GTA San Andreas, någon som spelar?

NissanMotorsport
22 augusti 2007 ·

Någon mer som spelar det? SP eller SA-MP? (multiplayer).. dator? ps2?

Skulle va roligt och veta vilken server ni brukar spela på eller bara snacka gta sa tongue

Laddat upp en video när jag flummar omkring bara, så tänkte bidra me den i tråden tongue

[video]http://www.garaget.org/video/9i6xoog72jq9[/video]

Senast redigerat av SupraDupraFly (22 augusti 2007)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
22 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

brukar bara spela det på ps2 dock sällan seriöst utan mer bara leka lite hehe smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ozzy ★★★★★
22 augusti 2007 · 455 Inlägg

var länge sen jag spelade nu,. men de var riktigt kul iaf ska fan spela någon dag snart bara för det tongue

Aerodynamik ...
22 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Finns redan en tråd om detta, men jag spelar på XBOX. smile

NissanMotorsport
22 augusti 2007 ·

Aerodynamik skrev:
Finns redan en tråd om detta, men jag spelar på XBOX. smile

Jaså, ja sökte men jag hittade bara nån om där man kan snacka om gta-serien, inte om bara san andreas och multiplayer..  men om det är så, så får väl nån låsa tråden smile

topic: mycke roligare på dator, då man kan trimma och modda sönder det totalt big_smile

alex_side Neerd
22 augusti 2007 · 1 596 Inlägg

jag gjorde innan men den hände det ngt typ eftar man har spelat 20 min så stänger windows ner det så får man en ruta gta.exe har stött på ett problem och måste avslutas:(

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Aerodynamik ...
22 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

SupraDupraFly skrev:

Aerodynamik skrev:
Finns redan en tråd om detta, men jag spelar på XBOX. smile

Jaså, ja sökte men jag hittade bara nån om där man kan snacka om gta-serien, inte om bara san andreas och multiplayer..  men om det är så, så får väl nån låsa tråden smile

topic: mycke roligare på dator, då man kan trimma och modda sönder det totalt big_smile

Nej, multiplayer ftw smile

NissanMotorsport
22 augusti 2007 ·

alex_side skrev:
jag gjorde innan men den hände det ngt typ eftar man har spelat 20 min så stänger windows ner det så får man en ruta gta.exe har stött på ett problem och måste avslutas:(

har du moddat? gjort någon som helst ändring?.. kan vara de, testat installerat om? smile

alex_side Neerd
22 augusti 2007 · 1 596 Inlägg

SupraDupraFly skrev:

alex_side skrev:
jag gjorde innan men den hände det ngt typ eftar man har spelat 20 min så stänger windows ner det så får man en ruta gta.exe har stött på ett problem och måste avslutas:(

har du moddat? gjort någon som helst ändring?.. kan vara de, testat installerat om? smile

inget moddat..installerat om det 3-4 ggr nu och det blir samma skit:(funderar på om inte det är just den releasen som är kasst....men jag älskar spelet... så jävla kul=D

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
NissanMotorsport
22 augusti 2007 ·

alex_side skrev:

SupraDupraFly skrev:

alex_side skrev:
jag gjorde innan men den hände det ngt typ eftar man har spelat 20 min så stänger windows ner det så får man en ruta gta.exe har stött på ett problem och måste avslutas:(

har du moddat? gjort någon som helst ändring?.. kan vara de, testat installerat om? smile

inget moddat..installerat om det 3-4 ggr nu och det blir samma skit:(funderar på om inte det är just den releasen som är kasst....men jag älskar spelet... så jävla kul=D

kanske, vilken version har du? om du har msn, så kan ja skicka en fil som kanske fixar de, men är inte säker..värt att testa iaf smile

alex_side Neerd
22 augusti 2007 · 1 596 Inlägg

SupraDupraFly skrev:

alex_side skrev:

