du riskerade andras liv..
du skämmer ut dig inför för tillfället 61 135 människor.
du tjatar kontinuerligt om att du missade en växel vilket isåfall är ditt fel om du inte har lärt dig vart var växel sitter vid detta laget..
du skryter om något som du tydligen inte har något emot om att själv motbevisa..
jag liksom många andra här kanske inte har lika "snabb" bil som du har men du fan asså du måste ju inse att det finns snabbare bilar och du råkade stöta på en och blev helt brutalt och grovt nedvärderad av honom.
att han sedan stannade för att prata var nog mest menat för att han ville se förudmjukelsen i dina ögon vilket han säkert inte fick se för att din hjärna har någon felkopplad krets som inte riktigt kan leda det som vi alla andra kan se till sitt rätta ställe..
ja tycker att det nästan, men bara nästan är lönlöst att säga till dig att du blev knäckt för man kan ju inte övertyga nån som vägrar bli övertygad.
folk har skrivit om vikt,hk och värde på bilarna.
jag har tävlat med min mot bilar som inte en kostar en fjärdedel av priset min kostade och jag blev totalt lämnad FÖR att min är för tung, din är också det om man jämnför med hans och det bevisade han på den lilla raksträcka som fanns..
o en annan grej som jag smått irriterar mig på är att du säger att först fram räknas, jag tror inte att det fanns något fram att komma till överhuvudtaget utan jag tror att den "mannen/tjejen" som satt i den andra bilen bevisade för dig att du lika gärna kan stanna bakom honom och att han inte är ute efter att hålla på och gasa fullt i flera km, om du knäckte honom så tror jag att han hade gått och köpt en likadan för jag tror fan att han har råd...
ja vet, jag har svårt att hålla de kort men nu har du en till åsikt att "ta åt dig"
Inspiration comes standard