tkd_rille skrev:
nu blev detta hela rätt så överdrivet. beatnik han drar alla över en kant ju.
jag gillar rena bilar.
men du MENAR att jag ÄR FATTIG om jag byter ut mina lyktor till klarglas på min v40, de sitter ju inte original på min, och du menar att jag är fattig om jag köper en vinge för att bilen ska få upp baken lite?
Du kanske har gott om pengar men de skiter nog de flesta i, folk gör som de vill med sina bilar faktiskt.
mycket tjafs och skitsnack, men ni säger att ni hatar plast och sådant men original speedster då ? de är väl i princip bara plast? blir ju inget kvar om man smäller dem.
och ska vi jämföra för många så tycker de säkert att dina motorcyklar är skitfula som chooper. för de är i princip samma sak du bygger en sak du gillar och tycker om , varför säga då och snacka skit om andras bilar som de har byggt om?
Din chooper ser ut som om du har köpt alla delar ju och ej tillverkat plåtdelarna själv, lite slipa och skära kan antagligen de flesta och de som kan skruva kan sätta ihop ett paket med, ungefär som de gör med sina bilar.
känns de inte bra att titta på stylade bilar så sluta kolla isådana fall. alla får vistas på gatan även fast de har en massa utbytta saker. vi kan ju inte sortera överstylade bilar från gatan...