Dumpad :(

brillmongo
5 augusti 2007 · 874 Inlägg

Min flickvän/sambo som jag även var förlovad med har dumpat mig efter 3 å ett halvt år. Jag älskar och värderar henne mycket högt. Ville gifta mig och skaffa barn med den kvinnan en vacker dag. Hur hantera alla känslor? Nu har jag druckit så ursäkta mig för ev. stavfel...

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
haxer Proljece?
5 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

Dåligt att dricka blir inte bättre för det. Faktisk så har jag svårt att sätta mej i situationen som du sitter i. Men tror att jag också hade mått piss gör jag efter bara 2månader.
Finns inget mer att säga än att det är okej att må piss.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
good_year
5 augusti 2007 · 755 Inlägg

ge fan i spriten och ring någon nära vän i stället... svårt att sätta sig in i din situvation...

EvolutionIII
5 augusti 2007 · 459 Inlägg

Tråkigt, dock tror ja inte att supa bort sina sorger hjälper, på ett igen bara. krya pådig!

Rlundgren Långtradarchaffis
5 augusti 2007 · 224 Inlägg

Tråkigt, går nog inte föreställa sig hur hemskt det är. Usch. Men tror heller inte spriten hjälper, då mår du bara ännu sämmre imorgon...Ring en vänsmile Krya på dig

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Fredrik.Gustavsson
5 augusti 2007 · 2 123 Inlägg

Bra, ta till alkohol och ut och festa med dig.
Finns ju hur många lediga töser som helst som bara suktar efter dig.
Inget att gråta över egentligen, så sluta sörj och börja röj : )

Caffe
5 augusti 2007 · 1 436 Inlägg

Snacka med en vän du litar på och kan snacka med.

Har varit djupt i skiten, av andra anledningar och snackade med en polare om allt.
Genast kändes det bättre. Omanligt eller ej, men ibland kan även den starkaste behöva en axel att gråta på.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Ashra
5 augusti 2007 · 346 Inlägg

Spring det hjälper en hel del. Sedan skaffa en sandsäck och slå ut alla dina tankar.

Foffis
5 augusti 2007 · 676 Inlägg

vet EXAKT hur de känns o de e absolut INTE något man vill känna... suger verkligen fett!! känns som att man helt plötsligt är helt ensam. man känner sig övergiven. Jag pratade med vänner o familj o allt men för mig hjälpte de inte. bästa är att börja träffa andra. det gjorde jag och mitt X gled bara längre o längre ifrån tankarna. nu har jag glömt henne och tänker aldrig mer på henne förutom efter att jag har pratat med henne. vilket har ledit till att jag nu har sagt upp kontakten med henne för jag vill verkligen inte sakna henne och sätta mig i den otroligt jobbiga depp perioden jag var inne i.

men mitt råd är att prata med vänner och familj och sen att försöka tränga undan henne och träffa andra. men bli inte tillsammans med någon annan bara för att ersätta ditt X bara. spelar ingen roll om du är ute på krogen o raggar tjejer för sexuella behov eller att du bara råkar träffa en snygg tjej vid frysdisken på Maxi och sedan att ni blir kompisar. jag träffade en tjej som jag trodde att jag föll för, vilket jag då inte gjorde som jag kom på senare sen. efter att jag träffat henne så glömde jag mitt X.


tycker synd om dig som sitter i en så jobbig situation. de e inget man sätter sig i friviligt direkt

mjukismagnus
5 augusti 2007 · 470 Inlägg

Vet hur du känner hände exakt samma sak för mig för två veckor sedan....

Sitt inte hemma ensam för då känns det bara värre hmm

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
hasse83
5 augusti 2007 · 168 Inlägg

Lås in dig en vecka eller två dricka en jävla massa sprit. lipa ordentligt. sen tar du kontakt med polare efter det och bygger upp dig igen.

det är det bästa trixet. att inte sprit hjälper är bara bull. sen behöver man ju inte dricka en hel flaska sprit heller iofs.

Hoppas du mår bättre i sinom tid.

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
bmx
5 augusti 2007 · 7 100 Inlägg

som alla andra har sagt,ge fan i spriten och prata med nån kompis,eller åk hem till nån kompis

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
E30Tompa Rörpulare
5 augusti 2007 · 1 453 Inlägg

vet också tyvärr precis hur du känner dej.. 1 1/2 månad sen de skulle blir 3 år och 11 månader för oss... och hade de hur bra som helst innan hon bestämde sig att gå vidare... va som en riktig jävla smäll på käften... Den tjejen hade ja levt mitt liv med om de bara hade varit så!!!!  Hoppas bara allt blir bra så fort som möjligt för dej för de blir faktist helt sjukt bättre me tiden... Drömmer fortfarande om mitt ex samt tänker ibland om man skulle må bättre av att ta den där feta stenen eller trädet vid vägkanten.. Räknade att ja hade druckit 7 dar på 2 veckor nu och ja brukade tycka de va lite kämpigt me 2 dagars förut.. sad Men men håll hoppet upp vem vet de kanske blir ni igen, Drick men hyffsat de hjälper en del men behöver ju inte bli överdrivet.. men lycka till iaf killen och va bland vänner!!

