Polis siren!

Lindberg88
17 mars 2007 · 1 418 Inlägg

Tja!
Vart kan man få tag på polis sirener som låter exakt lika som svenska polisens?? Såg en gammal 242a igår som hade det och åkte och skrämde folk wink

Senast redigerat av Lindberg88 (17 mars 2007)

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
bmx
17 mars 2007 · 7 100 Inlägg

har sett de ja med.vill oxå ha en sån tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
herrsiba Move Your Mind
17 mars 2007 · 164 Inlägg

fräckt? Ja. Men lagligt? Tveksamt va???

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
Lindberg88
17 mars 2007 · 1 418 Inlägg

skit i om det är lagligt eller inte, jag SKA ha en sån!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
båge montör och hobby mekaniker
17 mars 2007 · 2 672 Inlägg

såg en nyare folkabuss på svenska rallyt som åkte omkring med det! vid parkeringen på 4:e sträckan!! vill ja me ha

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Hodin
17 mars 2007 · 140 Inlägg

Jag skulle också vilja ha en sån.. smile Vet någon vart det finns meloditutor som dom har i filmen dukes of hazzard ? Ps: Sorry om jag lånar tråden lite smile Ds

Lindberg88
17 mars 2007 · 1 418 Inlägg

Volvdin skrev:
Jag skulle också vilja ha en sån.. smile Vet någon vart det finns meloditutor som dom har i filmen dukes of hazzard ? Ps: Sorry om jag lånar tråden lite smile Ds

http://www.sambilmode.se/products/index … anguage=sv art nr 1513

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
EpsiloN Trägnagare
17 mars 2007 · 185 Inlägg

Hahhahahahah riktigt "red-neck" tonguetongue

All show and no go!
Lindberg88
17 mars 2007 · 1 418 Inlägg

ingen som vet vart man kan få tag på en sån polis siren som svenska polisen har då?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
WasteGate
17 mars 2007 · 397 Inlägg

Ring och hör med polisen.. smile

ghost_boy83 CREW
17 mars 2007 · 2 594 Inlägg

Lindberg88 skrev:
ingen som vet vart man kan få tag på en sån polis siren som svenska polisen har då?

ring till snuten och sägatt du skall bygga en polis replika till ett museum kanske du får en hehe nä ja inte vart du skulle få tag på en  en bolare köpte en ambulans där fans den sirenen kvar men den är inte lika vajag vet

Vogge
17 mars 2007 · 494 Inlägg

polisen ser rätt allvarligt på folk som lossas vara poliser. bara så du tänker på de. ifall de som du lurar inte tycker de är lika kul och anmäler dig tar reg nr osv!

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
GurraG INGET ANNAT!!
17 mars 2007 · 1 725 Inlägg

du kan åka dit stenhårt på det

zortep
17 mars 2007 · 911 Inlägg

Tror jag såg att Biltema sålde nån siren som skulle låta som poliserna har i amerikanska filmer !? d e väl det närmaste jag vet hehe !

pic up the phone, wazzzaaa
Sushikocken Sleeper
17 mars 2007 · 3 084 Inlägg

mjo skulle nån komma å jaga mig med polissirener skulle jag sätta dit dem direkt iaf, men ibland så skulle man vilja ha en när polisen kör om en i 160 utan påslagna sirener

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Lindberg88
17 mars 2007 · 1 418 Inlägg

zortep skrev:
Tror jag såg att Biltema sålde nån siren som skulle låta som poliserna har i amerikanska filmer !? d e väl det närmaste jag vet hehe !

har en sån å låter som en siren från vilket larm som helst tongue skiter i det ang böter det får jag ta då jag får en böteslapp men en siren ska jag ha!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Epitaph
17 mars 2007 · 835 Inlägg

Sen vet jag inte om man skulle bli så skraj om en 240 skulle ligga bakom och låta som en polisbil... Tycker man kan låtsas va polis hemma.

Pan
17 mars 2007 ·

Har också en sådan där biltema sirén och den låter ju inte som det klassiska amerikanska polisljudet precis går alldeles för fort. Någon som vet vad som händer om man sätter på en potensiometer på den går melodin saktare eller påverkar det bara ljudstyrkan?

Lindberg88
17 mars 2007 · 1 418 Inlägg

Epitaph skrev:
Sen vet jag inte om man skulle bli så skraj om en 240 skulle ligga bakom och låta som en polisbil... Tycker man kan låtsas va polis hemma.

Jasså det tycker du? Vet du vad? Det tycker inte jag;)

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Epitaph
17 mars 2007 · 835 Inlägg

Lindberg88 skrev:

Epitaph skrev:
Sen vet jag inte om man skulle bli så skraj om en 240 skulle ligga bakom och låta som en polisbil... Tycker man kan låtsas va polis hemma.

Jasså det tycker du? Vet du vad? Det tycker inte jag;)

Jooee men då kan du ju lattja me knallpickadoll också.
Tjuv och polis e jätteskoj men kanske inte på allmänna vägar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang