Mycket musik inom Hard Style är det riktigt skönt dunk i.. men här är en blandning av allt möjligt
unk - make you move Lil_Wayne - Lollipop Ft. Static Major Ludacris - Ultimate Satisfaction ft.field mob DJ Ki - Art Of Style Basstronics - Base i love you Gigi D'agostino - The Riddle Noisecontrollers - Crump Orig. Mix Floorfilla - Kosmiklove (89ers Remix) Floorfilla Feat. Rob Mayth - Ipower kim sozzi - break up(DJ tombi remix)
VADER - The art of war och det mesta dom gjort. Brainstorm - Tyskt heavy Metal band som e riktigt chyst Porcupine Tree- Progg hårdrock Dark Tranquallity- Svensk mellodi metal! Scariot Scar Symmetry-Svensk mellodi metal! Mercenary - Dansk mellodi metal! Immortal Threat Signal hate Breed Construcdead Nile Fightstar Katatonia mm mm mm listan kan göras hur lång som hellst på chysst musik.. Mitt musikbibliotek är fan för stort.. men Metal och Rock är det som gäller för min del..! Kan strecka mig som längst till Prodigy i form av Blip blop music men längre än så går det inte..