Är det på skämt eller är dom så dumma?

ThorskeN
11 augusti 2007 · 287 Inlägg

Otroligt hur korkade dom kan vara..

Germax
11 augusti 2007 · 12 086 Inlägg

Ja, ljushuvven finns ju överallt men amerikaner är ju inte kända för att veta så mkt utanför landgränsen

Akka
11 augusti 2007 · 1 174 Inlägg

Nej so msagt om det är sant så är det tragiskt! men antagligen har dom frågat en miljon å klippt i hopp 10?

PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
11 augusti 2007 · 271 Inlägg

fan man kanske borde flytta till usa tongue verkar fan inte så jäävla svårt o få ett bra betalt jobb om alla är så där "smarta"

Racso Dr Snuggles
11 augusti 2007 · 956 Inlägg

aah shit vilka jävla idioter .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Zoltrix
11 augusti 2007 · 438 Inlägg

Vilket land börjar med bokstaven "U" Utha,  säger puckot smile

Youngblood Billackerare
11 augusti 2007 · 737 Inlägg

Jag vet inte vad jag ska säga eller tro... helt sanslöst... är så många amerikaner så jävla insnöade och dumma verkligen??? Helt otroligt...

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
JohnnyN Rutinerad medlem
11 augusti 2007 · 1 938 Inlägg

Har en polare som varit som utbyteselev på en amerikansk motsvarighet till högstadierna här omkring i Norden, och han sa att det var som att vara i lågstadiet igen... och då var han på sista året, alltså motsvarande vår 9e klass... enda geografin och historian dom läser är sin egen, och absolut inget som helst som har hänt ute i världen tas upp, såvida inte USA har varit inblandat tongue

Izual
11 augusti 2007 · 4 571 Inlägg

Jag är inte förvånad.

Känns lite scary att dessa "smarta" personer styr världen sad

Sir_Ed
11 augusti 2007 · 304 Inlägg

Äkta video, inget snack om det. Det tråkigaste är att USA regerar världen. Tänk att vi ALLA påverkas av deras stupidity.

Kolla upp andra videor till höger. Riktiga pärlor big_smile

I have my own race...
precision
11 augusti 2007 · 2 652 Inlägg

haha jay leno brukar ha sånna klipp också , riktigt bra

Sir_Ed
11 augusti 2007 · 304 Inlägg
I have my own race...
Moser .-ϻΘϨƎЯ
12 augusti 2007 · 1 313 Inlägg

det är skrämmande att världens mäktigaste land har så korkad befolkning! inte konstigt att de måste lösa allt me krig hmm jävla idioter!

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
FreddeK
12 augusti 2007 ·

Varför ska jänkarna bry sig om vad som händer utanför USA då dom tror dom är gud själva!

Lewa Rakapparat
12 augusti 2007 · 301 Inlägg

sist jag va i usa för 2 år sen. va jag in på en bil firma och kollade då va jag skulle få betala för en ny mustang som jag funderade på att importera. när jag va där så diskuterade jag med försäljaren varpå det kom fram att jag va svensk. och hans farmor va svensk ättling. så först ringde han henne för att jag skulle prata "vårat språk" med henne. (hon hade inte vart i sverige på 40 år). det är samtidigt storm säsong så utanför firman så spöregnar det och det är en orkan på väg. när jag pratat klart står vi brevid ett stort fönster varpå försäljaren säger till mej : vet du vad?
jag : nej vadå?
han : jag tror nästan att väderförhållanden och föroreningen samt ozon lagrena som håller på och förtunnas har nånting med att vi släpper ut så mkt avgaser att göra.
jag svarar: jo så är det nog.
han : våran regering säger att så är inte fallet utan det beror på andra saker som europa och den outvecklade världen. men jag tror att mycket är vårat fel.

efter det vet jag inte vad jag ska svara utan finner mej i att han är inte korkad som så utan han är hjärntvättat efter alla dessa år utav att höra "usa över allt, vi har rätt, alla andra är skit, vi är fria dom är fångar"

amerikanarna är väldigt korkade och obiladed men mycket beror på deras regering och va dom låter deras invånare se. inte för att försvara folket i sej utan bara för att folk kanske ska få en liten insikt hur hjärntvättade och indoktinerade dom egentligen är...

Ertiyed
12 augusti 2007 · 349 Inlägg

Finns ju aven en video dar en kille fragar runt om 9/11. typ vart hande 9/11? vilken manad intraffade 9/11 pa? och sant. javla kul. dem ar helt ute och cycklar -_-

2jzinside Fartygsingenjör
12 augusti 2007 · 550 Inlägg

Skulle tippa på att detta är ganska mkt regisserat, inte en chans att dom inte ens kan ett land på U tex. Likaså trianglen.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
R_Weber
12 augusti 2007 ·

wrapman skrev:
Skulle tippa på att detta är ganska mkt regisserat, inte en chans att dom inte ens kan ett land på U tex. Likaså trianglen.

Jag tror också att dem har klippt bort en del folk som svarade rätt på deras frågor...  Men det är ju faktiskt ett pinsamt faktum att USA och dess invånare lever i sin egen värld..

262turbo
12 augusti 2007 · 1 004 Inlägg

och dom skulle vara först på månen... tror inte det smile ha ha ha

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Beeveel
12 augusti 2007 · 312 Inlägg

jag tycker bara det e sjukt asså yikes tröga o kan ingenting

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang