24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

Waho Allmänt Jobbig
30 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Jag skulle göra så mkt meningslöst som möjligt.
Jag kan väl inte komma på ngt riktigt bra, men jag skulle ju låna pappas mc och leka i korridorerna i skolan bara för att jävlas.
Försöka sno Göran Persson glasögon var bra, sparka kungen i pungen skulle jag med försöka med, köra på snutbilar med flit,  hyra en ferarri och rolla den mattsvart mm tongue
Sen är det väl allt med tjejer och krascha, men tjejerna går jag med på men jag skulle nog försöka hoppa fallskärm utan att dra i snöret :p

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
b0nd3n
30 augusti 2007 · 1 944 Inlägg

jag skulle nog balla ur totalt, sitta någonstans i chock o skrika, skulle nog ringt runt till alla o sagt att jag älskade dem med. sen skulle man nog ta bilen o köra ihjäl sig...

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Hakan_J
30 augusti 2007 · 380 Inlägg

Ja vad skulle man göra,ringa runt till folk man bryr sig om å ta farväl å även ringa folk man inte gillar å be dom fara å flyga smile sen så skulle dä förmodligen sluta med en riktig brak fylla.

Android
30 augusti 2007 · 892 Inlägg

AirOne skrev:
Fantasihändelsen som förhoppningsvis aldrig sker.
Du får veta att du har ett dygn kvar att leva.
Vad gör du det kommande dygnet?
Lagligt som olagligt. Vad som helst.

Vad?

Jag bestämmer mig för att detta inte stämmer och lever vidare. Passar på att ta lite ledigt från jobbet i "förebyggande syfte". smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
EvolutionIII
30 augusti 2007 · 459 Inlägg

Hoppa från en bro på en gång, å hoppas att den som sa d, drev med mig.

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
30 augusti 2007 · 661 Inlägg

Göra min bil till ett pansarfordon o köra carmageddon med motorsågar i hjulen så det blir som en roterande persisk stridsvagn från medeltiden, slipa alla kanter så bilen blir sylvass, sätta på en plog därframme med spikar o andra vassa saker, Sen bara bränna ut alla mina favorit metal låtar och köra ner allt o alla, ta med sig så många man bara kan till graven, dricka öl o jägermeister under tiden o lyssna på hårdrock. För att under de sista tio minuterna spränga mig själv... När jag sitter i bilen som är helt täckt av kadaver, blod o diverse bråte

och säga via en megafon till polisen som omringat mig :

Well aint life a bitch... ta en klunk jägermeister...Nä grabbar tack för ni jagade mig, men jag har nått mitt mål i livet, bli känd... köra ens nygg snabb bil full....och peta ner charles Manson från tronen som mest psykstörda personer...

LETS GO OUT WITH A BANG !!! sen spränga både mig själv och min bil... eventuellt gå ut ur bilen o spränga mig själv så min bil hamnar på ett museum ...

Det är bara en fantasi men fan vad sjukt kul det hade varit o bara låta alla dina sjukaste fantasier bara bli verklighet

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Racso Dr Snuggles
30 augusti 2007 · 956 Inlägg

SatansWrath skrev:
Göra min bil till ett pansarfordon o köra carmageddon med motorsågar i hjulen så det blir som en roterande persisk stridsvagn från medeltiden, slipa alla kanter så bilen blir sylvass, sätta på en plog därframme med spikar o andra vassa saker, Sen bara bränna ut alla mina favorit metal låtar och köra ner allt o alla, ta med sig så många man bara kan till graven, dricka öl o jägermeister under tiden o lyssna på hårdrock. För att under de sista tio minuterna spränga mig själv... När jag sitter i bilen som är helt täckt av kadaver, blod o diverse bråte

och säga via en megafon till polisen som omringat mig :

Well aint life a bitch... ta en klunk jägermeister...Nä grabbar tack för ni jagade mig, men jag har nått mitt mål i livet, bli känd... köra ens nygg snabb bil full....och peta ner charles Manson från tronen som mest psykstörda personer...

LETS GO OUT WITH A BANG !!! sen spränga både mig själv och min bil... eventuellt gå ut ur bilen o spränga mig själv så min bil hamnar på ett museum ...

Det är bara en fantasi men fan vad sjukt kul det hade varit o bara låta alla dina sjukaste fantasier bara bli verklighet

Hahahah big_smile Där snackar vi fan grym fantasi så det skriker om det big_smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Mack Forum- och sitemoderator
31 augusti 2007 · 26 149 Inlägg

SatansWrath skrev:
Göra min bil till ett pansarfordon o köra carmageddon med motorsågar i hjulen så det blir som en roterande persisk stridsvagn från medeltiden, slipa alla kanter så bilen blir sylvass, sätta på en plog därframme med spikar o andra vassa saker, Sen bara bränna ut alla mina favorit metal låtar och köra ner allt o alla, ta med sig så många man bara kan till graven, dricka öl o jägermeister under tiden o lyssna på hårdrock. För att under de sista tio minuterna spränga mig själv... När jag sitter i bilen som är helt täckt av kadaver, blod o diverse bråte

och säga via en megafon till polisen som omringat mig :

Well aint life a bitch... ta en klunk jägermeister...Nä grabbar tack för ni jagade mig, men jag har nått mitt mål i livet, bli känd... köra ens nygg snabb bil full....och peta ner charles Manson från tronen som mest psykstörda personer...

LETS GO OUT WITH A BANG !!! sen spränga både mig själv och min bil... eventuellt gå ut ur bilen o spränga mig själv så min bil hamnar på ett museum ...

Det är bara en fantasi men fan vad sjukt kul det hade varit o bara låta alla dina sjukaste fantasier bara bli verklighet

Jag sitter o skrattar så jag håller på och avlider här och nu tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Smajly
31 augusti 2007 · 3 059 Inlägg

Tar livet av mig..

klimpan
31 augusti 2007 · 2 600 Inlägg

jag hadde nog suttit och lipat som ett barn ta farväl till alla sen tatt bilen tagit livet av mig kör in i ett berg eller kör ut i vattnet och dräkt mig eller nått:P

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
JonasPLind
31 augusti 2007 · 820 Inlägg

Lägga kortet i baren och bjuda alla på jäkligt många liter champagne? smile

Woogensea Volvoturbo For Life
31 augusti 2007 · 366 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:
Sitta och runka som fan..sedan supa mig redigt jävla full..för att sedan däcka och dö i lugn och ro...

Hahahahahahahhahahahahahha klockrent!

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
TFkarlsson Varningar. 36
31 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Jag runkar, jag skjuter en snut, jag kutar, sprutar ut, halkar i sperman och stukar min ***. Då lär jag ju längta tills tiden tar slut. Visst? smile Fick en snilleblixt och tyckte den passade bra här.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Tzatziki
31 augusti 2007 · 452 Inlägg

Hade bokat en biljett till mig och morsan, dragit ner till grekland och tagit förval till mina släktningar och sagt till min syster och bror hur mycket jag älskar dom och synd att man inte kunnat träffats mera i våra liv ... sen hade jag nog kramat min syster och aldrig släppt taget. Min mormor hade fått alla pengar jag hade på konto då hon har det svårt som halvt förlamad efter en felbehandling. Hade läxat upp min moster och övertalat henne att skicka sin dotter tillsammans med morsan till sverige (lång historia...).

Hade även samlat grabbarna på pizzerian där vi träffas någon gång om året och hade trevligt. Sen hade jag somnat in med famnarna runt min kära mor som ställt upp för mig i ur och skur!

- usch .. nu blev man allt lite för allvarlig här ..
Ne .. skall vara glad att jag är frisk och sällan sjuk!!

lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
31 augusti 2007 · 2 456 Inlägg

Rånar en bank å går å köper den fetaste bilen man kan hitta å kör till det ej snutarna eller någon får tag på en eller far man ut på en sjyhelvetes bil jackt till en slut destination högt över vatten där flyger över en klip kant i sol nedgången ... bil då en italienare eller Tysk ... blir det ...

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
tobbz_
31 augusti 2007 · 67 Inlägg

Säger farväl till alla !
Tar bilen till dorotea och röker en fet hängpuka som är så jävla fet så det hajjar du inte.
Ta Dr. Snuggles rymdraket och sticka till mars med gargamell

Volvo XC70 2,5T "Explorer" (2004)
Crappy_punkrocker
31 augusti 2007 · 268 Inlägg

öppnar en öl till!

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!
vman_85
31 augusti 2007 · 87 Inlägg

antagligen spenderar tiden med den jag tycker betyder mest för mig

Mack Forum- och sitemoderator
31 augusti 2007 · 26 149 Inlägg

tobbz_ skrev:
Säger farväl till alla !
Tar bilen till dorotea och röker en fet hängpuka som är så jävla fet så det hajjar du inte.
Ta Dr. Snuggles rymdraket och sticka till mars med gargamell

...vad är en hänkpuka? tongue
Funderar på om man i slutet ska stjäla en lastbil..största man hittar
och köra tills det tar stopp. För en som mig som aldrig kommer få göra
det pga dålig syn så vore det ultimat smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
FireTraXX DFFL
31 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

Mördat, rånat banker tvärs över landet och gömt pengarna till min familj, stulit de snabbaste bilarna jag kunnat hitta och kört som en dåre, tagit farväl av min familj och satt ett flygplan i rosenbad.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang