1852
Sök

Rallyhalles Saab 9000 CS {Projekt}

1 997 Inlägg
29 mars 2008
Grattis Jacob!
Fan, nu vill ju jag oxå ha körkort....men fyller på tisdag och då är det teoriprov som gäller:)

Jobba på med bilen nu så du kan köra nått eget wink
// Fredrik

4 299 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
AxlSam skrev:
Grattis wink

Tack smile

isak90 skrev:
Grattis Jacob!
Fan, nu vill ju jag oxå ha körkort....men fyller på tisdag och då är det teoriprov som gäller:)

// Fredrik

Tackar big_smile
Hehe, misstänkte de wink Men du har ju inte långt kvar smile
Får sägat både grattis i förskott o lycka till wink

De ska jag göra smile
//Jacob

1 997 Inlägg
29 mars 2008
Rallyhalle skrev:
AxlSam skrev:
Grattis wink

Tack smile

isak90 skrev:
Grattis Jacob!

// Fredrik

Tackar big_smile

De ska jag göra smile
//Jacob

Tack ska du ha. Va teoriprovet svårt eller??

// Fredrik

4 299 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
isak90 skrev:
Rallyhalle skrev:
AxlSam skrev:
Grattis wink

Tack smile

isak90 skrev:
Grattis Jacob!

// Fredrik

Tackar big_smile

De ska jag göra smile
//Jacob

// Fredrik

Nää, du hade väl gjort dom där datatesten? Har du klarat av dom så e de inga problem wink

//Jacob

1 997 Inlägg
29 mars 2008
Rallyhalle skrev:
isak90 skrev:
Rallyhalle skrev:
AxlSam skrev:
Grattis wink

Tack smile

Tackar big_smile

De ska jag göra smile
//Jacob

// Fredrik

Nää, du hade väl gjort dom där datatesten? Har du klarat av dom så e de inga problem wink

//Jacob

Okej, låter ju bra.
Har gjort dom ett antal gånger och får över 60 rätt varje gång jag gör dom nu typ. Sen har jag läst igenom boken 2 ggr.
Får hoppas att de räcker. smile

// Fredrik

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
29 mars 2008
Grattis till lappen, hoppas du får igång saaben.

Lev livet, det kan ta slut fort

4 299 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
isak90 skrev:
Rallyhalle skrev:
isak90 skrev:

// Fredrik

//Jacob

Okej, låter ju bra.
Har gjort dom ett antal gånger och får över 60 rätt varje gång jag gör dom nu typ. Sen har jag läst igenom boken 2 ggr.
Får hoppas att de räcker. smile

// Fredrik

Ok, samma här, hade över 60 rätt på proven jag gjorde men läste boken bara en gång roll
Så de borde räcka smile

//Jacob

4 299 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
darkwizard skrev:
Grattis till lappen, hoppas du får igång saaben.

Tack, jo startar den inte nu så vetti fan jag gör tongue

//Jacob

4 299 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Inge update ikväll hmm Kom aldrig ut i garaget, åkte iväg en sväng till en polare som har min båtmotor som ska servas inför försäljning. Så jag skulle kolla vad den behövde...

Sen va jag o kolla på ett eventuellt framtida skolprojekt också på vägen hem wink Dock va den en gammal japanare så rostig va ju bara förnamnet hmm Men vi får se hur de blir me de...

Ska försöka komma ut imorrn iaf, för de e ju fan inte mycke kvar nu tongue

Ha de bra tills dess!
//Jacob

319 Inlägg
29 mars 2008
Oh fan grattis!!! Nu blir det en massa bil åkande!! Ha de bra vi får snacka mer senare smile

4 299 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
RPMDennis skrev:
Oh fan grattis!!! Nu blir det en massa bil åkande!! Ha de bra vi får snacka mer senare smile

Tackar, de kan man säga tongue
desamma, e inne på msn nu wink

//Jacob

4 299 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Update: Idag har jag kommit ut i garaget, Har fått dit nästan hela insuget, bara överdelen kvar att montera. Generator o styrservon e nu också på plats igen, vattenpumpen sattes också på plats smile

Fick också dit batterihållaren, kunde då inte låta bli så jag satte dit batteri o kopplade in de smile Märkte dock då att jag återigen fått problem me halv/helljuset hmm Men ganska snart upptäckte jag vad felet va tongue Halvljuset ville bara vara tänt i ett läge, detta medförde av nån anledning att helljuset inte gick o tända, gick fram till relä boxen. Har bytt reläet o kollat alla säkringar, funderade då o slog till lampkontrollen då jag blev lite trött på att de alltid skulle va nåt som krångla...

O nog fan började de att lysa tongue Dock lös halvljuset i alla lägen hmm Men de va bara att gå fram o slå till lampkontrollen igen så funkade allt som de skulle. Så nu ska en ny lampkontroll inhandlas, de ser jag inte fram emot då ett nytt kostar 1000 spänn sad

Men men, de kommer inte krångla på ett tag iaf.

Sen har jag bytt till sommarhjulen på 9-5an också big_smile SÅÅ myycke snyggare me 17"arna tongue

De e de som gjorts idag, under veckan kommer de nog bli uppstart, förutsatt att jag hittar 2 små skitskruvar som tappat bort hmm

Ha de!
//Jacob

PS. blev inga bilder då jag glömde kameran + att de e inte så mycke o se wink

1 497 Inlägg
30 mars 2008
O nog fan började de att lysa tongue Dock lös halvljuset i alla lägen hmm Men de va bara att gå fram o slå till lampkontrollen igen så funkade allt som de skulle. Så nu ska en ny lampkontroll inhandlas, de ser jag inte fram emot då ett nytt kostar 1000 spänn sad

Går det inte att hitta det på skroten billigt då?

319 Inlägg
30 mars 2008
Härligt att de börjar närma sig till start. Glöm nu inte en liten film så vi får se hur den gick smile Ungefär hur länge är de klart för uppstart? Ha de //Dennis

4 299 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
AxlSam skrev:

Går det inte att hitta det på skroten billigt då?

Jo, de e nog inte omöjligt. Men jag kommer köpa ett nytt, köper jag ett beg. så kommer de säkert pajja efter 2 veckor, min vanliga tur du vet wink

RPMDennis skrev:
Härligt att de börjar närma sig till start. Glöm nu inte en liten film så vi får se hur den gick smile Ungefär hur länge är de klart för uppstart? Ha de //Dennis

Japp, jädrigt skönt smile Närå, de kommer filmas wink
Vet inte, förhoppningsvis nu under veckan. Beror på när jag får tag på skruvjävlarna o hjälp me att montera drivremmen...

//Jacob

319 Inlägg
30 mars 2008
Svårt att montera? Kan kanske stå te hjälp:)

4 299 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
RPMDennis skrev:
Svårt att montera? Kan kanske stå te hjälp:)

Lite småjobbigt. De e lugners, ska få hjälp av en kompis. Bättre du kommer när de finns nåt kul o göra wink

Egenföretagare
2 496 Inlägg
30 mars 2008
Åh jag vill också ha körkort !!

Hoppas bara du får igång bilen nu smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

4 299 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
tsdi skrev:

hehe, förstår de wink När e de dags för dig???

//Jacob

Egenföretagare
2 496 Inlägg
30 mars 2008
Rallyhalle skrev:
tsdi skrev:

hehe, förstår de wink När e de dags för dig???

//Jacob

22Juli är det dags ! så det är ju ett tag kvar ! och jag måste börja lägga undan pengar för att kunna driva skiten frammåt också !

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Sök