SupraDupraFly skrev:

har du moddat? gjort någon som helst ändring?.. kan vara de, testat installerat om? smile

inget moddat..installerat om det 3-4 ggr nu och det blir samma skit:(funderar på om inte det är just den releasen som är kasst....men jag älskar spelet... så jävla kul=D

kanske, vilken version har du? om du har msn, så kan ja skicka en fil som kanske fixar de, men är inte säker..värt att testa iaf smile

Grand.Theft.Auto.San.Andreas-HOODLUM roll alex_side@hotmail.com:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
ErskPersk Svindåre
22 augusti 2007 · 1 433 Inlägg

alex_side skrev:

SupraDupraFly skrev:

alex_side skrev:
inget moddat..installerat om det 3-4 ggr nu och det blir samma skit:(funderar på om inte det är just den releasen som är kasst....men jag älskar spelet... så jävla kul=D

kanske, vilken version har du? om du har msn, så kan ja skicka en fil som kanske fixar de, men är inte säker..värt att testa iaf smile

Grand.Theft.Auto.San.Andreas-HOODLUM roll alex_side@hotmail.com:)

Hoodlum kör jag med ochså, lika för mig, fasst mitt låser sig om man typ trycker ner 3-4 knappar samtidigt. då kommer felmeddelandet upp och spelet läggs ner. men har lärt mig att inte trycka ner flera knappar (i panik om man har polisen efter sig eller så) big_smile

Starta en server på mta:sa vettja big_smile internet funkar inte på min data så jag kan inte vara med å leka från början sad

Senast redigerat av ErskPersk (22 augusti 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Sushikocken Sleeper
22 augusti 2007 · 3 084 Inlägg

synd bara att det var så tråkigt  efter att ha spelat Vice city

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
NissanMotorsport
22 augusti 2007 ·

ErskPersk skrev:

alex_side skrev:

SupraDupraFly skrev:

kanske, vilken version har du? om du har msn, så kan ja skicka en fil som kanske fixar de, men är inte säker..värt att testa iaf smile

Grand.Theft.Auto.San.Andreas-HOODLUM roll alex_side@hotmail.com:)

Hoodlum kör jag med ochså, lika för mig, fasst mitt låser sig om man typ trycker ner 3-4 knappar samtidigt. då kommer felmeddelandet upp och spelet läggs ner. men har lärt mig att inte trycka ner flera knappar (i panik om man har polisen efter sig eller så) big_smile

Starta en server på mta:sa vettja big_smile internet funkar inte på min data så jag kan inte vara med å leka från början sad

konstigt tongue ne, tacka vetja v1 big_smile

MTA? de är väl inte så bra? tanka SA-MP istället..  fast jag kan inte starta server hmm

alex_side Neerd
22 augusti 2007 · 1 596 Inlägg

skulle var akul att köra mot andra haha

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Beeveel
22 augusti 2007 · 312 Inlägg

det va ett tag sen....körde på xbox...funderar på att skaffa det till pc faktiskt

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
NissanMotorsport
22 augusti 2007 ·

Beeveel skrev:
det va ett tag sen....körde på xbox...funderar på att skaffa det till pc faktiskt

Funderar? yikes klart man ska ha gta till PC smile vore kul om vi var ett gäng, och om nån kunde starta en server kanske tongue

pz_racing VAG entusiast
22 augusti 2007 · 277 Inlägg

var tankar man ner multiplayer skulle vara hel skönt om alla på garaget spela GTA SA på samma server

Senast redigerat av pz_racing (22 augusti 2007)

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
NissanMotorsport
22 augusti 2007 ·

För att spela multiplayer så behöver du ladda ner ett program :http://www.sa-mp.com/download.cml

sen väljer du en client längst upp..
sen behöver du v1 av gta, om någon har v2, så kan ja skicka en patch som nergraderar till v1..

pz_racing VAG entusiast
22 augusti 2007 · 277 Inlägg

har installerat det nu cool vad heter servern?

Senast redigerat av pz_racing (22 augusti 2007)

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang