Man kan fråga sig om det var så jävla bra egentligen... Nu är alla ovänner här inne, härligt att veta!
Zatzy kanske är ännu bättre än Garaget.org, vågar inte påstå det tills detta kom upp!
Hade jag mött den människan på motorvägen så hade jag varit livrädd, för i det fallet så hade antingen jag eller han kört på fel sida vägen! Sen såg det ut att vara helt fritt framåt, man gör inte en sån grej utan att man någerlunda vet vad man sysslar med! Tycker att fallet har blåssats upp rejält, mycket tack vare denna tråden, som precis som alla andra trådar har utartat!
Jag tänker inte lägga upp en enda film här inne, nu har jag till sist märkt och konstaterat att det finns gnällspikar runt oss... Som för ett litet pojkstreck förstör, som tidigare nämnt... Det mesta runt Garaget.org! Synd och skam, han borde fått en intern varning om att sådant beteende inte accepteras, men att gå till polisen är gravt överdrivet i min mening! Finns ingen anledning att tjalla så hårt mot någon som bara testar en grej...
Råd till Decibel är nog att besöka YouTube.com och spana runt efter olagligheter, med tanke på hur du verkar leta efter dessa...
Detta är inget försvar i "gärningsmannens" aggerande, utan mer ett litet klagomål mot ett gravt överreagerande!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu