Hehe ja det börjar väl kanske bli lite på det viset är bra att den gillas iaf
Boostrider skrev:
Gött att de hände någe. Å fint blir de verkligen.
Gillar den ovanligare färgen. Har sett liknande på en blå bil å de är redigt snyggt
Det blev riktigt nice fanns tankar på att lacka den vit,svart eller grafit grå men det finns ju redan ett par stycken så hellre lite åt det ovanligare hållet som så många inte har
Joas_86 skrev:
Så som du har väntat ! Men detta blev ju fan bra Tok sänka nu då ?
/joas
Javisst fick jag vänta men det var värt det Patrik på streetperformance är bra att snacka med och fixade allt till det bästa,hur den blir injusterad blir i senare skede då motor och låda är på plats så någon sänkning är inte att tänka på just nu förrän allt är på plats som sagt
TwinsBilOchPlat skrev:
Broken-Arrow skrev:
Alright då kör vi en ordentlig uppdatering
Började med att fixa en annan domkraft den gamla jag hade var mera i kamikaze stil skulle man sänka ner bilen så var det allt eller ingenting och det känns ju inte så jäkla säkert när man ska göra något
Snabbt och enkelt att plocka på plats var juster möjligheterna jag var ute efter annars hade jag inte plockat bort dom prylarna jag redan hade på bilen
jag älskar den lacken, undrar hur det hade sett ut med orange underifrån och svart ovanpå , ser riktigt fint ut med coilisarna , hoppas den blir stabil nog
Haha ja den är tuff lacken och hur det kunde ha blivit att se ut på något annat sätt får någon annan testa på jag hade inte heller tackat nej till något i stil med Mike Lavelles ghost flames eller true flames men jag måste än en gång säga att jag är mer än nöjd med Stefans arbete på bilen
_Glenne_ skrev:
Fan va kul med en uppdatering igen! Blir ju sjukt bra!
Javisst det var ett tag sen gör mitt bästa tack än en gång mannen
Haha ingen fara det finns hur mycket fina godsaker som helst på garaget att skriva en speciell eller annorlunda sak till varje person är fasen omöjligt men givetvis är varje snäll kommentar precis lika mycket värd
Då har man varit en sväng i garaget och jävlats med mina nya stolsfästen så jag hoppas jag har passagerar stolen fastbultad och bälten på plats senare ikväll,nu är det käk som gäller och lite vila en stund