2321
Sök

Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

1 723 Inlägg
14 september 2007
chrno skrev:
Sen finns det Japanska sportbilar, byggda av RUF's motsvarigheter som hänger av Ferraris och liknande på banor. Men det är lite av en annan liga.

ja det blir ju lite fel när man jämför original mot trimmat. Fanns några filmer med en Civic som blåste både C5or och Vipers. Men konstigt, den är trimmad och de andra är inte det.

Jag blir omkörd av Saab och Volvo, men inte så konstigt när laddtrycket på dem är uppställt och bilen är chippad. Original mot original har de ingen chans. Eller om jag trimmar min.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Har blivit lite skevt. Folk jämnför trimmade mot orginal, jämnför orginal mot orginal istället.

Sen så spelar det ingen roll om en tex supra e trimmad heller, den får jävligt svårt mot org iaf.  big_smilelol
Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK skrev:
läTTARE Å FATTA NU ????????????? Så går det med trimmade bilar Supra på 650-750hk

http://www.youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8

http://www.youtube.com/watch?v=qnJCsyE3mKU

Men du.. Nu vart det väl lite fel?

Supran missar växlar på båda racen. Han träffar varvstoppet rätt så rejält också.
Bättre förare tror jag att det hade vart jämnt.

Ska du jämföra bilar så jämför när båda kör bra. Alltså inte när ena bilen kör bra och andra träffar varvstopp ordentligt eller missar växlar..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
John87 skrev:
BEATNIK skrev:
läTTARE Å FATTA NU ????????????? Så går det med trimmade bilar Supra på 650-750hk

http://www.youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8

http://www.youtube.com/watch?v=qnJCsyE3mKU

Men du.. Nu vart det väl lite fel?

Supran missar växlar på båda racen. Han träffar varvstoppet rätt så rejält också.
Bättre förare tror jag att det hade vart jämnt.

Ska du jämföra bilar så jämför när båda kör bra. Alltså inte när ena bilen kör bra och andra träffar varvstopp ordentligt eller missar växlar..

Att det fortf finns folk som inte fattar....

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Eldknast
915 Inlägg
14 september 2007
Pågår den här diskussionen fortfarande?

Fantastiskt.

Tiden är rolig när det går fort... :)

V70D5
199 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK  du har ju skämt ut dig mest i denna tråd.. Hur kan man orka bry sig så som du har gjort i tråden? OT; Nice race, men tror inte du ägde han me du hängde på hyffsat iaf... big_smile

Man lever bara en gång

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK skrev:

Jag fattar. Men du gör en missvisande jämförelse.
Om du ska börja visa massa filmklipp på att ena bilen är sämre än den andra så spelar det ingen roll om det är otrimmat vs. trimmat. Men man kan inte säga att en bil är kass p.g.a att föraren kör som ett kukarsel wink

Annars har jag hållit med dig hela tiden faktiskt smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
dyGGz skrev:
BEATNIK  du har ju skämt ut dig mest i denna tråd.. Hur kan man orka bry sig så som du har gjort i tråden? OT; Nice race, men tror inte du ägde han me du hängde på hyffsat iaf... big_smile

Skämt ut mig för ? Att ja tycker det e kul att diskutera om sånna saker ?

fan oxå jag har skämt ut mig neeeeeeeeeeeej

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
John87 skrev:
BEATNIK skrev:

Jag fattar. Men du gör en missvisande jämförelse.
Om du ska börja visa massa filmklipp på att ena bilen är sämre än den andra så spelar det ingen roll om det är otrimmat vs. trimmat. Men man kan inte säga att en bil är kass p.g.a att föraren kör som ett kukarsel wink

Annars har jag hållit med dig hela tiden faktiskt smile

Det ja vill visa e att det inte håller sen säger han i andra videos att han missade 1 växling, , 2 a videon ser du väl och hör när turbon lägger av lite när den vill.

smile
Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

69 Inlägg
14 september 2007
Älskar verkligen nöten bakom kameran... skitnöjd när supran bromsar.. loooser*haha* undrar om han är polare med killen som startade denna tråden?

BEATNIK: Alla bilarna som var där var trimmade även M6:an, eller är en Kellener M6 orginal i dina ögon???

going flat out....

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
NorrlandsGuld skrev:
Älskar verkligen nöten bakom kameran... skitnöjd när supran bromsar.. loooser*haha* undrar om han är polare med killen som startade denna tråden?

