1600
Sök

Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

718 Inlägg
17 juli 2008
jisses!!! hade helt missat dett!sad  säger bara jävar! detta är då ett brutalt projekt! blir ju så grymmt bra=)

vet inte vad jag ska säga.. helt målllös!...

mvh Henke!!

Joas_86
17 juli 2008
Ser jävligt bra ut detta. Går din bmw på luft eller ? Du har inge tanklock hur ska man då kunna tanka ?HAHAHA.

Kommer bli toppen Björn !!

735 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Ser jävligt bra ut detta. Går din bmw på luft eller ? Du har inge tanklock hur ska man då kunna tanka ?HAHAHA.

Jag ska bygga om den till trampbil lol då behövs ju ingen soppa tongue

Born With Nothing..Die With Everything

Speed Freak
258 Inlägg
17 juli 2008
Nu har jag suttit och läst igenom projektet och jag är tok imponerad av ditt bygge. Önskar man själv hade den kunskapen och orken. Keep it up smile

735 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
4kezon skrev:
jisses!!! hade helt missat dett!sad  säger bara jävar! detta är då ett brutalt projekt! blir ju så grymmt bra=)

vet inte vad jag ska säga.. helt målllös!...

mvh Henke!!

Tack tack smile hoppas det blir riktigt fint men nu är det sista gången jag bygger om den hehe

FreakY skrev:
Nu har jag suttit och läst igenom projektet och jag är tok imponerad av ditt bygge. Önskar man själv hade den kunskapen och orken. Keep it up smile

Tackar för den vänliga kommentaren big_smile roligt att bilen gillas,är inte så svårt man lär sig medan man håller på och det mesta är plocka på grejer smile dock så är jag helt noll på motorer så man kan inte fixa allt hehe ibland är orken är helt borta skulle jag inte ha tråden och just folk som gillar vad man gör då hade det nog bygget stannat av precis tongue

ewrs skrev:
Joas_86 skrev:

Fuel cell big_smile

Du har så rätt Ewrs min vän wink

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
17 juli 2008
Blir alla tiders big_smile

Bara att fortsätta smile
Mvh Kim

735 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Blir alla tiders big_smile

Bara att fortsätta smile
Mvh Kim

Jodå pysslar lite med bilen varje dag nu big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 juli 2008
kommer det nån ny uppdate snart? big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
18 juli 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
kommer det nån ny uppdate snart? big_smile

Njaa håller på med lite annat arbete emellan och jag svetsar bara på högerskärmen nu och det är ju samma som vänster så det är inte så mycket att visa upp tongue

735 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Då har man gjort ett ryck igen efter en veckas paus kom visst en rockoff festival emellan roll och med bara 1,5 vecka kvar på semestern så är det lika bra att man tar sig i kragen och kör på,efter att ha svetsat om lite idag på båda bakskärmarna så tog såklart mig-tråden slut hmm så det måste man fixa imorrn sen blir det finputsning och lite småpyssel så kan man börja slipa hela bilen och spackla det som behövs smile

718 Inlägg
1 augusti 2008
gött gött!!! vad blir de för lack på skönheten sen då?? blå kanske:D?tongue

735 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
4kezon skrev:
gött gött!!! vad blir de för lack på skönheten sen då?? blå kanske:D?tongue

Hehe jadu är så långt tills det blir dags för en lackering att jag får fundera över det sen tongue finns många alternativ att välja på

735 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Då kom det hem lite delar igen smile M3 E30 nav hmm börjar bli rätt bortskämd bilrackaren roll
http://img380.imageshack.us/img380/271/m3e30nav001oq1.jpg

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 augusti 2008
mmm godis big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
mmm godis big_smile

Aa big_smile det kan man säga hehe puh har bussigt varmt håller på o svetsar och slipar och har mig på bakskärmarna ännu tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 augusti 2008
hehe härligt att du gör nånting iaf.... börjar bakänden bli klar snart? smile

735 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
hehe härligt att du gör nånting iaf.... börjar bakänden bli klar snart? smile

Kan man nog säga att den börjar bli lite sånt där smått pillande som tar tid,punkta där det varit lite små hål som man missat  och slipa osv osv men överlag är det inte så himla mycket kvar smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 augusti 2008
hehe okej, härligt härligt smile

735 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
hehe okej, härligt härligt smile

Jodå big_smile önskar man hade allt klart bara o gasa men men...

Försöker iaf
1 998 Inlägg
2 augusti 2008
Fy fan va allt blir bra. Bakskärmarna ska du va riktigt stolt över. Redigt snyggt cool

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Sök