2691
Sök

Kan Man Va Nöjd? Jag Tror Inte Det!

Brum säger bilen.
394 Inlägg
30 augusti 2007
BEATNIK skrev:
Det värsta jag vet när jag e ute och bilar åker förbi är

1: Bilar som vi tar tex en BMW 320i som någon har hängt på M3 paket och vill få den att se ut som en M3a och tryck på ett M märke på baken, ser bara billigt och fattigt ut.

2: Folk som tex har.. hmm en 00- Audi A3 som slänger på nya 06 ans A3ans lampor huv front osv, ser bara dumt och billigt och ger mig personligen attityden av " jag vill ha en ny bil men ja kan inte köpa en.

Kännde mig lite träffad här asså tongue

Men asså hallå hur osympatisk och trångsynt kan man va?
Nej jag kanske har inte råd med en ny bil.  Fy fan villken louser man är.
Löjligt..  Det här med att vissa respek mot andra och bete sig på ett vuxet sätt har du ju klart visat  att du är helt oförmögen till..

Tycker denna tråd borde låsas.. Den tillför inget vettigt.
Din s2000 är riktigt fin faktisk. Och du verkar ju nöjd så det är kul.

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

1 827 Inlägg
30 augusti 2007
samalmoe skrev:
Jag var med på en träff här i malmö som ordnades via garagets forum och där skulle de som ordnade träffen rösta fram 3 bilar som vann ett pris min bil blev etta. Och det var ju inte så populärt. Va det bara 3 bilar på träffen mm och en skrev så här i forumet.

"Om det är sant om att en originalbil vann, då tycker jag det är patetiskt. Det är som att spotta de som stylat sina bilar för flera tusen i ansiktet.."

Så går det ju när stylarna har gräslig smak. Tycker också du var rättvärdig vinnare. (Ska man numera bedöma efter hur många tusen kjolpaketet kostade?)

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
30 augusti 2007
Eisenhut skrev:
Så går det ju när stylarna har gräslig smak. Tycker också du var rättvärdig vinnare. (Ska man numera bedöma efter hur många tusen kjolpaketet kostade?)

Helt klart inte! smile
Allt ska följa bilens linjer så är det bara, sen får man göra vad man vill med den, bara det följer linjerna på den.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Psychotic skrev:
BEATNIK skrev:

1: Bilar som vi tar tex en BMW 320i som någon har hängt på M3 paket och vill få den att se ut som en M3a och tryck på ett M märke på baken, ser bara billigt och fattigt ut.

2: Folk som tex har.. hmm en 00- Audi A3 som slänger på nya 06 ans A3ans lampor huv front osv, ser bara dumt och billigt och ger mig personligen attityden av " jag vill ha en ny bil men ja kan inte köpa en.

Löjligt..  Det här med att vissa respek mot andra och bete sig på ett vuxet sätt har du ju klart visat  att du är helt oförmögen till..

Men vadå looser ? det har väl inte med saken att göra.....tycker du det hade vart fräckt om ja tryckt dit Ferrari emblem på min bil ??

Ja den borde låsas för folk säger sin åsikt.  hmm

Hjälp oss bekämpa våldet mot bilar,bekämpa all exttra plast, all grotesk plåtbreddning
hjälp oss kunna åter igen gå på bilträffar utan att börja gråta , gå med i våran förening

Säg nej till grotesk plast å plåt. ! lol
Senast redigerat av BEATNIK (30 augusti 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
30 augusti 2007
BEATNIK skrev:
Men vadå looser ? det har väl inte med saken att göra.....tycker du det hade vart fräckt om ja tryckt dit Ferrari emblem på min bil ??

Om jag monterar front som ser ut som en nyare modell är väl inte samma sak som att du klistrar dit Ferrari-emblem? wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Mäki skrev:
BEATNIK skrev:

Om jag monterar front som ser ut som en nyare modell är väl inte samma sak som att du klistrar dit Ferrari-emblem? wink

Nästan wink Min e ju gul..det finns gula ferrarisar..min har ju 2 säten det har ju ferrari med big_smile

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 augusti 2007
haha vilken meninglös tråd... låt dom som vill ha massa plast få ha sina plastraketer och dom som vill ha orginal med feta fälgar få ha det så blir alla nöjda wink

jag erkänner, jag har inte råd med en cossie , därför hade jag en cossie replica, och jaa jag är en jävla fattiglapp som lever på 0kr i månaden men inte skäms jag för det wink

och det roliga är ju att många som inte känner mig trodde det var en cossie när dom såg en efter gatorna tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (30 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
haha vilken meninglös tråd... låt dom som vill ha massa plast få ha sina plastraketer och dom som vill ha orginal med feta fälgar få ha det så blir alla nöjda wink

jag erkänner, jag har inte råd med en cossie , därför hade jag en cossie replica, och jaa jag är en jävla fattiglapp som lever på 0kr i månaden men inte skäms jag för det wink

och det roliga är ju att många som inte känner mig trodde det var en cossie när dom såg en efter gatorna tongue

