3456
Sök

vad är det sexigaste med en kvinnas/mans kropp?

31 Inlägg
14 augusti 2008
så sant som det är sagt:)

1 639 Inlägg
14 augusti 2008
Cascade skrev:
Vet inte varför men jag älskar STORA bröst på tjejer, det är fan kärlek!

Dom får gärna vara oproportsonerligt stora eller bara ´vanligt´ stora big_smile men ej för fasta!
Dock vill jag poängtera att silikonbröst går fetbort (det kan ju vem som helst köpa sig)

Givetvis är jag ju inte nöjd där, utan vi behöver ju också ett sött ansikte och damen ifråga måste ha långt hår. Det är viktigt.. Kulören har mindre betydelse.
Damen måste va mån om sitt utseénde och vara femenin, manliga och stökiga brudar lämnar lokalen..

Det är också viktigt att tjejen inte är för smal utan helst ´normal´ i kroppen, men heldre ngt kilo för mycket än förlite..

En annan detalj är att damen inte får vara längre än mig själv då jag lätt känner mig hotad och får komplex..
Detta scenarie har dock aldrig ägt rum men jag bävar för den dagen wink

Mvh Kristoffer

Håller med ! Stora och äkta ska det vara och med stora menar jag D eller E kupa... En fin brud med små bröst är som en Ferrari med 14" fälgar... lol Fattar inte killar som tycker att små tuttar är lika sexigt som stora, antingen har dom inte upplevt det ultimata sexet med en bystig tjej eller oxå ljuger dom... big_smile

(Insidan är naturligtvis viktigast med en tjej man ska leva ihop med, men nu snackar vi väll första intrycket...)
Senast redigerat av mrcelica (14 augusti 2008)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Maskinförare
1 163 Inlägg
14 augusti 2008
mrcelica skrev:
"Insidan är naturligtvis viktigast"

Klart som fan, dom ska ju va trång rolllol

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
14 augusti 2008
är rätt svag för tjejer i kjol, med strumpbyxor av nåt slag och välsvarvade ben..
sen om dom har byxor så är det ju inget som slår en välsvarvad rumpa  tongue
små eller stora bröst så föredrar jag nog mindre..

många tjejkompisar tycker att nyckelben är väldigt snyggt på killar, jag tycker nog det är snyggare med ett par tränade lår.. kanske för att man själv vill ha biffiga lår hehe tongue

524 Inlägg
14 augusti 2008
När man går ut på krogen och kollar så e ju outfiten de första man ser.
Ja tycker fan de e kläderna, en tjej som inte lägger ner allt för stor tid på sin klädstil tittar man ju inte åt. En fin outfit på en tjej drar ju uppmärksamhet. De tillsamans med en go utstrålning.

502 Inlägg
14 augusti 2008
Håret, ögonen och helheten.

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

508 Inlägg
15 augusti 2008
På en kille så är d ju helheten, en het rumpa o fina ögon slår ju aldrig fel.
Sen är jag total såld på om snubben har massa gaddningar wink

1 311 Inlägg
15 augusti 2008
En vältrimmad kropp, magen framför allt sedan rumpan och ögonen!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

1 639 Inlägg
15 augusti 2008
_Spawned_ skrev:
mrcelica skrev:
"Insidan är naturligtvis viktigast"

Klart som fan, dom ska ju va trång rolllol

Hahahahahahahha, precis... loltonguebig_smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2008
Måste bara tillägga att sexighet inte är samma sak som att vara bimbo hos tjejer. Vilket verkar vara allt mer förekommande. Man måste inte ha kortaste kjolen fetaste u-ringningen och en push-up som når stjärnorna.

En knä lång svart/röd hyffsat slimmad klänning som visar lite men inte för mycket tycker då iallafall jag är fan så mycket sexigare än nå trailer parks pumpad brud som köper för små kläder.

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 661 Inlägg
15 augusti 2008
hedley skrev:
Måste bara tillägga att sexighet inte är samma sak som att vara bimbo hos tjejer. Vilket verkar vara allt mer förekommande. Man måste inte ha kortaste kjolen fetaste u-ringningen och en push-up som når stjärnorna.

En knä lång svart/röd hyffsat slimmad klänning som visar lite men inte för mycket tycker då iallafall jag är fan så mycket sexigare än nå trailer parks pumpad brud som köper för små kläder.

Ja så finns det inget mer avtändande än ett par handtag som sticker ut under ett tajt linne och en putmage. smile

Har alltid rätt!
689 Inlägg
15 augusti 2008
urk urk,, nå måste säga att nacken e rätt viktig, ögonen och ansiktet såklart, tuttisarna spelare ingen roll typ.   o får inte vara längre än mig.

Livet är ett helvete, du är bjuden!

Har alltid rätt!
689 Inlägg
15 augusti 2008
pampers138 skrev:
urk urk,, nå måste säga att nacken e rätt viktig, ögonen och ansiktet såklart, tuttisarna spelare ingen roll typ.   o får inte vara längre än mig.

menar då inte tuttisarna utan längden på henne haha tongue

Livet är ett helvete, du är bjuden!

4 586 Inlägg
15 augusti 2008
kan säga att som kille att sträcka på sig och börja träna rygg för bättre hållning det gör mycket på helhetsintrycket

311 Inlägg
15 augusti 2008
rumpan å utseendet är viktigast:)

Pv med preppad b20..

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
16 augusti 2008
Rumpa, rygg, ögon - det är vad jag kollar in tongue Älskar groparna i ryggslutet hos killar wink Kompisen och jag kom fram till att vi ä ordentligt rumpsexuella wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

16 197 Inlägg
16 augusti 2008
Reeplayed skrev:
Rumpa, rygg, ögon - det är vad jag kollar in tongue Älskar groparna i ryggslutet hos killar wink Kompisen och jag kom fram till att vi ä ordentligt rumpsexuella wink

dom "groparna" e såå mycke snyggare på tjejer..wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

kåt, glad och otacksam
132 Inlägg
16 augusti 2008
stora lökar smile hähä! det finns väl en hel del som är sexigt. men i mitt tillsåtnd nu så ät stora bröst oslagbart smile ska ju inte sticka under stol med att utsendet är viktigt och iofs.. men man blir ju mindre kräsen när spriten gjort sitt
Senast redigerat av suntibajs (16 augusti 2008)

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu

125 Inlägg
16 augusti 2008
tatueringar på tjejer. totalt oslagbart.

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

Ford Racing
479 Inlägg
16 augusti 2008
Har dom hål så duger det..

Ja Just!

Sök