Otrogen Brud, Funderar!?

ACKO
9 maj 2007 · 20 Inlägg

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken,
mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc.
Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon
från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi

när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg.
Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var
och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen

men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne.
Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan
och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som
jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar
på mekonomen och fixa det själv?
hmm

tack på Förhand // ACKO:lol:

The Man in the Blue Car!:D
BMW x5 4,6is "Storebror" (2003)
dusty Living in the fastlane
9 maj 2007 · 2 616 Inlägg

förlåt att jag skrattade till när jag läste tråden men den fick en viss vändning tongue
ta tag i de första problemet först tycker jag. ställ henne mot väggen

sen när de är löst så tycker jag nog du ska fixa rosten

Senast redigerat av dusty (9 maj 2007)

FugitivE BMW Power
9 maj 2007 · 2 362 Inlägg

Såg du nåt då du hukade dig bakom bilen utom rost i bakre hjulhuset?, menar då om din tjej då smile.. egentligen ska du ju bara ta ett snack med henne, har man ett förhållande så ska man kunna prata med varandra, dock så är det ett ganska så känsligt ämne hmm men iallafall fråga varför hon är så hemlighetsfull när det gäller hennes telefon.

hoppas du gör det bästa för dig iallafall hmm

Mvh

Edit: stavfel

Senast redigerat av FugitivE (9 maj 2007)

BMW, bogsering med wire :/
ACKO
9 maj 2007 · 20 Inlägg

FugitivE skrev:
Såg du nåt då du hukade dig bakom bilen utom rost i bakre hjulhuset?, menar då om din tjej då smile.. egentligen ska du ju bara ta ett snack med henne, har man ett förhållande så ska man kunna prata med varandra, dock så är det ett ganska så känsligt ämne hmm men iallafall fråga varför hon är så hemlighetsfull när det gäller hennes telefon.

hoppas du gör det bästa för dig iallafall hmm

Mvh

Edit: stavfel

Haha aa ne ja satte ihop en rolig berättelse det hela har aldrig ägd rum på riktigt:D haha;) men tack för omtanken:D

The Man in the Blue Car!:D
BMW x5 4,6is "Storebror" (2003)
Flash Modo-fan från början till slut
9 maj 2007 · 330 Inlägg

Måste säga att jag skrattade också en del pga vändningen i inlägget.Men konfrontera henne först,sen tar du itu med rosten

Stolt far till Freddy 18/12-08
FugitivE BMW Power
9 maj 2007 · 2 362 Inlägg

ACKO skrev:

FugitivE skrev:
Såg du nåt då du hukade dig bakom bilen utom rost i bakre hjulhuset?, menar då om din tjej då smile.. egentligen ska du ju bara ta ett snack med henne, har man ett förhållande så ska man kunna prata med varandra, dock så är det ett ganska så känsligt ämne hmm men iallafall fråga varför hon är så hemlighetsfull när det gäller hennes telefon.

hoppas du gör det bästa för dig iallafall hmm

Mvh

Edit: stavfel

Haha aa ne ja satte ihop en rolig berättelse det hela har aldrig ägd rum på riktigt:D haha;) men tack för omtanken:D

haha big_smile jo jag hade mina aningar tongue men bättre att trådskaparen säger det själv än att man säger nåt innan då det kanske var seriöst wink haha you got me wink

BMW, bogsering med wire :/
kallabaz
9 maj 2007 · 362 Inlägg

Haha asså sorry men detta var skönaste tråden på länge. Tråkigt med tjejen men shit vilket slut på storyn tongue

beemern .......
9 maj 2007 · 2 655 Inlägg

gör som jag. dumpa bruden, fixa bilen. satan så ja hatar sånna brudar mad


håller me de andra. kul vändning  bra berättat tongue...

Senast redigerat av beemern (9 maj 2007)

Flash Modo-fan från början till slut
9 maj 2007 · 330 Inlägg

ACKO skrev:
Haha aa ne ja satte ihop en rolig berättelse det hela har aldrig ägd rum på riktigt:D haha;) men tack för omtanken:D

hehe,kul skrivet var det i alla fall

Stolt far till Freddy 18/12-08
Grundstrom Nismo
9 maj 2007 · 758 Inlägg

Hahaha, skönt skrivet!wink

Perss0n
9 maj 2007 · 435 Inlägg

HAHA big_smile fy fan vad jag skrattade, den var bra big_smile

och hon kan omöjligt ha varit otrogen, hon kan väll inte vara det mot någon som kör japs? tongue

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
FireTraXX DFFL
9 maj 2007 · 9 020 Inlägg

haha så lurad jag blev, att ens komma på den berättelsen för att fråga om rost är ju grymt bra big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ACKO
9 maj 2007 · 20 Inlägg

kallabaz skrev:
Haha asså sorry men detta var skönaste tråden på länge. Tråkigt med tjejen men shit vilket slut på storyn tongue

heheh Tackar!! lol

The Man in the Blue Car!:D
BMW x5 4,6is "Storebror" (2003)
ACKO
9 maj 2007 · 20 Inlägg

FireTraXX skrev:
haha så lurad jag blev, att ens komma på den berättelsen för att fråga om rost är ju grymt bra big_smile

Hehe aa gäller att vara Fantasi rik:D

The Man in the Blue Car!:D
BMW x5 4,6is "Storebror" (2003)
Hurricane DRIVER @ HWR.se
9 maj 2007 · 621 Inlägg

hummm precis det upplägget rullar i en radioreklam på Megapol i Västerås iaf. . .

fast då avslutas stoyn med att bilen han ser har precis den där stripningen han vill ha på sin firmabil. . .

så är det reklam för någon firma som hjälper till med tryck o bildekorer å så!!

- V8 - 4 ever . . .
_________________
bilstylarn Avstängd
9 maj 2007 · 329 Inlägg

vilken tur att du inte spanar på riktigt.då kan jag köra henne hem i fortsätningen i lugn och ro

Iggson
9 maj 2007 · 55 Inlägg

Väldigt gammal berättelse men rolig cool

Malmoe SSS -12
9 maj 2007 · 3 217 Inlägg

HAHA... Dagens skratt!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Sandman
9 maj 2007 · 873 Inlägg

Tjejen försöker ju såklart dölja att hon skäms för att åka i din rosthög och glider mycket hellre runt i finare bilar.

Fråga killen som lämnade av henne om han är bra på rostlagning eller kan ordna bra pris!

Don't get mad, get even.
-ROSEN-
9 maj 2007 · 237 Inlägg

dumpa bruden o laga bilen....va de inte en rätt ny bil??

Världens Häftigaste....De E Jag de...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang