peter_1976 skrev:
motorsågsmassakern rätt bra, det sjuka är att den är baserad på en verklig händelse.
vet någon förresten om det mordet/ morden är uppklarade. jag tänkte jag skulle kollat upp det. men har glömt det.
jag började se saw i fel, jag skafade trean först o började se den. jag såg en kvart till han skulle ryka loss kedjorna, gjorde ont i hela mig speciellt hälsenorna då stände jag av.
sen berättade en kompis att för att förstå så ska man se dom i ordning, så jag satt mig o kollade på alla. dom var helt ok.
har fått lite tips på sidan här, som man kanske borde

Motorsågsmassakern är baserad på en person som heter Ed Gein. han bodde i texas nånstans med sin mamma, och hadde inga kompisar. när hans mor gick bort började det hända grejjer. han flådde sin mammas skinn och klädde sig sedan i skinnet

. Ed levde i texas i många år, och folk försvann, så polisen börjar misstänka Ed. när polisen kommer för att göra en inspektion hittar dom skinn och möbler som är gjorda av människoben. sammanlagt har de hittat delar från 33 olika personer i huset!
Scary!
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!
Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!