3042
Sök

vad är det sexigaste med en kvinnas/mans kropp?

Svetsare
3 150 Inlägg
12 augusti 2008
Chipp_o_hoj skrev:
det sexigaste är lätt, rumpa, ben och fötter på en tjej.

mmm.....håller med!  + Ögonen smile
Senast redigerat av ZonaX (12 augusti 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

blacken
12 augusti 2008
Alla killar tänker med pitten här tror jag

Om vi inte får tänka med pitten, vad fasen ska vi då tänka med? big_smile

Avstängd
519 Inlägg
12 augusti 2008
Robban 245 skrev:
Helheten.De ska vara former..De ska vara lite å ta i oxå smile

haha ja lite ska de allt va xD smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

1 639 Inlägg
12 augusti 2008
Motorer och bröst har något gemensamt, båda ska vara STORA och original !!!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

49 Inlägg
12 augusti 2008
Killar: Händer, armar o hur man för sej.

Tjejer: Kurviga, självsäkra o långt väldoftade hår... big_smile

De som int Dödar Härdar.
VALKYRIAS.SE

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 augusti 2008
Ögonen på tjejen lägger jag märke till direkt. Sen är det mest hur hon är som räknas. Insidan är viktig. Inte kul med såna som tror att dom är nåt, eller själv tycker dom är snygga och beter sig därefter.
Snäll, trevlig och "nere på jorden". Lugna tjejer är härliga. Absolut ska dom ha humor, helst sjuk humor. lol

Men det är klart, inte för smal och inte för tjock. Lagom är bäst. ABSOLUT inte nåt benrangel som de flesta modeller. Usch..
Och som det var sagt, brösten ska vara original. Men jag bryr mig inte direkt om storleken. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Professional dreamer
398 Inlägg
12 augusti 2008
Killar med galet snygga armar is the shit! cool
Sedan tycker jag att det är snyggt när killarna bryr sej om hur de har håret smile

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Volvonörd
1 187 Inlägg
12 augusti 2008
Smedhult skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Ögonen på tjejen lägger jag märke till direkt. Sen är det mest hur hon är som räknas. Insidan är viktig. Inte kul med såna som tror att dom är nåt, eller själv tycker dom är snygga och beter sig därefter.
Snäll, trevlig och "nere på jorden". Lugna tjejer är härliga. Absolut ska dom ha humor, helst sjuk humor. lol

Men det är klart, inte för smal och inte för tjock. Lagom är bäst. ABSOLUT inte nåt benrangel som de flesta modeller. Usch..
Och som det var sagt, brösten ska vara original. Men jag bryr mig inte direkt om storleken. smile

Kunde inte sagt de bättre själv wink

WORDS!!!! Håller enbart med!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Os Difuntos
1 822 Inlägg
12 augusti 2008
En riktigt fin cameltoe.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

19 Inlägg
12 augusti 2008
Är nog den enda som kommer säga detta men, ansiktet. Tycker mest om söta tjejer smile Finns inget bättre än söt + bra personlighet, resten är mindre viktigt .Men tjaa "sexigaste" på kroppen är inte riktigt samma sak tycker jag, då får jag väl svara bröst och rumpa som de flesta andra,haha.

Ain't no place like home...
4 641 Inlägg
12 augusti 2008
Det är mycket som spelar in, men utseendet är mindre viktigt än sättet o personligheten.
Nu är jag sambo med en kvinna på 43, som har precis det sätt jag vill en kvinna ska ha!
Sen att hon ser ut som en het 30-åring gör väl inte direkt saken sämre!

Sexigt är bröst/rumpa, som ska vara original, sen är storleken av mindre betydelse.
Det som spelar roll är hur kvinnan "bär" det hon är utrustad med tycker jag. En kvinna som är stolt över sina b-kupor är sexigare än en kvinna som känner sig "nöjd" med sina silicon-D-kupor...
Min åsikt i ämnet.

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget

373 Inlägg
12 augusti 2008
på en man så är det håret å ögonen som jag tycker är det "yttre" som är finast, men som många andra av er säger det är insidan som är viktigast.

Studerande
727 Inlägg
12 augusti 2008
Tjejer: Rumpan, ögonen, ansiketet, helheten smile

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
12 augusti 2008
Irmscher Vectra skrev:

Riktigt bra sagt, håller med smile

1 639 Inlägg
12 augusti 2008
Cuefa skrev:
Det är mycket som spelar in, men utseendet är mindre viktigt än sättet o personligheten.
Nu är jag sambo med en kvinna på 43, som har precis det sätt jag vill en kvinna ska ha!
Sen att hon ser ut som en het 30-åring gör väl inte direkt saken sämre!

Sexigt är bröst/rumpa, som ska vara original, sen är storleken av mindre betydelse.
Det som spelar roll är hur kvinnan "bär" det hon är utrustad med tycker jag. En kvinna som är stolt över sina b-kupor är sexigare än en kvinna som känner sig "nöjd" med sina silicon-D-kupor...
Min åsikt i ämnet.

Det behöver inte vara silicon bara för det är d-kupor ? Tjejen har äkta E-kupor och får ofta höra gliringar angående silicon på fester o dyl.(uteslutande från avundsjuka tjejer). Det är konstigt nog helt ok att ge sig på tjejer som har utseendet för sig, men absolut inte tvärtom.

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Dr Snuggles
956 Inlägg
12 augusti 2008
baca skrev:
En riktigt fin cameltoe.

Mmmm, låter inte helt fel du .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

509 Inlägg
13 augusti 2008
Tycker en Tjej ska ha fint ansikte, lagomt kurvig kropp å en kramgo rumpa. Mmm. wink

DFFL
9 020 Inlägg
13 augusti 2008
Helheten.
Söt som få men fläskig röv funkar inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 506 Inlägg
13 augusti 2008
baca skrev:
En riktigt fin cameltoe.

Bahahahahha big_smile Du e fan för go smile

Vad är det som är så speciellt med händerna på en kille om jag får
fråga er det tjejer? Är det att de ska vara enna rejäla labbar eller vad?

På en tjej så spelar allt in i ett viktigt spel tycker jag, "delarna" måste
matcha med resten, Gillar smala/Normal smala tjejer inte "biaffra barn"
Inte allt för långa, men sedan finns det ju söta lite längre tjejer ochså..
Det är så svårt.. Hår/ögon kollar jag på mkt smile
Håret ska vara välvårdat o ögonen ska glimmra smile

Man kan ju skriva en hel roman om allt vad det är som är fint på en tjej.
Men jag avslutar här.
Senast redigerat av _Wallis_ (13 augusti 2008)

Kan du andas kan du dö.

106 Inlägg
13 augusti 2008
De ja gillar me min kille är hans längd å grovhet. De tänker ja mycke på då ja ser han gå.
Avgudar hans mörkbruna ögon! Dem älskar ja.
Piercingar i ansiktet är ett plus. De får mig att titta igen på en kille.

Å de där me händer, ja kan endast snacka för mig själv när de gäller händer. Deras storlek å styrka får mig att känna mig trygg, beskyddad, typ. Att känna sånna labbar på ens kropp.. Mhm, mhm. wink

Just me.

Sök