Ser bra ut.. men igentligen ser det rostigt ut haha Men de fixar ju du
Mer uppdates sen!, vill se bilen ihop och igång snart igen hehe
Hare bra!/ Kim
Hehe, bra på ett rostigt sett Mmm, hoppas de. Hade tänkt punkta ihop hålet som blivit, men sen slog de mig att jag inte har nån svets Känner ingen som har de heller, så jag får se hur jag löser de.
Men en startad motorn ska du nog få höra snart Får nog nya delarna på onsdag lr torsdag, så då ska jag nog få ihop den. Jag har ju lov nästa vecka, och veckan där efter e de rätt sjysst schema då vi ska stå på båtmässan. Så vecka 9 lr 10 ska den förhoppningsvis brumma
Va inne och kollade på Svenska gummihuset, och det ledde till att jag börjat tveka igen på vilka fälgar jag ska köpa Hittade ett par Dotz fälgar nämligen som va så jävla snygga också.
Så nu står valet mellan dessa 2, fick lite svårt att bestämma mig nu. Båda är jävligt snygga
De blir bara 17"are, men de blir nog stor skillnad trots de
Anledningen e att jag vet hur kasst ljudisolerat de e i 9000, så jag skulle aldrig palla me mina skåneresor me större än 17 nämligen
det blir nog helt okej med 17" men vadå i med lite asfaltsmatta om det bara är däck buller som hindrar dig, tror snarare att olika fabrikat låter än olika dimsentioner faktiskt
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
De blir bara 17"are, men de blir nog stor skillnad trots de
Anledningen e att jag vet hur kasst ljudisolerat de e i 9000, så jag skulle aldrig palla me mina skåneresor me större än 17 nämligen
det blir nog helt okej med 17" men vadå i med lite asfaltsmatta om det bara är däck buller som hindrar dig, tror snarare att olika fabrikat låter än olika dimsentioner faktiskt
Nää, inge extratyngd här inte Jo de har du nog rätt i, finns ju däck som är extra tysta. Men dom kostar lite mer Båda fälgarna finns dessutom bara som 17", så de va inte mycke o välja på iaf
TenZer Du tror de va Vi får väl snacka om de på mässan på fredag
krutmats Tackar Aaa, den e riktigt snygg. Börjar nästan gilla den mer Dotz e fina fälgar
Japp, passar ruggigt bra Men valet står mellan dom tidigare nämnda. Vill ha nåt som är lite ovanligare, och vad passar då bättre än en fälg som nyss kommit ut på marknaden
Update: Idag har jag inte gjort mycket. Skulle åka och kolla på en båt som jag ska jobba med nu under lovet. Så jag har bara hunnit med lite fix me rosten. Har iof inget annat att göra nu heller
Så nu kommer bild på en inte allt för frisk skärmkant
Får se om jag orkar fixa till denna. De e rätt mycke av skärmkanten som blivit rost, och det innebär en jävligt tunn skärm Blir nog en ny trots allt. Då kanske jag kan få tag på en i samma färg
Jaja, de va de som blev gjort idag. Nu ska jag försöka läsa lite i körkortsboken
Väntar ett litet tag Har lite svårt att bestämma mig, dom har ju börjat sälja en annan jäkligt snygg fälg Finns på sidan innan. Sen så fyller jag snart år, så jag ska se om jag får lite bidrag där också
Men framförallt ska bilen starta och besiktigas innan
Så de dröjer ett litet tag till. Men jag lovar att updatera så fort dom är beställda /Jacob
Blir inte mycket gjort idag. Har demonterat och rengjort en IC till en kompis båt större delen av dagen, och nu måste jag börja plugga teorin till körkortet. Så jag har inte mycket att bjuda på.
Men jag lyckades få lite gjort Mellan de att rengöringsmedlena skulle göra lite värkan så drog jag på lite Black chrome på "kjolarna". Skillnaden blev ju som dag och natt
Och nu e den bakre delen också svart igen Så de e bara kjolen på andra sidan kvar också
Update: Idag blev de lite skruva. Har fått dit alla ventiler utom en, för där verkar jag ha tappat bort ena knastret Och dom e fan inte stora, så dom e inte så lätta att hitta
Så förmodligen får jag åka till Saab o köpa (lr förmodligen beställa) nytt knaster, seegt, måste ju ta bussen då
Men en glad nyhet e att mitt paket ligger på posten här i Vaxholm, så imorrn borde jag få min Avi
Joo, ska väl leta lite till Måste ändå städa förrådet till på torsdag, de ska komma nån mäklare och värdera huset. Och de ser för jävligt ut i förrådet just nu
Japp, snart ska den kunna rulla av egen kraft Kom på nu i skrivande stund att högtalarna skulle ju komma den här veckan Hade passat bra om dom kom imorrn också