1760
Sök

Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

227 Inlägg
30 april 2008
Kom igen tongue nu vill ja se lite framsteg här!

Kämpa på!

/Mvh

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

Joas_86
30 april 2008
har du fått ur motor än  ?

735 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:

Tjena mannen skulle skriva åt dig igår men så blev det lite stress,japp motorn är urplockad  smile  står på en pall och väntar är en kille som ska köpa den

Born With Nothing..Die With Everything

Joas_86
1 maj 2008
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:

Tjena mannen skulle skriva åt dig igår men så blev det lite stress,japp motorn är urplockad  smile  står på en pall och väntar är en kille som ska köpa den

Hehe du är stressig jämt tongue hehe skjoja !!!!!

Ska du i med E36 motor nu eller `? cool

735 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:

Hehe du är stressig jämt tongue hehe skjoja !!!!!

Ska du i med E36 motor nu eller `? cool

nope den e36 maskinen ska renoveras senare är kaross jobb som gäller nu smile

735 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
Kanske lite onödig update men nu är en bakskärm beställd smile

Joas_86
2 maj 2008
Broken-Arrow skrev:

Grymt smile

Nu har ja sagt åt nörden att sluta komentera mina saker hela tiden ;P

735 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:

Grymt smile

Läste just i din tråd jobbigt när det finns många som kan och vet allt, goda råd är ju förstås aldrig fel men en del grejer kan man ta via pm istället helt klart och man ska ALDRIG säga åt andra hur dom ska bygga sin bil för det är upp till en själv hur man vill ha den

Joas_86
2 maj 2008
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:

Grymt smile

Läste just i din tråd jobbigt när det finns många som kan och vet allt, goda råd är ju förstås aldrig fel men en del grejer kan man ta via pm istället helt klart och man ska ALDRIG säga åt andra hur dom ska bygga sin bil för det är upp till en själv hur man vill ha den

Det är så jävla trökigt när folk bara klagar faktis sad Men många gillar bygget de är skoj. Men så kommer de jämt någon som försöker vara någon 40år erfarighet. HAHA. men men.

735 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:

Grymt smile

Det är så jävla trökigt när folk bara klagar faktis sad Men många gillar bygget de är skoj. Men så kommer de jämt någon som försöker vara någon 40år erfarighet. HAHA. men men.

Jo det förstår man men svårt att komma ifrån spelar ingen roll var man är så råkar man ut för sånt,men man ska komma ihåg att man bygger bilen åt sig själv inte åt andra,så det är bara att bita ihop och kämpa på smile

Joas_86
3 maj 2008
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:

Jo det förstår man men svårt att komma ifrån spelar ingen roll var man är så råkar man ut för sånt,men man ska komma ihåg att man bygger bilen åt sig själv inte åt andra,så det är bara att bita ihop och kämpa på smile

Jag vet ska bita i ;P

cool

735 Inlägg
3 maj 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:

Jag vet ska bita i ;P

cool

Blir bra som f-n det hehe smile

735 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
http://img211.imageshack.us/img211/1176/maj08013zp3.jpg

Ja då är som sagt maskinen urplockad och man håller på och försöker fixa till lite saker under huven smile

http://img136.imageshack.us/img136/4197/maj08017ix5.jpg

Ett motorstativ inhandlades också färdigt tills man börjar pyssla med motorn som ska i efter att karossen gjorts färdig
Senast redigerat av Broken-Arrow (4 maj 2008)

264 Inlägg
4 maj 2008
hmm, man kanske sku m3 bredda sin 4-dörrars på skoj.. eller inte, hehe big_smile den blir nog riktigt fin när den e klar denhär iaf big_smile

735 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
WurstingErik skrev:
hmm, man kanske sku m3 bredda sin 4-dörrars på skoj.. eller inte, hehe big_smile den blir nog riktigt fin när den e klar denhär iaf big_smile

Tackar tackar smile jag hoppas det jag också big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 maj 2008
wiiie, äntligen lite bilder iaf big_smile

du får skynda dig, vill se slutresultatet jag wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
wiiie, äntligen lite bilder iaf big_smile

du får skynda dig, vill se slutresultatet jag wink

Hehe ja äntligen kom jag ihåg den där jäkla kameran lol när man skruvade idag

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
4 maj 2008
Kommer bli jäkligt bra big_smile
Bara att kämpa på! smile
Mvh Kim

735 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Kommer bli jäkligt bra big_smile
Bara att kämpa på! smile
Mvh Kim

Tackar tackar smile jodå nu får man börja ligga i hehe

735 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Tjaa det här hör ju inte riktigt hit när det handlar om bilar men man donar ju inte med det hela tiden så är ju roligt att visa att man pysslar med lite annat också smile

Så här är 2st nya i familjen som flyttade in idag smile

http://img261.imageshack.us/img261/9950/maj5508005cl8.jpg

Sök