Hmm. Kan du inte använda superlim till taklucke-skenan?
Nä du, blir påfrästningar på de där grejerna.. Håller nog inte men tanken har funnits hehe Mvh Kim
HPaddict
Jo ja får lägga ner lite tid på allt annat medans.. för inredningen nmåste ju in så får takluckan bli meckad me senare.. För den kommer skruvas dit fast inte fungerande tills jag får handen ur arslet och hittat en ny skena.. Men som sagt äre bara att driva tiden på något annat än sura hehe
kan du inte ta å förklara lite hur du bär dig åt när du målar mattor ? Har ju en matta i min bil med som kanske blir i fel färg framöver (Om de ens blir matta, har än en gång idéer )
Fan, nu börjar du låta som de ska Ang att limma den där delen som jag läste tidigare. Borde de inte hålla me epoxi-lim så länge fram till att du fått tag på en ny? För de e ju ruggigt starkt
kan du inte ta å förklara lite hur du bär dig åt när du målar mattor ? Har ju en matta i min bil med som kanske blir i fel färg framöver (Om de ens blir matta, har än en gång idéer )
Mvh Magnus
Tja! Så klart man kan göra det
Det är bara att spruta haha Det är bara att damsuga av mattorna och bosta bort lite smuts osv.. sen sprayar du med en svart spray bara.. eftersom tyget suger åt sig färgen så sitter den fast sen Bara låta torka, dra på ett till lager typ efter 10 min så de "flammiga" som kan uppstå efter första lagret försvinner
Mvh Kim
HPaddict
Jo de låter bra Hoppas det går lika bra oxå Det som hindrar mig från att montera allt i bilen är just nu: Mattorna ska målas och nya bränslerör.. sen så ska allt in
Jasså Hoppas den är fin Starta en Projekttråd med sen Mvh Kim
Rallyhalle Jo de gör ju det Nja jag tror inte det.. det blir tydligen ett jäkligt tryck på den där delen.. men kan ju alltid testa annars
jag ska åka och kolla på en 2.0a 89a i morgon, vi får se om det är något att ha men det blir nog ingen projekt tråd förrens jag har sållt mcn i sånna fall, för då har jag ju lite pengar att göra iordning den för
jag ska åka och kolla på en 2.0a 89a i morgon, vi får se om det är något att ha men det blir nog ingen projekt tråd förrens jag har sållt mcn i sånna fall, för då har jag ju lite pengar att göra iordning den för
Idag slutade man tidig så fick lite tid över på cykeln innan man skulle hem till flickvännen och alla butiker stängde Åkte och kika på micro och biltema efter film.. om man ska ha en film som är lätt hanterlig vart det ju en tusig.. men men, kommer iallefall tona rutorna det är säkert! Ska ändå plocka ut bakrutan och sidorutorna mot ett set som är mindre repiga, så då kan man passa på
Annars äre lungt hittils.. letar efter ok och tittar runt lite bara.. hoppas dock tråden inte blivit uttråkad eftersom de inte variten bild uppdate på ett tag
Biltemas Film är faktiskt riktigt lätt att jobba med jag körde med den mörkaste 40kr rullen tror jag. Nackdelen är att det ser bara bra ut en vecka sen kryper alla bubblor fram.