Update: tja allihopa, idag åkte jag iväg till mekonomen. Drog ju av en av glidbultarna till bromsoket så nya sånna köpte jag. Dessutom hade jag lyckats tappa bort en av skruvarna till termostathuset, så en sån fick jag faktiskt me
Så köpte jag ett nytt ljus-relä, lyktorna har funkat lite hur dom vill den senaste tiden. Men nu funkar de nästan som de ska

Men P-ljuset och bakljuset på vänster sida lyser fortfarande inte

Tror att nån säkring har gått, e inte helt säker, men får ut sen och rota runt lite bland säkringarna. Kommer nu på att jag har fan inga nya

Har pillat lite me motorn idag också. Skruvat fast termostathuset ordentligt och anslutit slangen till den. Monterade dit luftburken också och lite andra grejer som skulle på
Men nu till dagens stolpskott

Min nya ventikåpspackning e nu totalt värdelös, Kom i kläm mellan kåpan å toppen

Så nu måste jag beställa en ny och vänta på den innan jag kan provstarta motorn

Blir så trött på mig själv ibland
Men men, learning by doing

Kopplade på batteriet för att testa nya reläet å kolla om de blir några felindikeringar. Men de kom inga, förutom Check radiator. Men de e ju för att de inte e någe kylarvatten i

Så nu e jag jäkligt nöjd, ska bara få ur den gamla glidbulten ur bärarmen till oket

Sen ska den fan ut ur garaget
Dagens inköp![http://www.garaget.org/gallery/archive/59709/236269_zgjl3v.jpg]()
Nu ska jag beställa ny packning så får vi se när nästa update blir.
/Jacob