5010
Sök

audi emblem

2 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
hej ny här.har köpt en audi a4 1,9 tdi,varav Ièt e rö markerat.om det vart en 1,8 t viste jag skilnaden men på en diesel.

mvh.tompa

DFFL
9 020 Inlägg
2 juli 2007
Vad fan snackar du om?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Örebroare i exil
970 Inlägg
2 juli 2007
Tror han menar att i'et i Tdi är rött, precis som på vissa 1.8T? Och vill gärna veta varför, om det är någon skillnad mot de bilar som inte har ett rött i. Eller har jag fel?

Hej FRA!

DFFL
9 020 Inlägg
2 juli 2007
_Kekke_ skrev:
Tror han menar att i'et i Tdi är rött, precis som på vissa 1.8T? Och vill gärna veta varför, om det är någon skillnad mot de bilar som inte har ett rött i. Eller har jag fel?

Jaha tongue

Isåfall så kan jag berätta varför det är så på min bil.
Jag har rött T på min för att jag har "stora" motorn, alltså den med 190hk istället för 163hk eller vad den vanliga har.

Kan ju vara så på hans med.

Såhär står det på GTIklubben:
http://www.gtiklubben.nu/old/forum/show … l&sb=5
Senast redigerat av FireTraXX (2 juli 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
okey grabbar tack för hjälpen vet inte om jag fattat,bilen går ju framåt.

235 Inlägg
2 juli 2007
på passat och sharan är det iaf så att den med rött har 110hk och den utan 90hk... kanske samma på audi...

Sök