Mvh Tommy

Senast redigerat av nissan 200sx (5 augusti 2007)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
BMW E61 m5 (2007)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
airflow Avstängd
5 augusti 2007 · 653 Inlägg

asså det där med spriten kan ju faktiskt hjälpa många gånger! iaf gå ut på krogen o umgås lite tkr jag iaf sprit löser inge problem men de gör ju såklart inte mjölk heller liksom

Jag har rätt i vad jag än säger.
ESTRANDBERG88 Hojmek
6 augusti 2007 · 748 Inlägg

Usch sad En annan bröt ju ihop efter bara 3 månader! En utav dom värsta känslorna man kan råka ut för tror jag, men det går över. Som många säger umgås med polare å snacka ut om allt med en nära vän som du litar på smile mvh

heLLen
6 augusti 2007 · 454 Inlägg

prata med vänner.. sysselsätt dig med saker hela tiden. Bland d värsta du kan göra är att sita hemma själv.. ut å rör på dig! om d så  bara är för att ta en fika med mammsen å pappsen, eller handla en tidning.. men sitt inte hemma! för d får en att tänka, sakna längta..

å hur dumt d en låter.. men livet går vidare.. å jag tror på att d finns en mening med allt som händer, å (förlåt) men uppenbarligen var hon inte "the one" för dig, annars hade hon inte gått..

å jag vet hur tufft det är, långa förhållanden som tar slut tar nästan slut på en själv.. man mår så dåligt, gråter, saknar.. alla tankar i huvet snurrar å man känner sig helt plötsligt ensammast i världen..

men, drick inte alkohol för att glömma.. för d hjälper knappast mer än för stunden.. prata med vänner, rör på dig å sitt inte hemma!

livet går som sagt vidare.. bara upp till dig själv att avgöra om du åker med eller styr!

lycka till! smile

KRAM hellen

ToXtreme
6 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

Som de flesta sagt, skit i spriten .. Alkohol gör så att du öppnar upp dina sinnen, du blir känsligare, lättare för att göra dumma saker etc. = Väldigt dumt!

Mitt tips är att ta och sysselsätta dig med nåt som du verkligen brinner för.. tex. bilar? Ta och gör nåt krävande som att bygga en front från scratch och sånna saker.. nånting som kräver extremt engangemang smile Då blir du så insatt i det att du inte tänker på det lika mycket.. och ut och ha lite kul..

Det där är sånt jag gjorde nu sist.. och nu mår jag bättre än nånsin smile

Ta och krya på dig   wink MVH Jimmy

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
HBB
6 augusti 2007 · 332 Inlägg

Aoo:( Sånt där är jobbigt ! Specielt om man verkligen älskar personen och har massa känslor, då känns det skapligt o bli dumpad. Men vad var det för anledning till att hon gjorde slut då ? Hade hon tappat känslorna och tröttnat ? elr var det något som va knas mellan er så det va därför hon gjorde slut? för isåfall om det var nåt som va knas i erat förhållande så är det bästa o snacka med varandra om det o försöka lösa det tillsammans.

Men ibland får man ju inte alltid reda på orsaken till varför man blivit dumpad hur mkt man än vill veta och då kan man inte göra så mkt åt det. Och sen om man älskar någon och det finns känslor så kanske det är något som inte funkar i personkemin mellan varandra som gör att man inte orkar va ihop me personen längre eller tröttnar, vad vet jag.

Men har man blivit dumpad så är det bara att acceptera och gå vidare men ibland kan det vara svårt att gå vidare när man inte vet orsaken till varför man blivit dumpad sad Men vill den ena inte nå mer så kan man inte göra nå. Klart man har rätt att vara lessen ett tag, men sen äre bara o ta sig i kragen och gå vidare. Inget blir bättre av att deppa ihop och blicka tebax. Livet är inte alltid en dans på rosor, man möts av jobbiga stunder som man måste klara av, hur svårt det än är hmm Sen kommer det bra stunder oxå ;D så ge inte upp smile allt ordnar sig och blir bra till slut även om det känns helt fucked up nu sad

blacken
7 augusti 2007 ·

Se till att du får ut allt som gör så förbaskat ont i hjärtat, banka på en sandsäck, kuta tokmånga mil,vråla,yla på månen, vad fasen som helst tills du kräks. Sedan så är det faktiskt helt okej att gråta en skvätt eller två. För tårar är det lim som lagar ett sprucket hjärta eller en sargad själ. Och ge faan i sponken det löser ingenting, utan om du har lite otur så kan det gå väldigt illa när man är full, och har en massa känslor inom sig som vill ut.

brillmongo
7 augusti 2007 · 874 Inlägg

Tack för alla svar smile, ska se om jag kan följa några av tipsen jag fått det här är första gången jag läser det här idag.. så jag är på spriten igen.. men det kanske går över så småningom. Men tack igen för alla svar. Jag får ett leende på läpparna av alla svar jag fått och allas metoder av att hantera smärta.

Hade inte väntat mig sånt här engagemang, eller jo kanske ni på garaget är några av mina bästa polare big_smile. Tack ska ni ha allihop smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang