2118
Sök

Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 augusti 2008
hehe okej okej smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
16 augusti 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
hehe okej okej smile

Yes men så fort som möjligt så kommer det lite pics smile

Born With Nothing..Die With Everything

735 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
Så pysslade man lite i garaget idag vädret kunde minst sagt ha varit bättre åskade och hade sig men var rätt nice ändå att stå i garaget och slipa på dörren,,ända tills det blev totalt strömlöst roll kom ner ordentligt med vatten också tongue

http://img364.imageshack.us/img364/8269/17808004gz2.jpg

Och dörren är så gott som färdig fimpa bort dörrlåset några smärre justeringar slipa med fint sandpapper sen får det vara bra lackeraren får sköta resten så får han fixa till det som han vill ha det

http://img355.imageshack.us/img355/6177/17808005kb5.jpg

Joas_86
18 augusti 2008
Ser trevligt ut med vädret, vi hade sol igår när jag åkte till jobbet, sen efter ett tag så tog jag rast då åska de ute o ös regna :S

Ser bra ut björn. Kommer bli en av de finaste bmw nu !!!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 augusti 2008
ser bra ut! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
735 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Ser trevligt ut med vädret, vi hade sol igår när jag åkte till jobbet, sen efter ett tag så tog jag rast då åska de ute o ös regna :S

Ser bra ut björn. Kommer bli en av de finaste bmw nu !!!!

Alright ja här har det varit taskigt väder i flera dagar i rad skulle inte vara så tokigt med lite sol,men spelar inte så stor roll när man är inne i garaget tongue

Tack tack big_smile

_Glenne_ skrev:
ser bra ut! smile

Tack big_smile rullar på iaf nu får hoppas man har den nylackad tills nästa sommar så man kan börja plocka ihop smile
men i garaget ser det ut som en bomb slagit ner prylar överallt och fast det är så litet så hittar jag ingenting roll

kimpan_90 skrev:
Looking good wink
Mvh Kim

Tackar tackar smile det här borde ju vara ett perfekt jobb åt dig hehe skulle man få till den lika bra i karossen och lacken som din bil då skulle jag slå frivolter av lycka  lol

735 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
Då var förar dörren färdig och jag har börjat med passagerar sidan,slipandet tar lite på humöret man vill helst ha allt färdigt och när man ser allt arbete så känns det som det inte finns något slut på det hela,men det är väl en sån dag idag kanske hmm,har varit jäkligt trött och slö hela veckan och nu fått halsont så det är kanske en förkylning på gång sad skulle man ju inte riktigt ha tid med just nu suck

718 Inlägg
24 augusti 2008
trevligt att se att de blir lite gjort=) även fast de tar emot!tongue lycka till med slipandet!smile

.......
2 655 Inlägg
24 augusti 2008
kul att de lyckas för dej faan, blir så arg när de alltid är nånting, är de inte verktygen som pajjar så är de kabelbrand i garaget så all el slutar funka:(, faan ibland vill man bara ge upp, tur att du är på msn och stöttar mej smile...

S13 owner
149 Inlägg
24 augusti 2008
Mycket imponerad av ditt arbete ska bli roligt att se slutresultatet big_smile
har du nån deadline eller blir de när de blir?!

följer härmed den tråden
/B.O

735 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
4kezon skrev:
trevligt att se att de blir lite gjort=) även fast de tar emot!tongue lycka till med slipandet!smile

Hehe ja det tar emot lite just nu man har väl sina svackor särskilt när man tittar på bilen och det känns som man har ingenting man ser bara skalet,men fick jag ihop den förra året så ska jag fixa det den här gången också smile

beemern skrev:
kul att de lyckas för dej faan, blir så arg när de alltid är nånting, är de inte verktygen som pajjar så är de kabelbrand i garaget så all el slutar funka:(, faan ibland vill man bara ge upp, tur att du är på msn och stöttar mej smile...