Håller med dig det e meningslöst att diskutera "styling"

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Brum säger bilen.
394 Inlägg
30 augusti 2007
BEATNIK skrev:
Psychotic skrev:
BEATNIK skrev:

Hjälp oss bekämpa våldet mot bilar,bekämpa all exttra plast, all grotesk plåtbreddning
hjälp oss kunna åter igen gå på bilträffar utan att börja gråta , gå med i våran förening

Säg nej till grotesk plast å plåt. ! lol

Nej jag hadde inte tyckt de var fräckt med ett ferrari emblem på din bil.. Hadde du därimot ägt en fiat punto hadde jag tyckt de var kung.
Om jag hadde bra med deg skulle jag köpa värsta fetting m5:an och klistra dit peugeot på skuffen..  Dålig humor är den bästa humorn..
Senast redigerat av Psychotic (30 augusti 2007)

53 Inlägg
30 augusti 2007
Tror du har fått med din bil i nån mening nästan varje inlägg   alla har sett din bil nu..

Måste vara en lysande tråd att skapa om ,man vill skryta om sin bil...

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-

1 297 Inlägg
30 augusti 2007
hahaha va drar du in peugeot i de hela nu och jämnför med en fiat punto!

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
SupraXtreme skrev:
Tror du har fått med din bil i nån mening nästan varje inlägg   alla har sett din bil nu..

Måste vara en lysande tråd att skapa om ,man vill skryta om sin bil...

Jo visst xakt det jag vill " skryta" om min bil....hur fan visste du det....du måste ta åt dig rejält.

Ne nu lämnar ja detta för att åka iväg och slänga på nya coilovers för att sänka bilen lite till wink

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Brum säger bilen.
394 Inlägg
30 augusti 2007
MrTobias skrev:
hahaha va drar du in peugeot i de hela nu och jämnför med en fiat punto!

hehe sry tongue inget illa om peugeot fina bilar precise som fiat är tongue  men du förstog min poäng hoppas jag :cool
Senast redigerat av Psychotic (30 augusti 2007)

1 072 Inlägg
30 augusti 2007
BEATNIK skrev:
Till Sik : Som tror att jag är avundsjuk och inte kan bygga själv Hade du klarat av att bygga en sån här tex NU HAR DETTA INTE MED TRÅDEN ATT GÖRA MEN...

Kameran gick åt helvete när ja höll på å fota men man ser ändå

http://i61.photobucket.com/albums/h44/p … hopper.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h44/p … opper5.jpg

Ja problemet är inte att bygga. Har satt ihop ett par crossar då dom är "billigare" nedmonterade än ihopsatta smile Sen är byggandet roligt. Men du ser ut att ha valsat dina skärmar och svetsat tanken helt själv... Kan fortsätta länge med att radda upp listan.. Har du lackerat själv med kanske??
Det ser mer ut som eftermarknads delar.. Och då är vi inne på "styling" haha
Ja visst Mazdan är väll fin wink Tyvärr lika dyr som din s2000 fast jag ville ha något eget serru!

Och du.. Jag har byggt den själv smile
Senast redigerat av sik (30 augusti 2007)

VAG entusiast
277 Inlägg
30 augusti 2007
men hallå låt var och en ha sin bil som dom vill vad har ni för problem?

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Pinsamt klumpig
93 Inlägg
30 augusti 2007
samalmoe skrev:
Jag var med på en träff här i malmö som ordnades via garagets forum och där skulle de som ordnade träffen rösta fram 3 bilar som vann ett pris min bil blev etta. Och det var ju inte så populärt. Va det bara 3 bilar på träffen mm och en skrev så här i forumet.

"Om det är sant om att en originalbil vann, då tycker jag det är patetiskt. Det är som att spotta de som stylat sina bilar för flera tusen i ansiktet.."

BEATNIK skrev:
Grattis till vinsten !! Helt rätt tycker jag att du vann.

Fan vad underbart, äntligen kan vi börja ändra alla utseendetävlingar till "Vem som hade råd att köpa den snyggaste fabriksbilen".
Tummen upp!

Allvarligt, är det en "styling"-tävling så anser jag att det är fel att man korar en orginalare till vinnare. Fast visst, man kan väl alltid skicka priset till bil-märket istället.

Personlig prägel i all ära.

28 Inlägg
30 augusti 2007
Zpike skrev:
samalmoe skrev:

BEATNIK skrev:
Grattis till vinsten !! Helt rätt tycker jag att du vann.

Fan vad underbart, äntligen kan vi börja ändra alla utseendetävlingar till "Vem som hade råd att köpa den snyggaste fabriksbilen".
Tummen upp!

Allvarligt, är det en "styling"-tävling så anser jag att det är fel att man korar en orginalare till vinnare. Fast visst, man kan väl alltid skicka priset till bil-märket istället.

Personlig prägel i all ära.

