ja trodde dom va klarar.. men va det svårt eller å få bockat plåten?? hur gjorde du.. hade du riktiga grejer till det eller blev det hammaren???
MVH Fredrik
Eller nu idag blev dom klara men man håller ju inte på hela tiden med bilen..hade inte tillgång till någon bockmaskin så det blev bilplåt hammaren skruvade fast dörrsidan och så knackade jag kanten på plats fungerade helt ok aluminium är ju mjukt och fint
Du kanske vill ha lite snyggare bakruta utan värmeslingorna i rutan ??? Jag råkar ha en bakruta till e30 liggandes utan värme slingor om du vill byta eller dyl.
Du kanske vill ha lite snyggare bakruta utan värmeslingorna i rutan ??? Jag råkar ha en bakruta till e30 liggandes utan värme slingor om du vill byta eller dyl.
Nee har plockat i den jag har redan så det känns lite onödigt att slita ur den igen bara för lite värmeslingor men tack ändå
härligt, går frammåt för dej, snart e den ute på vägarna elle
Det med att få ut den på vägen ser jag nog mer långsiktigt de prylarna jag behöver till bilen ligger på en kostnad runt 100.000kr om inte mer och det rasslar man inte fram ur bakfickan hur som helst jag säger nog till när det är turn-key
Lite mer har hänt dörrsidorna är klara och en polare fräste ut ett par handtag i aluminium så dom har jag monterat på plats,och sen har jag börjat med slutbiten på avgassystemet så brist på jobb finns det inte
underbart va blir de för setup på avgas? va ska du göra för 100000?? trimma?!
Blir väl lite homemade special bara att bygga en turbomotor med alla prylar som behövs kostar sitt sen blir det väl lite andra bromsar osv osv coilovers listan är lång med saker som behövs