2159
Sök

Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
735 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
riktigt fin passform, hade ju inte skadat om du fixa kanten lite my friend ^^, de n är ju inte lite halvbucklig ^^

Japp tänkte att du skulle få komma och spackla lite wink

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 februari 2009
Fan va bra det blev, du kan det där med plåtarbete du big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Fan va bra det blev, du kan det där med plåtarbete du big_smile

Tackar tackar smile blev helt ok tycker jag är ju inte färdigt än heller förstås tongue

Master of the obvious
636 Inlägg
8 februari 2009
ser ju bra ut, keep up the work.

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

735 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Marqus skrev:
ser ju bra ut, keep up the work.

Tackar smile har blivit långt emellan man gjort något men det har varit så mycket annat att tiden inte har räckt till och humöret har inte varit på topp men nu börjar det kännas bättre det blir att jobba på den igen nu,så jag får tacka alla i tråden som peppat mig att köra på smile

Audiskadad
1 287 Inlägg
9 februari 2009
Blev juh redigt bra med hatt hyllan å väggen! big_smile

# Tobias Lundin / 80 sportquattro sedan bygge !
Följ gärna projektet här:
https://www.facebook.com/groups/458659997514331/
Sponsorer: Spacer.se :)

28 Inlägg
9 februari 2009
Har suttit och läst igenom hela tråden nu! ruskigt fint allt! lycka till med forsatt arbete! ska följas

735 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Tottii skrev:
Blev juh redigt bra med hatt hyllan å väggen! big_smile

Javisst tongue och inga stora fula yx huggna hål överallt smile

735 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
AndreasBrumm skrev:
Har suttit och läst igenom hela tråden nu! ruskigt fint allt! lycka till med forsatt arbete! ska följas

Har blivit några sidor ända sen det började tongue får tacka så mycket för den vänliga kommentaren också big_smile ska försöka få till lite mer bilder när det hänt lite mer

735 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
Så ikväll blev mitt lilla hatthylle projekt färdigt svetsat nu återstår grundning och sen måla den svart som resten inuti bilen smile

735 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
Hej och hopp drog på lite färg igår kanske inte världens snyggaste men det fungerar tongue syftet var som sagt att få bort dom stora fula hålen i den gamla biten som var där
http://img14.imageshack.us/img14/2654/14209001pv8.jpg

28 Inlägg
16 februari 2009
ser kalas ut:)

S13 owner
149 Inlägg
16 februari 2009
va länge sedan jag kommentera men jag har allt följt me i uppdateringarna.. tycker den nya väggen vart riktigt bra, va har du nääst på listan för att bli klar big_smile vill ju se denna ute i sommar big_smile

mvh

735 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
AndreasBrumm skrev:
ser kalas ut:)

Tack tack smile

4kezon skrev:
skönt att se att det händer lite=)

Hehe jo går i stora svackor faktiskt måste bli ändring helt klart men jag har varit seg som fasen hmm

bmwolle skrev:
va länge sedan jag kommentera men jag har allt följt me i uppdateringarna.. tycker den nya väggen vart riktigt bra, va har du nääst på listan för att bli klar big_smile vill ju se denna ute i sommar big_smile

mvh

Tack mannen smile får se lite är sjukskriven i 2 veckor för att ryggen har pajat men näst på listan står väl att plocka i bakre sidorutan på vänster sida igen och bakrutan,sen måste jag kika på hur jag ska göra med dörrsidorna inne i bilen plocka dit original eller bygga eget,lutar lite mot att bygga egna eftersom jag måste boxa in avgasröret som kommer in genom kupe'n och slutröret ut i vänster bakskärm och när jag boxar in avgasröret så måste dörrsidan moddas ändå så jag får slänga ett getöga på det nu i veckan tongue

735 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Idag blev det att limmat fast innertaket i yttre kanterna ska ju vara vikt och sitta under listen till rutorna men allt hade ju säckat av nu när dom varit borta,även vänster sidoruta plockade jag i så nu är det bara bakrutan till smile

Joas_86
17 februari 2009
Tjena big_smile

Är batterina slut eller ? tongue

Kommer bli bra detta !

/joas

735 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Tjena big_smile

Kommer bli bra detta !

/joas

Haha man börjar bli gammal vet du wink man får ladda om så blir det nog bra big_smile

Joas_86
17 februari 2009
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:
Tjena big_smile

Kommer bli bra detta !

/joas

Haha man börjar bli gammal vet du wink man får ladda om så blir det nog bra big_smile

Menar mest på kamerans batterier, då inga bilder kommer upp ? ;D hehe.

Sök