Vart står det att det var en stylingtävling?? Jag skulle aldrig få för mig att åka på stylingtävling utan det var en helt vanlig träff. Där det utsågs av de som anordnade
träffen priser till 3 bilar och det hade inget med styling att göra.
Senast redigerat av samalmoe (30 augusti 2007)

Muttley
30 augusti 2007
nu blev detta hela rätt så överdrivet. beatnik han drar alla över en kant ju.
jag gillar rena bilar.
men du MENAR att jag ÄR FATTIG om jag byter ut mina lyktor till klarglas på min v40, de sitter ju inte original på min, och du menar att jag är fattig om jag köper en vinge för att bilen ska få upp baken lite?
Du kanske har gott om pengar men de skiter nog de flesta i, folk gör som de vill med sina bilar faktiskt.

mycket tjafs och skitsnack, men ni säger att ni hatar plast och sådant men original speedster då ? de är väl i princip bara plast? blir ju inget kvar om man smäller dem.

och ska vi jämföra för många så tycker de säkert att dina motorcyklar är skitfula som chooper. för de är i princip samma sak du bygger en sak du gillar och tycker om , varför säga då och snacka skit om andras bilar som de har byggt om?
                                              Din chooper ser ut som om du har köpt alla delar ju och ej tillverkat plåtdelarna själv, lite slipa och skära kan antagligen de flesta och de som kan skruva kan sätta ihop ett paket med, ungefär som de gör med sina bilar.
känns de inte bra att titta på stylade bilar så sluta kolla isådana fall. alla får vistas på gatan även fast de har en massa utbytta saker. vi kan ju inte sortera överstylade bilar från gatan...

Avstängd
658 Inlägg
31 augusti 2007
Trådstartare
tkd_rille skrev:
nu blev detta hela rätt så överdrivet. beatnik han drar alla över en kant ju.
jag gillar rena bilar.
men du MENAR att jag ÄR FATTIG om jag byter ut mina lyktor till klarglas på min v40, de sitter ju inte original på min, och du menar att jag är fattig om jag köper en vinge för att bilen ska få upp baken lite?
Du kanske har gott om pengar men de skiter nog de flesta i, folk gör som de vill med sina bilar faktiskt.

mycket tjafs och skitsnack, men ni säger att ni hatar plast och sådant men original speedster då ? de är väl i princip bara plast? blir ju inget kvar om man smäller dem.

och ska vi jämföra för många så tycker de säkert att dina motorcyklar är skitfula som chooper. för de är i princip samma sak du bygger en sak du gillar och tycker om , varför säga då och snacka skit om andras bilar som de har byggt om?
                                              Din chooper ser ut som om du har köpt alla delar ju och ej tillverkat plåtdelarna själv, lite slipa och skära kan antagligen de flesta och de som kan skruva kan sätta ihop ett paket med, ungefär som de gör med sina bilar.
känns de inte bra att titta på stylade bilar så sluta kolla isådana fall. alla får vistas på gatan även fast de har en massa utbytta saker. vi kan ju inte sortera överstylade bilar från gatan...

Missupfattning nr 1....Säger inget om man byter ut ett par lampor till klarglas,lr om man drar dit några fina diskreta kjolar och en liten läpp fram tex.....det jag menar för alla som inte kan läsa är dom " groteska" kjolarna,groteska fronterna, vingarna som inte har nån som helst funktion, bilar som man tilslut inte ser va det är för bil längre en celica som en gång va en celica men nu ser ut som  inte fan vet jag nått spaceship.....läs istället va jag skriver !!!!!

Och min chopper du snackar om..hehehehe du ser inte mkt du....hitta nån med samma tank, samma skärm,styre, sadel osv, så kan du komma och säga att det är färdigtköpt !!!!! Det enda är ramen, men ja vet att du troligtvis av vad du visat inte kan mkt om just "chopper" bågar...

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
31 augusti 2007
Så nu har man gått igenom 12 sidors Hmmm vet inte vad det är! Diskution som du vill kalla det för är det inte! Mer påhopp på de som har detta som hobby! Du är lite delad i dina sett att se på saker! Bara det ser OK med plast/plåt ur ditt synessätt så är det ok även om det är mycket plast som har kommit dit efter! Du är inte den som skall dömma och fälla!
Sen kommer det fram att de som kanske vill uppgradera karossen med originaldelar också inte är ett skit värda! Hur fan ska du ha det då! Du propsar på original! Sen bygger du customhojar dessutom! Snacka om att inte stå fast vid sina ståndpunkter Så jag säger bara att håll din så kallade åsikt med dina jämlikar och inte på ett offentligt forum! Jag har inte tagit åt mig av ngt du har sagt, då inget du har sagt stämmer in å mina bilar så det kan du inte skylla på! Avundsjuka är det heller inte då jag hade kunnat köpa en hel hög med s2000 och ställa utanför! Du skriver säkert att jag inte skall läsa om jag irriterar mig så på detta! Då säger jag att du kan välja att se bort från dessa raketer och inte bry dig! Hade gärna skrivit vad jag tyckte och tänkte om dig, men det passar in lika mycket som dina åsikter här! Rest my case!

-Mike-

Sök