5657
Sök

någon som har provat T.M.Chiptuning AB?

1 813 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
Jag funderar på att chipa bilen då den är slö:P
men så hitta jag dessa och dom sa att jag skulle få 40hk och 70nm
och priset är då 2000:- monterat och klart och 2 års garanti + orginal chipet får jag behålla..

men vill veta om det funkar så det inte bara e skit..?

läste lite om dom på hemsida och där verkar det ju vara helt okay=)
www.tm-chiptuning.se
men om det stämmer efter som priset verkar ju hur bra som helst=)

någon som har provat utav dessa får gärna säga vad dom tyckte..

Åk före du så väntar jag på dig där..!

FreddeK
10 juli 2007
jag bor typ 50meter ifrån där dom håller till. han har massor med bilar där varje dag så mycket jobb gör han iallafall. har hört att han ska vara duktig. men tyvärr vet jag ej mer..ska jag gå och fråga om det är saningsenliga siffror?? hehe

FreddeK
10 juli 2007
han har ju fått grym respons i sin gästbok! många kunder som är helnöjda!

1 813 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
jo jag läste det med.. nej jag har mejlat med dom så dom sa 40hk å 70nm.. men det e bara bänka efteråt å får man då under 40hk och 70nm så e det bara att ta pengarna tillbax inte mer med det=) men blir det mer så blir man bara glad ju=) får väl åka å prova dom i nästa månad ska väl boka tid å lite sånt med=)

550 Inlägg
10 juli 2007
dj_padde skrev:
jo jag läste det med.. nej jag har mejlat med dom så dom sa 40hk å 70nm.. men det e bara bänka efteråt å får man då under 40hk och 70nm så e det bara att ta pengarna tillbax inte mer med det=) men blir det mer så blir man bara glad ju=) får väl åka å prova dom i nästa månad ska väl boka tid å lite sånt med=)

Ska du bänka bilen så måste du göra det både före och efter chipning. Annars vet du inte vad ökningen blir.

1 813 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
det e helt rätt..! och det är tänkt att göra det.. isf.. men det blir nog detta chip ändå efter som dom har bra priser=) så dom skulle till malmö sista dagen i denna månaden så då blir det nog chipning=)

FreddeK
11 juli 2007
Hojta till och säg hur det vart och hur bilen går...annars går jag ner och skäller på han *ironi*

Sök