3693
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Livsnjutare
403 Inlägg
19 mars 2009
paperboy skrev:
För att vid den tiden på dygnet vi har träffarna så pågår det handel fortfarande i Bäckebol och det uppskattar inte företagen som är där att vi kommer och "skrämmer" bort deras kunder, för av någon underlig anledning så skall det ALLTID burnas av någon eller några på träffarna , ge fan i det så kanske företagen kan se med positivare ögon om att vi är där och drar folk till träffarna och kunder till deras butiker. Men det är tyvärr något som aldrig kommer att inträffa.

, har jobbat på bauhaus, o nu media markt i bäcklebol, tar ett snack me dom bara;)

Gta Iv 31april

OLAGBG
596 Inlägg
23 mars 2009
Snart är det ju daxs för alla sommarbilar att rulla ut på onsdagarna till järnbrott.
många av oss har ju billjud osv.
Är det någon som är intresserad av DB-mätningar av sin ljudanläggning på onsdagsträffarna.
lägg ett PM till mig. Är på väg att beställa hem en utrustning för detta andamål.

OLAGBG
VOLVO

330 Inlägg
23 mars 2009
Hade vart grymt om du kunde fixxa det Ola smile inte för att jag har nått värsting system men hade nog varit uppskattat av många smile

OLAGBG
596 Inlägg
23 mars 2009
ja det e ju det som e tanken att man kan få det bekräftat vad man spelar big_smile oavsett värstingljud eller ej big_smile har man sedan byggt ut eller om så är det kuö å se vad det har gett

OLAGBG
VOLVO

330 Inlägg
25 mars 2009
Vad händer idag då ? inne eller ute ? smile

mvh

712 Inlägg
25 mars 2009
grymt fint väder, så varför inte ute!

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

Meerx
25 mars 2009
Vi kör ute ida me smile

Zarah x2 Kommer iaf big_smile

332 Inlägg
25 mars 2009
vart är det någonstans?

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
25 mars 2009
blir det järnbrott som vanligt? hoppas inte det kommer många med sina vinterbilar...

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

368 Inlägg
25 mars 2009
zijaa skrev:
blir det järnbrott som vanligt? hoppas inte det kommer många med sina vinterbilar...

spelar väl ingen roll va folket kommer i för bilar bara de kommer folk å alla har roligt..!!!!! wink

631 Inlägg
25 mars 2009
Meeen, jag som har match ikväll..
Får kommer nästa onsdag och ta min onsdagsmöte oskuld !  smile
Senast redigerat av Arradin (25 mars 2009)

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
25 mars 2009
Zarah_Den_Grymme skrev:
zijaa skrev:

spelar väl ingen roll va folket kommer i för bilar bara de kommer folk å alla har roligt..!!!!! wink

nä kom igen nu, ja vet att vi ska ha roligt,det ska vi ha också men ja vill se BILAR mee hehe tongue
Senast redigerat av zijaa (25 mars 2009)

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

330 Inlägg
25 mars 2009
synd att man missade, var o montera sommardäcken ist hmm

631 Inlägg
25 mars 2009
Zippo_ skrev:

det ska vara minusgrader i minst en vecka till, men ok .. smile Ta't lugnt grabben !

330 Inlägg
25 mars 2009
Arradin skrev:
Zippo_ skrev:

det ska vara minusgrader i minst en vecka till, men ok .. smile Ta't lugnt grabben !

minusgrader på kvällarna ja wink på dagarna är det plus grader, kolla smhi för typ 10 min sen och där var det inga minusgrader smile

aja nog med OT nu smile

mvh

Krom-fascisten
439 Inlägg
25 mars 2009
ahh vilken klen träff det va idag.. menmen.. såg att de va några som hade fått ut sina sommarbilar iallafall..

1 779 Inlägg
26 mars 2009
blir nog bättre sen när vädrt blir lite varmare man fryser ju bollarna av sig efter klockan 7 på kvällen. menmen kommer väl förbi om några veckar igen. =P känns som om de blir siba igen efter elmia för min del.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

S40 T4
584 Inlägg
29 mars 2009
är det någon som kommer nu på onsdag? är det på järnbrott i siba fortfarande som gäller för jag hörde att det blev flyttat under vintern till jula

631 Inlägg
29 mars 2009
Shady_killen skrev:
är det någon som kommer nu på onsdag? är det på järnbrott i siba fortfarande som gäller för jag hörde att det blev flyttat under vintern till jula

Inte onsdags träffen...  den ska vara vid siba ?

Det är lördagar som brukar vara på jula väl ?

S40 T4
584 Inlägg
29 mars 2009
Arradin skrev:
Shady_killen skrev:

Inte onsdags träffen...  den ska vara vid siba ?

Det är lördagar som brukar vara på jula väl ?

jag har ingen aning faktist men hade hört under vinterna att dom hade det vid jula för att inte stå ute i kylan o frysa för det va något med att det va inomhus något garage eller nåt..

men onsdagsträffarna är vid siba annars ska dom vara men nu när vi närmar oss sommaren så undrade ju jag då om det va på jula eller siba nu på onsdag eller om det ens är nogon träff nu på onsdag alls
Senast redigerat av Shady_killen (29 mars 2009)

Sök