måste få tag på en P1800, hjälp!

327 iroc
5 juli 2007 · 18 Inlägg

hallo allihoppa, har fått i uppdrag att leta upp en hyffsat fin p1800 som skall inhandlas som överaskning till ett 50års kalas.
någon som känner till en pesron som har en bil till salu, en p1800 då alltså. bör gärna vara på västkusten, så det är innom köravstånd.
krav/riktlinjer: bilen skall vara i fint bruksskick (inget objekt)
några råd/tips?

mvh

Psst.....a Camaro was here.....
Jag kör bil för attt det är kul, att det blir varmare är bara en bi-produkt
bmx
5 juli 2007 · 7 100 Inlägg

kollat på blocket eller?
fan va soft och få en sån som födelsedagspresent smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Bjork OEM <3
5 juli 2007 · 6 957 Inlägg

Har en ståendes i en ladugård hos farmor å farfar, vit, helt original, vet ej
om den startar bara big_smile

OEM <3
loffe007
6 juli 2007 · 905 Inlägg

http://www.blocket.se

finns många fina där. smile och dom var inte en jäte dyra.

327 iroc
7 juli 2007 · 18 Inlägg

joo, har kollat blocket, men vore kul om någon kännde till en kompis som har en eller liknande som man kan åka och kika på utan att lägga 50mil på trippmätaren tongue
är ju mer inne i jänkebils värden så ja vet inte var volvo entusiaster "hänger" någonstans, blocket bilar är la att ta med en nypa salt i vissa fall...men men, om ni kommer på någon bra sida eller stöter på någon som har en ovlov p1800 så skriv, skriv, skriv.

Psst.....a Camaro was here.....
Jag kör bil för attt det är kul, att det blir varmare är bara en bi-produkt
haxer Proljece?
7 juli 2007 · 1 464 Inlägg

327 iroc skrev:
joo, har kollat blocket, men vore kul om någon kännde till en kompis som har en eller liknande som man kan åka och kika på utan att lägga 50mil på trippmätaren tongue
är ju mer inne i jänkebils värden så ja vet inte var volvo entusiaster "hänger" någonstans, blocket bilar är la att ta med en nypa salt i vissa fall...men men, om ni kommer på någon bra sida eller stöter på någon som har en ovlov p1800 så skriv, skriv, skriv.

Jaaaa en jätte bra sida named BLOCKET.SE "vart hänger alla volvo fans" Antagligen hittar du dom via BLOCKET.SE winklol

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
FreddeK
7 juli 2007 ·

tror ju inte blocketfolk har sämre bilar än någon annan..hehe jag menar alla säljer ju sina bilar därigenom eller majoriteten iallafall!
Finns ju några där och varför skulle dem inte vara intressanta? ska det vara kombi eller sedan?

327 iroc
10 juli 2007 · 18 Inlägg

nej nej, inget ont om blocket eller bilarna, snarare att folk skriver och förklarar sedan när man ringer om hur fina filarna är och all tid och pengar de lagt på bilen plus att den är rostfri...resultat= man åker en sträcka, och tvivlar på att bilen man tittar på är samma på bilden, kanske för sju år sedan....lagom sliten med stenskott/spricka i rutan osv som ägaren totalt glömt bort. det är dte jag tänkte på plus att vissa som sälger bilarna inte vet nott om dom eller gjort nått med dom och då är det ju sådär lockande att åka 25-50 mil bara för att vända om.

men det är klart att man håller sig uppdaterad om vad som läggs ut på blocket.

mvh, tack för alla tipps än så länge cool

Psst.....a Camaro was here.....
Jag kör bil för attt det är kul, att det blir varmare är bara en bi-produkt
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang