Dumpad :(

klimpan
7 augusti 2007 · 2 600 Inlägg

uch ja vet inte hur du känner men skit i spriten verkligen läg av me det prata ut istället. krya på dig.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
D_MAN ?
8 augusti 2007 · 1 038 Inlägg

brillmongo skrev:
Min flickvän/sambo som jag även var förlovad med har dumpat mig efter 3 å ett halvt år. Jag älskar och värderar henne mycket högt. Ville gifta mig och skaffa barn med den kvinnan en vacker dag. Hur hantera alla känslor? Nu har jag druckit så ursäkta mig för ev. stavfel...

Ut och röj, nu behöver du bara tänka på dig själv så va lite ego, passa på att göra allt du ville men ändå inte gjorde, försök att hålla dig så upptagen/sysselsatt med annat så mycket som möjligt så att du inte sitter hemma å tycker synd om dig själv samt tänker på henne....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
MissMotor_
8 augusti 2007 · 274 Inlägg

Sprit är bara en tillfällig lösning... man mår bra för stunden.
Som ovanstående skrev, kör på ego! Gör sånt du alltid velat men inte kunnat! Gör saker som du mår bra av!
Prata mycket, med vem som hellst bara du har nån som lyssnar! Det hjälper.
Hoppas du mår bättre snart!

Pikey
8 augusti 2007 · 2 283 Inlägg

Hände typ samma sak för mig var/är ihop med en tjej i typ 4 år så bråkade vi och hon gjorde slut mådde sket dåligt och allt var piss tyckte man, du ska bara be dina vänner att de ska göra saker med dig hela tiden, det hjälper jag lovar. Fast sen blev vi ihop igen.

R.I.P. Michael Jackson!
GodaDraken76
8 augusti 2007 · 59 Inlägg

Prata med en nära vän som sagt, sen dra ut med kompisarna och festa lite smile
Finns 209153413 fisk(tjejer) kvar i havet....
Mister du en står 1000 åter

// André

Porsche 996 Turbo FS490 -01 - Såld
Corvette C6 Z06 -07 - Såld
Toyota Supra MKIV T78 Euro Spec -93 - Såld
Maizer
8 augusti 2007 ·

Det lättaste sättet att komma över någon är att hitta en ny. Och det gör du lättast efter lite alkohol so go tiger

Bobo
8 augusti 2007 ·

Många som skriver att göra saker, nu var det iofs många år sedan jag blev nere för en tjej, men hur som helst vad jag minns av det så hade jag verkligen ingen lust att göra någonting, jag ville inte gå ut, jag ville inte hålla på med bilen osv, jag låg mest och tittade i taket, jobba gick dock helt ok, man sedan blev allt helt meningstlöst igen.

Egentligen så funkade det ganska bra i början, men när hon träffade en ny blev det värre. Gick dock över efter 8 månader eller något, just då hade jag redan en inplanerad resa med en polare till Tyskland och den blev verkligen inte rolig, så för mig funkar det inte att hitta på saker med polare, lyssna på musik gärna Rammstein och annat funkade bra för mig. Sakta men säkert blev det bättre och bättre men det tog tid, sedan strulade vi ett tag efter också vilket jag tror man ska låta bli. Just nu mår jag väldigt bra utan förhållande, har haft ett förhållande på nästan 5 år och ett på 3 år så nu är jag rätt less på förhållanden och spelar mest dataspel istället och det trivs jag med.

Cuefa Ain't no place like home...
8 augusti 2007 · 4 628 Inlägg

Vet hur det känns, sist jag blev dumpad höll jag på att dränka mig själv... ett tips som jag delar med många andra här inne: PRATA OM DET! Med en god vän eller din mamma eller vem fan som helst (komplett främling på gatan funkar också om det krisar...) Det värsta du kan göra är att dricka en massa o sen sitta o gråta ensam... man kan aldrig bearbeta sorg på egen hand, man måste få ventilera sig.

I mars stod jag på andra sidan, o bad min fru packa o dra efter 4 år, så jag har varit på båda ställen om man så säger...

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget
Mercury Grand Marquis LS "Murklan" (2000)
Cupra Born "Gruvbilen" (2022)
Bobo
8 augusti 2007 ·

Cuefa skrev:
Vet hur det känns, sist jag blev dumpad höll jag på att dränka mig själv... ett tips som jag delar med många andra här inne: PRATA OM DET! Med en god vän eller din mamma eller vem fan som helst (komplett främling på gatan funkar också om det krisar...) Det värsta du kan göra är att dricka en massa o sen sitta o gråta ensam... man kan aldrig bearbeta sorg på egen hand, man måste få ventilera sig.

I mars stod jag på andra sidan, o bad min fru packa o dra efter 4 år, så jag har varit på båda ställen om man så säger...

Tror inte man kan säga att man inte kan klara det själv för det kan man, alla är vi olika, men visst är det skönt att prata med en polare om det, problemet är att man oftar ältar fram och tillbaka varför det blev som det blev, om man kunde gjort något annat osv.

Likså sprit kan hjälpa i måttliga mängder, men är du en person som får humörsväningar och inte kan hanskas med sprit så ska du absolut inte dricka. Iaf bättre med killar som sörjer än de som åker och spöar på och i värsta fall dödar sina ex som man läser om rätt ofta.

Jag har också varit på båda sidor och inget av det är roligt.

Grankotten
8 augusti 2007 · 59 Inlägg

Tja jag förstår dig precis eftersom jag också blivit dumpad nyligen och var tillsammans med min flickvän i 3 år och 7 månader. Jag gjorde samma fel och tog fram spriten och skämde ut mig in för polarna istället! Hatar när det blir så där. men förstår hur du mår.
Va ute mycket och träffa mer folk eller vem vet det kanske blir ni två igen.

heLLen
8 augusti 2007 · 454 Inlägg

Bobo har ju rätt på en sak, alla funkar vi olika. å jag tror att tipsen alla här gett är hur d kanske funkar för dom.. samma har jag gjort.. jag har oxå blivit dumpad å dumpat.. vet att d  inte är lätt.. men slutsatsen av d hela är fortf samma sak: livet går vidare, även om hon inte är vid din sida.. å jag vet d låter hårt! men d e så d funkar..

i grund å botten ska du göra d som funkar för dig... vi andra här kan bara lyssna å skriva.. inte leva ditt liv.. Lycka till smile

BERNI
8 augusti 2007 · 252 Inlägg

håller med de flesta här, gå ut och roa dig och försök tänka på annat, gör sånt som du ville göra när du hade henne men inte kunde.
TA DET LUGNT MED SPRITEN BARA!!!!
Den hjälper inte utan snarare så bedövar den bara tillfälligt.... Sen kommer du att vara ännu ledsnare och bakfull på köpet. Blev själv dumpad för 2 veckor sen efter 3 års förhållande, mådde piss men sen så har jag pratat med mina nära och kära, både familj och polare, det hjälpte som fan!
Lycka till och sup inte ner dig!
ha det gott!
// Berni

Got vtec?
Honda S2000 "Den röda." (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang