1852
Sök

Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

735 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
fan va nice det blir! smile

Tackar igen big_smile få se om den rullar nästa sommar då ska väl det mesta vara klart skulle jag hoppas

Born With Nothing..Die With Everything

Dkv
592 Inlägg
23 juni 2008
Ser ju riktigt bra ut det där, skönt att det dragit iväg nå!
Keep it up! smile

En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....

735 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Tommy_F skrev:
Ser ju riktigt bra ut det där, skönt att det dragit iväg nå!
Keep it up! smile

Tack big_smile hehe ja man vill ju inte stå där med 10kg spackel som man får vara rädd att ska ramla av i varje gupp man kör i tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 juni 2008
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

Tackar igen big_smile få se om den rullar nästa sommar då ska väl det mesta vara klart skulle jag hoppas

hehe hoppas du får ihop den till nästa sommar då... själv börjar jag lessna på mina planer på min bil då jag alldrig får ekonomin att gå ihop sad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

67 Inlägg
24 juni 2008
Intressant bygge.Har sett den flera gånger.Den syns med den lacken:)Finns det nån mer med den breddningeng  på holmen eller är du den första? Den blir ju klart grym när den är klar:)

735 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

hehe hoppas du får ihop den till nästa sommar då... själv börjar jag lessna på mina planer på min bil då jag alldrig får ekonomin att gå ihop sad

Ja det gör jag också skulle vara roligt att ha den på vägen nästa år men man får se man vet inte vad som händer,aj aj är det så illa dom där jäkla pengarna som inte räcker till är ett jäkla stort bekymmer vet själv hur det är och kan vara MEN man får aldrig ge upp så försök att kämpa på skulle bli så jäkla snyggt med det du hade tänkt göra

735 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
Chevyzon skrev:
Intressant bygge.Har sett den flera gånger.Den syns med den lacken:)Finns det nån mer med den breddningeng  på holmen eller är du den första? Den blir ju klart grym när den är klar:)

Tackar tackar smile hehe den syns rätt bra det roliga är att på färgkartan stod det förutom färgkods nr postcar yellow så polarna tyckte jag skulle sätta ett postbilsmärke på den och börja extra knäcka och köra ut tidningar tongue ,,vad jag vet så finns det en till på holmen inte sett den rulla på flera år dock så är den breddningen i glasfiber vad jag förstått men jag skulle tro att jag på så sätt är först med att ha det i plåt och då ska man komma ihåg att det jag köpt är orginaldelar direkt från bilcenter smile

74 Inlägg
24 juni 2008
Mycket snyggt och smakfullt projekt. Skruva på smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 juni 2008
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:

Ja det gör jag också skulle vara roligt att ha den på vägen nästa år men man får se man vet inte vad som händer,aj aj är det så illa dom där jäkla pengarna som inte räcker till är ett jäkla stort bekymmer vet själv hur det är och kan vara MEN man får aldrig ge upp så försök att kämpa på skulle bli så jäkla snyggt med det du hade tänkt göra

hehe jaa, alltid detta jävla bekymmer med pengarna... hehe näe, man ska alldrig ge upp, men det känns så onödigt att planera när man alldrig verka få ekonomin att gå ihop... sen så börjar jag bli sugen på nått nytt att sätta tänderna i big_smile vet dock inte vad hehe tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
Oilsludge skrev:
Mycket snyggt och smakfullt projekt. Skruva på smile

Tackar blir nog fullt ös i garaget när man har semester smile

735 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

hehe jaa, alltid detta jävla bekymmer med pengarna... hehe näe, man ska alldrig ge upp, men det känns så onödigt att planera när man alldrig verka få ekonomin att gå ihop... sen så börjar jag bli sugen på nått nytt att sätta tänderna i big_smile vet dock inte vad hehe tongue

Hihi är alltid roligt med något nytt du får väl se vad som dyker upp fast det är ju inte billigt att byta heller och få ihop pengs till det tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 juni 2008
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:

Hihi är alltid roligt med något nytt du får väl se vad som dyker upp fast det är ju inte billigt att byta heller och få ihop pengs till det tongue

hehe sant så sant... är sugen på en sierra 2,0 dohc att sätta tänderna i istället eftersom dom är pigg men går billigt.... 2,8an kan man verkligen inte påstå att den går billigt tongue

735 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

hehe sant så sant... är sugen på en sierra 2,0 dohc att sätta tänderna i istället eftersom dom är pigg men går billigt.... 2,8an kan man verkligen inte påstå att den går billigt tongue

Det är sant dohc:arna går ju helt jäkla ok dom också bara man hittar något som är i skick smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 juni 2008
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:

Det är sant dohc:arna går ju helt jäkla ok dom också bara man hittar något som är i skick smile

jaa precis smile

men men, till topic, blir det nån ny uppdatering snart? big_smile

735 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

jaa precis smile

men men, till topic, blir det nån ny uppdatering snart? big_smile

Hehe jaa jag ska försöka har inte punktsvetsat klart än och det är ju inte så mycket att visa upp direkt har redan bilder på det så jag ska försöka få skärmen fixad i helgen tänkte jag så då kan man ju visa lite när det är slipat och klart smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 juni 2008
hehe okej... synd det är så långt, annars hade jag gärna kommit och hjälpt dig finspackla sen, tycker det är kul jag hehe big_smile

735 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
hehe okej... synd det är så långt, annars hade jag gärna kommit och hjälpt dig finspackla sen, tycker det är kul jag hehe big_smile

Jaa visst smile när man får semester och allt då hade det ju varit fixat på ett kick big_smile

735 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
ewrs skrev:
Kommer bli sjukt fint med M3-breddningen! smile

Tackar big_smile ska bli roligt när den blir färdig lackad och allt smile

735 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
Då har man sysselsatt sig en stund i garaget punktade klart och slipade hela sidan,återstår lite finputsning och ca 1,5 timme arbete på bakdelen vid baklyktan så är det helt färdigt smile
http://img371.imageshack.us/img371/8422/e30bakskrm001jq5.jpg

Slav
58 Inlägg
30 juni 2008
Fan va ballt detta kommer bli!

Mer laddtryck!

Sök