Bevis på att Thule är inga Nazister

Maizer
14 juni 2007 ·

Thule är ju ändå äkta sosse musik. White trash, volvoraggare etc. Inget illa, jag tycker själv att många låtar är bra.

darkwizard Fordonstekniker
14 juni 2007 · 1 740 Inlägg

Skulle nog fan inte ha lagt upp detta, det spårade visst ut väldigt fort.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
__bazze_
17 juni 2007 · 44 Inlägg

Tycker det inte är något fel om att sjunga om ett lands historia.. och vare stolt svensk..
tycker heller inte att de sjunger om nått rasistikt eller nazistiskt..

men själv grejen me det klippet är ju att låten är tillägnad skinheads å han i publiken gör det han gör..

Senast redigerat av __bazze_ (17 juni 2007)

i 300Km/h hör ingen dig skirka!
Maizer
17 juni 2007 ·

__bazze_ skrev:
Tycker det inte är något fel om att sjunga om ett lands historia.. och vare stolt svensk..
tycker heller inte att de sjunger om nått rasistikt eller nazistiskt..

men själv grejen me det klippet är ju att låten är tillägnad skinheads å han i publiken gör det han gör..

Men skinheads är inte nazister, det finns många olika indelningar eller vad man ska säga inom skinheads, sharpskins, redskins etc etc, nazist skinheads kallas boneheads och de har kopierat skinhead stilen som från början härstammar från Jamaica.

FL3JM Inga konstigheter
17 juni 2007 · 2 064 Inlägg

Sorry om jag är lite off topic, men:
Det är grymt tråkigt att det är så tabu att vara patriot i det här jävla landet. Att man inte får sjunga svenska sånger på skolavslutningar osv gör mig så jävla förbannad, säg något land där det är samma hysh hysh så fort man ska sjunga gammla svenska visor!
Att våran nationalsång är jättetam är lite tråkigt också, man ska ju ha något mäktigt, som Rysslands nationalsång t.ex! smile Patriotisk text och fläskig melodi. Så som det ska vara.

On topic:
Är själv halv-ryss och har lyssnat massor på thule som ung. Det är skön supa-musik helt enkelt (dom suger rent musikaliskt sett dock). Att dom blivit stämplade som nazister är bara löjligt, det är typiskt Aftonbladet och Expressen som gör sånt. Dom kan gräva fram det mesta och vinkla sönder det. Och vad spelar det för roll vad bandmedlemmarna har för förlutet? Beatles skulle ju knappast bli sämre bara för att det kanske skulle visa sig att Paul McCartney varit med i KuKluxKlan sen han föddes?
Dagens media bara förstör för folk.

henkebenke
17 juni 2007 · 1 703 Inlägg

thule... är inte det takboxar?

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
spectR
17 juni 2007 · 5 Inlägg

henkebenke skrev:
thule... är inte det takboxar?

HAHAHA!

"Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt".
Ur skadeanmälan till försäkringsbolag. haha.
Jimmy_blyfot
17 juni 2007 · 68 Inlägg

Äsch Thule är inte särskilt bra tongue Ska det vara musik med vikinga texter så börja lyssna på riktig musik som Unleashed och Amon Amarth smile

Ecodriving är för kärringar :D
Maizer
17 juni 2007 ·

Jimmy_blyfot skrev:
Äsch Thule är inte särskilt bra tongue Ska det vara musik med vikinga texter så börja lyssna på riktig musik som Unleashed och Amon Amarth smile

Ja eller varför inte lyssna på riktigt musik där sångaren faktiskt kan sjunga och ta en ton?

ironhead volvoraggare
17 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Jimmy_blyfot skrev:
Äsch Thule är inte särskilt bra tongue Ska det vara musik med vikinga texter så börja lyssna på riktig musik som Unleashed och Amon Amarth smile

sen har vi ju månegarm också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
newkie
17 juni 2007 · 250 Inlägg

Tycker verkligen om Thule också...

Tycker jag att dom är rassister? Ne det gör jag inte, är jag rassist? Verkligen inte. Och angående invandringen så anser jag att mångfald gör det här landet starkare och bättre. Sen som någon skrev visst finns det invandrare som är riktiga äckel som skulle blivit stoppade vid gränsen, Men å andra sidan finns det lika många "Inte invandrade" personer i det här landet som vi skulle ta å sätta på en gummibåt på internationellt vatten och säga, kom inte tillbaka...

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang