4kezon skrev:
trevligt att se att de blir lite gjort=) även fast de tar emot!

lycka till med slipandet!

Hehe ja det tar emot lite just nu man har väl sina svackor särskilt när man tittar på bilen och det känns som man har ingenting man ser bara skalet,men fick jag ihop den förra året så ska jag fixa det den här gången också

beemern skrev:
kul att de lyckas för dej faan, blir så arg när de alltid är nånting, är de inte verktygen som pajjar så är de kabelbrand i garaget så all el slutar funka:(, faan ibland vill man bara ge upp, tur att du är på msn och stöttar mej

...
Lyckas

ibland går det 2 steg fram och ett bakåt för mig också är förbannat surt när det händer som tex igår när jag böjde mig över dörren och lyckades doppa fingret där jag hade spacklat då undrade man ju om det inte var bättre o slå skallen i väggen och gå in och smutta på en bärs istället

skulle allt rulla på som en dans hela tiden och fungera perfekt då är det ju ingen utmaning o bygga bil hehe,och visst känns det emellanåt som att man vill ge upp orkar inte mer men som jag sa på msn har jag startat det här då ska jag avsluta det också för mycket pengar man lagt ut för att fimpa alltihop

är ju samma för dig givetvis, och är ju klart man stöttar fast jag har varit lite krasslig dom senaste dagarna så man har ju inte varit så uppåt mest låtit grinig tycker jag kan inte rå för det riktigt när jag varit trött så
bmwolle skrev:
Mycket imponerad av ditt arbete ska bli roligt att se slutresultatet
har du nån deadline eller blir de när de blir?!
följer härmed den tråden
/B.O
Tack tack

joo jag bara längtar tills man får åka i den men känns långt borta just nu, såg att du också startat en tråd trevligt som fasen blir nog ett fint bygge,,nej jag har nog ingen riktig deadline tar det lite som det kommer dels för att man bygger på vanlig knegarlön man har inte råd med så mycket på samma gång köpa det man behöver tex och dels för att jag förra året nästan bodde i garaget vill ta det i lite lugnare tempo den här gången men jag har som mål att få den lackerad under vintern