2102
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

10 Inlägg
14 mars 2008
jag har även hört en låt på youtube men kommer inte ihåg vad den heter och hittar inte på filen igen..

den går typ.. "ska såga ner hela bilen till järnfilspån"

kåt, glad och otacksam
132 Inlägg
14 mars 2008
Ja vill ha tag på låten som spelas i tvreklam trailern till spelet Army of Two nu.
Har försökt googla å greja men hittar bara att det ska va en låt som heter One och framförs av bandet mastodon, men har lyckats komma fram till att det måste vara i den amerikanska reklamen för spelet för jag har lyssnat på den låten och det är fel.

grymt tacksam om nån kan upplysa om vad det är för låt.

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
14 mars 2008
...

Btw.. vet någon vad låten heter i filmen "fucking åmål" som spelas när hon skär sig med rakbladen?
Senast redigerat av civic (14 mars 2008)

Dr. Turbo
459 Inlägg
14 mars 2008
HyperSonica skrev:
Ng3 - The anthem kankse... Hmm.. eller kanske inte... men men

Tyvärr inte den, har hafft låten som mp3:a så får jag se namnet så känner jag nog igen den smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 mars 2008
civic skrev:
...

Btw.. vet någon vad låten heter i filmen "fucking åmål" som spelas när hon skär sig med rakbladen?

vet inte riktigt... men de som gjort musiken till filmen heter Broder Daniel smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Med lem
624 Inlägg
14 mars 2008
civic skrev:
...

Kan nog vara Broder Daniel-Whirlwind

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

5 089 Inlägg
14 mars 2008
suntibajs skrev:
Ja vill ha tag på låten som spelas i tvreklam trailern till spelet Army of Two nu.
Har försökt googla å greja men hittar bara att det ska va en låt som heter One och framförs av bandet mastodon, men har lyckats komma fram till att det måste vara i den amerikanska reklamen för spelet för jag har lyssnat på den låten och det är fel.

grymt tacksam om nån kan upplysa om vad det är för låt.

Airbourne - runnin wild

\Lindgren

kåt, glad och otacksam
132 Inlägg
14 mars 2008
FLindgren skrev:
Airbourne - runnin wild

Tackar mannen! Du har ju gjort min dag big_smile

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu

646 Inlägg
14 mars 2008
civic skrev:
...

Antingen

Broder Daniel - Whirlwind
eller
Broder Daniel - Underground

Robban_tic
14 mars 2008
twoforty skrev:
vad heter låten som spelas i filmen the fast and the furious när poliserna går in och tar kineserna???

Dope - Debonaire

88 Inlägg
14 mars 2008
ingen som vet va denna svenska techno låten heter den går så typ Vi super o röjjer o lovar att komma tibax igen osv

88 Inlägg
15 mars 2008
?

kompressor-kim
15 mars 2008
kobojsarna???

543 Inlägg
15 mars 2008
Arnel1 skrev:
ingen som vet va denna svenska techno låten heter den går så typ Vi super o röjjer o lovar att komma tibax igen osv

Misstänker att det är Karlskrona Clubber - Karlskrona (Radio edit) du vill ha. Den går exakt så big_smile En mycket trevlig låt.

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

MoffeGreven
15 mars 2008
vad heter denna låten, den är bland annat med på Dudesons: The Movie.
Den spelas upp när deras hus brinner upp, iaf här är ett ljudklipp:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--l%E5t.wav

88 Inlägg
16 mars 2008
Heavens_Gate skrev:
Arnel1 skrev:

Misstänker att det är Karlskrona Clubber - Karlskrona (Radio edit) du vill ha. Den går exakt så big_smile En mycket trevlig låt.

Japp rätt låt tack så jätte mycket

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
19 mars 2008
Måste själv ersänna att jag saknar en låt som jag hörde när jag var mindre ;D Refrängen sjöng en kille  "Jabba jabba yeah, Jabba jabba yooe, Jabba jabba yeah-o give it it all of the way, all the way" :p go låt som man saknar i vissa stunder tongue

ngn som känner igen den ? tongue

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
19 mars 2008
Måste själv ersänna att jag saknar en låt som jag hörde när jag var mindre ;D Refrängen sjöng en kille  "Jabba jabba yeah, Jabba jabba yooe, Jabba jabba yeah-o give it it all of the way, all the way" :p go låt som man saknar i vissa stunder tongue

ngn som känner igen den ? tongue

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
19 mars 2008
Arnel1 skrev:

Karlskrona här är vi, vi röjer ju mest, vi super och röjjer och lovar ... att komma tillbax igen wink kan det vara den tongue

142 Inlägg
19 mars 2008
Tjenare, någon som har en aning vad denna låten heter? Den finns med i 2fast2real for hollywood.
´´If you throw your head up in the sky, we came to party so lets ride it´´. MVH smile

Gooo Wide =)

Sök