg, du bor väl rättså nära Miklen?

Hastighetsskyltar är rekommendationer
Miklen
18 mars 2007 ·

Ja har snackat me dom förut å deras prislappar e inget för mig.. smile eller va då.. E inte så noga e ju bara ett par skivor.. smile

Aj3 Kanotist
19 mars 2007 · 58 Inlägg

OK. Tyckte mina skivor var ganska billiga i alla fall. wink

Hastighetsskyltar är rekommendationer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang