7139
Sök

Vad är skillanden på Aez och Ace?

5 Inlägg
5 september 2007
Trådstartare
Hej!

Jag funderar på att köpa nån av dessa fälgarna utseendet är exakt samma men skiljer dem sig åt eller är det bara namnet och varför?

Aez Hexan eller Ace Hero?

Vänligen MPL!

172 Inlägg
5 september 2007
jag har ace hero vistte inte ens att det fanns Aez :S trodde att det hette både hero å hexan:)

2 751 Inlägg
5 september 2007
vad skiljer audis a8 fälg mot a8 replika?

Who Djaa bless no man curse

9 108 Inlägg
5 september 2007
n0b0dy_ skrev:

Kvalitén.

1 002 Inlägg
5 september 2007
bokia skrev:
jag har ace hero vistte inte ens att det fanns Aez :S trodde att det hette både hero å hexan:)

det stämmer.. ACE har båda namnen på den fälgen..

Aez är väl ett annat märke.. bara kolla upp på google.se /bilder eller helt enkelt kolla någon fälg sida typ gummihuset.se

mvh

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

2 751 Inlägg
5 september 2007
MilleN skrev:
n0b0dy_ skrev:

Kvalitén.

på vilket sätt då?? Båda fälgarna är ju gjutna? Tror inte audi satsar mer på kvalite på fälgarna än andra företag eller har jag fel?? Just curious!!

Who Djaa bless no man curse

658 Inlägg
5 september 2007
Googlade lite. Hittade inget ställe som söljer AEZ Hexan, däremot några som lagt ut bilar och skrivit det, tror det är felskrivet jag..
Däremot finns både Ace Hero och Ace Hexan, det är samma fälg men olika namn hos olika försäljare.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

268 Inlägg
5 september 2007
JoQe skrev:
Däremot finns både Ace Hero och Ace Hexan, det är samma fälg men olika namn hos olika försäljare.

Precis som mina ACE fälgar, köpte dom som Vela men har sett dom som Alva på några ställen! mening? smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Sök