vad är det sexigaste med en kvinnas/mans kropp?

Generalen Fritids-designer
31 oktober 2007 · 293 Inlägg

Helheten!
Sen ansikte, ögon och hår, brösten och magen, rumpan och svanken (väldigt viktig av nån anledning:), vet ej varför dock hmm) å spirorna såklart wink

Men helheten och utstrålningen framförallt! smile tongue big_smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Rushman Evolution Garage
31 oktober 2007 · 1 299 Inlägg

Jag tycker inte att utseendet spelar någon roll... Det är insidan som räknas , det är personligheten man blir kär i, och sedan lär sig att älska....
Kärlek är som en blomma... Om man...


NÄ! skoja bara!! Goa tuttar å fint arsle!

Sky´s the limit...
Garic
31 oktober 2007 · 539 Inlägg

brösten så klart smile eller ögon? eller hela ansiktet? vette fan... egentligen är det som andra har sagt här... helheten som är viktig. Stora bröst ser mycket annorlunda ut på en 95kg kropp än på 60 smile

Jag tycker att kroppen ska vara HARMONISKT utvecklad smile Personligen gillar jag gröna ögon och mörka hår, 160-170cm, 55-69kg, störa bröst... mmm det är nog min drömtjej big_smile

tillägg: glömde säga att en tribal på svanken är sjuuukt snyggt, tycker jag roll (även om det är inte trendig längre)

Senast redigerat av Garic (31 oktober 2007)

Wikstromm Ett riktigt sprut de enda rätta
31 oktober 2007 · 2 252 Inlägg

hmm typ svank o rumpa kan va sjukt najjs på en tjej, har odm de blir de lätt att ögona "fastnar" på nånting tongue men annars Utstrålning och så ska de finnas nånting innan för pannan, finns inte de så åker den i fraktskadat gods...

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Sir_x
31 oktober 2007 · 945 Inlägg

Det sexigaste som finns är en tjej som klär sig bra. Och ögonen. Bröst är inte noga så länge dom inte är för stora, föredrar små...

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Mankan1978 Son Of Murphy
31 oktober 2007 · 782 Inlägg

Ögonen och rumpan! smile Vet att det är uttjatat kanske, men så är fallet! smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
PoulZen
31 oktober 2007 · 772 Inlägg

Insidan är viktigast.. tråkig personlighet = inget att ha även om kroppen är kanon..
Varför?? Jo för att det är insidan du ska kunna leva med tills du blir gammal..

LIVINL0UD
31 oktober 2007 · 1 582 Inlägg

Rumpan, ögonen, ansiktet, klädstilen. Helt enkelt så ska tjejen vara FRÄSCH!!  smile

Sushikocken Sleeper
31 oktober 2007 · 3 084 Inlägg

De sexigaste tjejerna är lätt Heavy metal Emos  Kurviga flickor me like!!
jo fan annars gillar man Curly brunt hår med ;D

Senast redigerat av Sushikocken (31 oktober 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
civic Naturally Aspiranted
31 oktober 2007 · 543 Inlägg

Ett sött ansikte.. de där fina leendet.. ögonen och håret (brunett, yummi tongue)
Benen, rumpan, brösten (dock oviktigt, men ska helst va proportinellt *stava?* med kroppen)

Alfred_E_Neumann
31 oktober 2007 · 53 Inlägg

Det räcker väl om en kvinna är kåt, glad och tacksam?
lol

No Mercy: +1175 hp/1548 Nm
Mercedes SLK 55 Kleemann "McLaren killer" (2006)
DoomDevil
31 oktober 2007 · 113 Inlägg

Ögonen helt klart. Sitter där 2 diamanter så faller man smile
Är som vissa sagt helheten man faller för, allt ska vara propotionellt!
... Ska dock erkänna att om dom är långa så har dom mitt intresse! tongue

Mazda Miata (1991)
blacken
31 oktober 2007 ·

Är inte det en promillefråga? big_smilebig_smile

Chrillee House/Trance diggare
31 oktober 2007 · 287 Inlägg

Bara börja pumpa biceps då boys wink

På tjejer hm...tråkigt att säga helheten som alla andra här, men är väl så.

Lirar alla saker tillsammans på ett bra sätt och ser schysst ut så klart man gillar det, men har lite förkärlek till läckra, välformade spiror med lagom brun nyans helt klart. smile

Senast redigerat av Chrillee (31 oktober 2007)

_Spawned_ Maskinförare
31 oktober 2007 · 1 163 Inlägg

Det är renodlat skitsnack om det där med insidan.. Jag har då aldrig någonsin mött en kille som skiter helt i utseendet. Man börjar ju inte ragga på nån som ser ut som skit.. man raggar ju på nån man tycker ser bra ut, SEN lär man känna personen. och då får man se personligheten. Så nog går utseende före. defenitivt.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Sushikocken Sleeper
31 oktober 2007 · 3 084 Inlägg

Chrillee skrev:
Bara börja pumpa biceps då boys wink

På tjejer hm...tråkigt att säga helheten som alla andra här, men är väl så.

Lirar alla saker tillsammans på ett bra sätt och ser schysst ut så klart man gillar det, men har lite förkärlek till läckra, välformade spiror med lagom brun nyans helt klart. smile

Ja nu jävlar xD

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
John87 Stolt Volvoägare
1 november 2007 · 4 913 Inlägg

Ojoj! Det är så mycket man tycker om...
Hår och ögon är viktigt!

Ska jag välja en mer sexuell del så blir det magen. Oj oj oj oj *svettas* roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
1 november 2007 · 426 Inlägg

riding skrev:
Nått som är sjuk sexigt på killar är linjerna precis vid hmm.. Höfterna/magen... Dom där Brad Pitt-linjerna ni vet tongue

nej vet inte, förklara dig...

/Street
street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
1 november 2007 · 426 Inlägg

rumpan och ögonen.

/Street
johanhhh
1 november 2007 · 396 Inlägg

street skrev:

riding skrev:
Nått som är sjuk sexigt på killar är linjerna precis vid hmm.. Höfterna/magen... Dom där Brad Pitt-linjerna ni vet tongue

nej vet inte, förklara dig...

Men typ där bäcken benet och magmusklerna möter varandra?? har jag rätt??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang