jisses!!! hade helt missat dett! säger bara jävar! detta är då ett brutalt projekt! blir ju så grymmt bra=)
vet inte vad jag ska säga.. helt målllös!...
mvh Henke!!
Tack tack hoppas det blir riktigt fint men nu är det sista gången jag bygger om den hehe
FreakY skrev:
Nu har jag suttit och läst igenom projektet och jag är tok imponerad av ditt bygge. Önskar man själv hade den kunskapen och orken. Keep it up
Tackar för den vänliga kommentaren roligt att bilen gillas,är inte så svårt man lär sig medan man håller på och det mesta är plocka på grejer dock så är jag helt noll på motorer så man kan inte fixa allt hehe ibland är orken är helt borta skulle jag inte ha tråden och just folk som gillar vad man gör då hade det nog bygget stannat av precis
ewrs skrev:
Joas_86 skrev:
Ser jävligt bra ut detta. Går din bmw på luft eller ? Du har inge tanklock hur ska man då kunna tanka ?HAHAHA.
Njaa håller på med lite annat arbete emellan och jag svetsar bara på högerskärmen nu och det är ju samma som vänster så det är inte så mycket att visa upp
Då har man gjort ett ryck igen efter en veckas paus kom visst en rockoff festival emellan och med bara 1,5 vecka kvar på semestern så är det lika bra att man tar sig i kragen och kör på,efter att ha svetsat om lite idag på båda bakskärmarna så tog såklart mig-tråden slut så det måste man fixa imorrn sen blir det finputsning och lite småpyssel så kan man börja slipa hela bilen och spackla det som behövs
hehe härligt att du gör nånting iaf.... börjar bakänden bli klar snart?
Kan man nog säga att den börjar bli lite sånt där smått pillande som tar tid,punkta där det varit lite små hål som man missat och slipa osv osv men överlag är det inte så himla mycket kvar