Lyckas tongue ibland går det 2 steg fram och ett bakåt för mig också är förbannat surt när det händer som tex igår när jag böjde mig över dörren och lyckades doppa fingret där jag hade spacklat då undrade man ju om det inte var bättre o slå skallen i väggen och gå in och smutta på en bärs istället roll skulle allt rulla på som en dans hela tiden och fungera perfekt då är det ju ingen utmaning o bygga bil hehe,och visst känns det emellanåt som att man vill ge upp orkar inte mer men som jag sa på msn har jag startat det här då ska jag avsluta det också för mycket pengar man lagt ut för att fimpa alltihop tongue är ju samma för dig givetvis, och är ju klart man stöttar fast jag har varit lite krasslig dom senaste dagarna så man har ju inte varit så uppåt mest låtit grinig tycker jag kan inte rå för det riktigt när jag varit trött så

bmwolle skrev:
Mycket imponerad av ditt arbete ska bli roligt att se slutresultatet big_smile
har du nån deadline eller blir de när de blir?!

följer härmed den tråden
/B.O

Tack tack smile joo jag bara längtar tills man får åka i den men känns långt borta just nu, såg att du också startat en tråd trevligt som fasen blir nog ett fint bygge,,nej jag har nog ingen riktig deadline tar det lite som det kommer dels för att man bygger på vanlig knegarlön man har inte råd med så mycket på samma gång köpa det man behöver tex och dels för att jag förra året nästan bodde i garaget vill ta det i lite lugnare tempo den här gången men jag har som mål att få den lackerad under vintern smile

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
24 augusti 2008
grym tråd och minst lika grym bil. kommer följa denna tråden i frotsättnigen:D
ska du lacka bilen gul sen igen eller ska du ha nån annan färg på den?

//mackan

735 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
weser skrev:
grym tråd och minst lika grym bil. kommer följa denna tråden i frotsättnigen:D
ska du lacka bilen gul sen igen eller ska du ha nån annan färg på den?

//mackan

Tack tack smile det blir nog en annan färg den gula var ju rätt fräck hehe gick inte att missa men blev jätte snabbt smutsig fick tvätta mest hela tiden tyckte jag tongue

735 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Då gick min lilla planering i stöpet med att få så mycket gjort som möjligt på bilen men i söndags blev jag sjuk har dragit på mig en jäkla förkylning med feber o skit varit hemma fån jobbet tills idag sad försökte dona lite på bilen nu mot kvällen för jag kände mig lite bättre men det fungerade icke så det var bara att bädda ner sig under täcket igen och dricka varmt

.......
2 655 Inlägg
30 augusti 2008
Bli Frisk Vill Se Mer Pics Man..................

735 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
beemern skrev:

Jag önskar att jag blev av med den här jäkla förkylningen köpte dock lite sandpapper idag och slipade en stund men har ju fasen ingen ork alls sad  lite roligare var det att fara och hämta min ram till cykeln som blivit lackerad

.......
2 655 Inlägg
30 augusti 2008
Broken-Arrow skrev:
beemern skrev:

Jag önskar att jag blev av med den här jäkla förkylningen köpte dock lite sandpapper idag och slipade en stund men har ju fasen ingen ork alls sad  lite roligare var det att fara och hämta min ram till cykeln som blivit lackerad

säg som jag brukar cool "de som inte dödar de härdar" lol, bara ut och börja meka big_smile.

735 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
beemern skrev:
Broken-Arrow skrev:
beemern skrev:

säg som jag brukar cool "de som inte dödar de härdar" lol, bara ut och börja meka big_smile.

jåå satsar på att ta ett ryck imorrn slipa som fan och testa lite om jag får dit M3 E36 bromsarna annars får man planera om lite

735 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
När man inte orkat göra så mycket på bilen pga att man varit sjuk så lyckades jag iaf föra min ram till cykeln på lackering smile

http://img222.imageshack.us/img222/6066/29808010or3.jpg

Var jäkligt svårt att ta en bra bild när färgen är rätt mörk man ser bäst hur den ser ut i solljus men man ser ju lite i alla fall,jag måste tacka Stefan alias feffess här på garaget jag är jättenöjd över hur den blev lackerad är även han som ska få måla min bil big_smile

http://img374.imageshack.us/img374/118/29808008bs5.jpg

Sök