13 december 2008
Trådstartare
bmwolle skrev:
jodå de går väl framåt. börjar se ljuset i tunneln, men de återstår vissa moment som , viss rostlagning och även lack i motorutrymmet de sista blir väl de svåraste , funderar på att göra de själv men e lite osäker på om jag kommer få till de resultatet jag vill :S på lacksidan hittar man ju inte så ofta folk som vill förbarma sig över än och göra lackjobbet gratis direkt. hade vart gött , men men.. du kanske vet nån som kan göra de för en mindre peng. endast lack utan förarbete?!
mvh
Alright det vanliga man får göra på e30 egentligen

,förra året så lackade jag ju bilen själv då när den var gul/orange blev en garage lack och visst hade jag mattat ner den och sen polerat så hade det säkert blivit bättre men jag var inte nöjd över resultatet,nu när jag fick bilen lackerad i en riktig lackbox av en kille som också kan det så skulle jag inte kunna tänka mig köra en garage lack igen är en jäkla massa jobb om man ska ha det riktigt bra,tyvärr så vet jag ingen som kan göra det åt dig jag bor på Åland och har inte några kontakter eller polare som jobbar med sånt i Sverige
Born With Nothing..Die With Everything