Glidigaste Jobbet?

Brandis Diktator
10 augusti 2009 · 968 Inlägg

vaktmästare på gymnasie skola... tur som man är så är man fortfarande ung nog att flörta med brudarna utan att vara peddo... (och för er som undrar så är jag 21, och inte 35 med sne verklighets uppfattning...) och inte fan behöver man göra ett skit för imponera på lärarna eller arbetsledarna heller. inte bara sitta av tiden, utan mingla lite på rasterna och sen knalla vidare och flytta lite möbler, dra förbi matsalen och käka gratis, sen typ sitta och snacka skit med folk man festade med helgen innan

Growe Fri fart för ett fritt folk!
10 augusti 2009 · 13 758 Inlägg

busschafför inom beställningstrafik och skola

en normal skoldag har jag kanske i effektiv tid jobbat i 2.5timme
på en hel dag har betalt för 7-8timmar
tex hinner jag att äta lunch på dagen

denna termin som börjar snart så jobbar jag i 30minuter på morgonen men har betalt för 3timmar
;-) så då kan jag t.o.m sova och ha betalt

i helgen körde jag beställningstrafik
körde då på en fotbolls klubb som spelade match dels deras a-lag körde i 45minuter surfade i bussen kollade på ett topgear avsnitt och grejade lite allmänt i 3.5timme körde sen hem dom och det tog 45minuter sen 20minuter att städa bussen
kan inte bli bättre än så smile

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Bjork OEM <3
10 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

tjompa skrev:

Bjork skrev:
Köra truck på mitt jobb är rätt gött, börjar 05.40 och slutar 17.30, du sköter dina raster sj. ser till
så att banan inte blir full med takpannor, gör i ordning lite pall.

Dulles i Gbg har rätt goa tider, inte så glidigt kanske då dom måste ligga i men dom jobbar 06-12
men har betalt för 8 timmar, sen 2:a skiftet är 12-18 tongue

Kul att nästan jobba tolv timmar om dagen, låter föga glidigt.
Toyota har samma princip som Dulles isåfall, 6 timmars skift gör personalen mer motiverad och lönsam då ingen behöver matuppehåll.

12 timmar i 4 dagar, sen ledig 4 dagar wink

Stavfel av mig: Inte Dulles, DUELLS big_smile

OEM <3
Martin 9-3 Fisketokig
11 augusti 2009 · 2 997 Inlägg

Jordbruk kan vara rätt lugnt ibland.

På med betesputsen och klipper ner så det ser vårdat ut och får bidrag för det.

Ligger nog bra många tusenlappar i timmen på det om man räknar ut vad man får och hur lång tid det tar. Sitta och svänga runt runt och lyssna på musik.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
FredrikGrans
11 augusti 2009 · 118 Inlägg

precossöperatör.. dricker kaffe och youtubar/spotifyar..

allt är till salu för rätt pris..
Sushikocken Sleeper
11 augusti 2009 · 3 084 Inlägg

FredrikGrans skrev:
precossöperatör.. dricker kaffe och youtubar/spotifyar..

Sen när det väl händer något ringer man en konsult.. tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
mulleina
12 augusti 2009 · 715 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Jordbruk kan vara rätt lugnt ibland.

På med betesputsen och klipper ner så det ser vårdat ut och får bidrag för det.

Ligger nog bra många tusenlappar i timmen på det om man räknar ut vad man får och hur lång tid det tar. Sitta och svänga runt runt och lyssna på musik.

Ja ibland vad jag har hör så skörde tid så sitter dem sina traktor typ 24h om dagen om inte oftare. dem som har djur också är ju aldrig lediga väl

Memme I'am AWESOME..
12 augusti 2009 · 2 783 Inlägg

Får nog säga - Timvikare inom vården!

Man bestämmer sitt eget schema, jobben ringer å frågar om man kan jobba. Så säger man står jag tillänglig så kan jag! wink..

Å deras nattider  - 20.40 till 7.00.. genom att bara sitta å vakta huset när alla gamlingar sover!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Sushikocken Sleeper
12 augusti 2009 · 3 084 Inlägg

Memme skrev:
Får nog säga - Timvikare inom vården!

Man bestämmer sitt eget schema, jobben ringer å frågar om man kan jobba. Så säger man står jag tillänglig så kan jag! wink..

Å deras nattider  - 20.40 till 7.00.. genom att bara sitta å vakta huset när alla gamlingar sover!

Så ska man byta blöja på gubbjävlar, samt torka dem i röven mitt i natten :S
sen sugit med lön så jag vetefan alltså

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Memme I'am AWESOME..
12 augusti 2009 · 2 783 Inlägg

Hahahia, kan hålla med om de tongue .. Men ligger på 1500:- per natt så man klagar inte ;P

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
childofbodom
12 augusti 2009 · 78 Inlägg

Lastbilschaffis och kan säga att min förra linjekörning va rena lekstugan emot vad jag kör nu på stena
där är det hålligång hela tiden så slött är det inte som chaffis.

Men det e klart sitter man 10 timmar i lastbilen och matar mil så äre klart att man blir slö wink

Från dom djupa skogarna i Hedared
Sushikocken Sleeper
12 augusti 2009 · 3 084 Inlägg

http://www.e24.se/lifestyle/klacksparka … 498865.e24

SÅ då var det avgjort vad som är glidigaste jobbet!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
325i
12 augusti 2009 · 141 Inlägg

Öhhh, japp.. hon har ett glidigt jobb!!

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
BMW E30 "V8 Drifting" (1988)
BMW E30 "Touring 318is" (1991)
Citroën Jumpy "Servicecar" (2004)
Bjork OEM <3
13 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

Porregissör!! tongue

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang