3358
Sök

Intresse av garage/mekplats i Gbg?

22 Inlägg
28 maj 2007
Hej, Jag plus Två vänner till är mkt intresserade.
Ang det med Revisor & dyl kan vi säkert låna företagets utan större problem, om det blir så att vi behöver juridsk hjälp/rådgivning kan vi säkert få hjälp med det också!
Är det Klubbat att det blir babar den 1:a?
Ett slutgiltigt svar/bekräftelse skulle vara bra!

Evolution Garage
478 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
som tillfällig förenings ordförande eller va det nu heter så klubbar jag 18:00 fredagen den 1a juni!
18.00 för att så många som möjligt som är intresserade ska hinna, samt att jag själv ska hinna ner från inre delarna av landet smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

EVOLUTION GARAGE
50 Inlägg
29 maj 2007
Jag kommer att vara där!

237 Inlägg
29 maj 2007
Ja kommer!

Världens Häftigaste....De E Jag de...

22 Inlägg
30 maj 2007
Hoppas att jag kan komma, vet inte riktigt hur fredagens schema ser ut men , om jag/några skulle inte hinna, kan inte ni skria här, vad som diskuterades & sånt?
Men ska försöka komma, får la ha "ont i magen" lr ngt haha tongue

Evolution Garage
478 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
Coolers, ser ut som vi blir ngra stycken smile
Iaf jag kommer vara där runt 18, dock senast 18... rakad skalle o get skägg så har ni lite hum om vem ni skall leta efter big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

438 Inlägg
30 maj 2007
Jag kan tyvärr inte komma, måste jobba.
Skriv gärna här vad som är sagt och vilka ideer som kommar fram under kvällen.

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
30 maj 2007
Jag skulle gärna vara med på att hyra, fast det kommer bli lite senare om det finns plats över senare. Är 18 år och pluggar fortfarande skall nog köpa bil till hösten, våren garanterat. Måste få meka lite, det verkar som ni har en god plan big_smile Hoppas allt går vägen så hörs/ses vi. Lycka till, ha tråden igång så man vet hur det går big_smile

Peder DailyFresh

27 Inlägg
30 maj 2007
jag är med på deta utan problem

Evolution Garage
478 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
hmm lite trevliga funderingar, kan detta bli Göteborg's senaste tillskott av en motorförening tro? smile

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Evolution Garage
394 Inlägg
31 maj 2007
hudlum skrev:
hmm lite trevliga funderingar, kan detta bli Göteborg's senaste tillskott av en motorförening tro? smile

Låter inte dumt !:-)

Jag är på plats 18:10!

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

Volvo förrare
47 Inlägg
31 maj 2007
jag kommer nog skulle jag tro.. Dock så blir de en nyckter kväll big_smile Då jag tar bilen in big_smile Blev bestämt nu... tänkte annars tagit mig en birra... Men skippar big_smile Orka åka komunalt tongue När man ska snacka bilar wink

-:: Daniel Viggeborn ::-

22 Inlägg
1 juni 2007
hej gubbs,
kan tyvärr inte komma, jobbar men uppdatera detta forum efter mötet så vi andra
kan oxo hänga med snacket & idérna,

Evolution Garage
478 Inlägg
1 juni 2007
Trådstartare
Aye, kommer uppdatera när jag kommer hem efter mötet på babar, reserverar mig redan nu för eventuella stavfel och särskrivningar då jag inte kommer ta bilen ner då den e på verkstaden och får dörrar, huv o bagagelucka bytt... rost o garanti... smile

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

2 452 Inlägg
1 juni 2007
kanske skulle skriva vart det ligger med inne i stan?

döden kommer tillbaka

EVOLUTION GARAGE
50 Inlägg
1 juni 2007
Kungsportsavenyen 29 eller något sånt.

Evolution Garage
478 Inlägg
1 juni 2007
Trådstartare
Mitt emot coop på avenyn ligger det, finns 2 våningar, övervåningen e det som gäller smile

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Volvo förrare
47 Inlägg
1 juni 2007
Har vi någon ide på hur många vi blir... känns som vi är typ 3 - 4 st som kommer..

-:: Daniel Viggeborn ::-

Evolution Garage
394 Inlägg
1 juni 2007
Lutar åt 5-6 tror jag.... blir nog ganska lagom, är man för många så blir det ganska rörigt att föra en seriös diskussion på en pub smile

Evolution Garage
394 Inlägg
1 juni 2007
Jag har svart hår, svart skjorta och grå jeans... ser ni en ensam person i baren med den beskrivningen runt 18:10 så kan ni ju hojta till ;-)

Sök