BEATNIK: Alla bilarna som var där var trimmade även M6:an, eller är en Kellener M6 orginal i dina ögon???

det e ju det jag säger trimmat vs trimmat och fortf har inte dessa låtsas bilar en chans.

M6 an hade under 600 hk och supran hade 650+

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Vet inte varför beatnik diskuterar andra bilar i denna tråden.
Hahahaha ! Tycker synd om dig att du lever i en drömvärld.

Hade det varit fri väg hade Ferrarin varit en prick i horisonten på 30 sek.

Ja just de,  Klarar din bil 300Km/h på GPS och du filmar det så ska jag äta upp min sko.

Jaha, då får jag lägga upp en film på det så får du äta din sko.

Du har fått 1 2a och 14 5or det senaste dygnet.. Så jag vet inte varifrån du hämtade din snyfthistoria. Är det för att folk inte orkade kolla om du verkligen talade sanning å skulle ge dig några extra poäng?

Erkänn att du inte körde om honom så är det ingen som ser dig som pinsam. Jag vet att 3000gt's går snabbt på motorvägen, men ferrarin var snabbare. Och du säger inget om hur långt ni hade bestämt att ni skulle racea. Om ni hade bestämt sedan innan att det skulle bli race, hur kunde han släppa av helt. Och det finns inget i videon som bevisar att han "Gasade fullt" efter att du tillslut körde om honom.

//Daniel

nej, det fanns dåliga betyg men nu har admin tagit bort dem. hade PM nu när jag vaknade.

Vadå erkänna? Jag har ju sagt att hans bil var sjukt snabb, jag hängde med i 10km och kom sedan om. För att vägen var bucklig så båda våra bilar lättade och smällde i, då släppte vi. han släppte kanske mer, vad vet jag. Han kanske inte växlade ner igen, jag vet inte, men jag körde om han. Gav tummen upp och så stannade han in bakom. Bilder finns på min sida. Förmodligen va han mer rädd om sin bil, det hade jag med vatt.
Som sagt, jag tyckte det va skitskoj och fick världens kick.
han tyckte också det va skoj.
Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

69 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK skrev:
NorrlandsGuld skrev:

det e ju det jag säger trimmat vs trimmat och fortf har inte dessa låtsas bilar en chans.

Herregud...växellåda och framförallt bakvagn gör en del.. supran spinner ju tvåan ut! supran drar m6:an eller kör jämnt ända fram tills wastegaten spökar å de misständer, no matter vad du anser om supran eller liknande så är ett faktum att 3000gt får fint med pisk av ferarrin i varje fall. att jämföra en orginal 13 år gammal bil mot en ny ferarri, m6 eller liknande är inte så schysst, däremot så tycker jag nog att de är imponerande att en gammal häck hänger med en trimmad m6! :-)

going flat out....

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
NorrlandsGuld skrev:
BEATNIK skrev:
NorrlandsGuld skrev:

Herregud...växellåda och framförallt bakvagn gör en del.. supran spinner ju tvåan ut! supran drar m6:an eller kör jämnt ända fram tills wastegaten spökar å de misständer, no matter vad du anser om supran eller liknande så är ett faktum att 3000gt får fint med pisk av ferarrin i varje fall. att jämföra en orginal 13 år gammal bil mot en ny ferarri, m6 eller liknande är inte så schysst, däremot så tycker jag nog att de är imponerande att en gammal häck hänger med en trimmad m6! :-)

Supra Har ju nästan 100 hk mer oxå, å ändå går det inte.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

69 Inlägg
14 september 2007
*ler*.. tror att det sett annorlunda ut om ladd/tändning inte spökat, sånt som händer på trimmade bilar, om m6:an haft problem med tändning vad hade du tyckt då? trots allt så länge allt lirar så är det jämnt om kanske inte till å med lite fördel supran. säger inte att supran är bättre men jag vet hur bra en singelsupra går med 1.5 i ladd.

going flat out....

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
NorrlandsGuld skrev:
*ler*.. tror att det sett annorlunda ut om ladd/tändning inte spökat, sånt som händer på trimmade bilar, om m6:an haft problem med tändning vad hade du tyckt då? trots allt så länge allt lirar så är det jämnt om kanske inte till å med lite fördel supran. säger inte att supran är bättre men jag vet hur bra en singelsupra går med 1.5 i ladd.

Och 100 hk mer wink

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

69 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK skrev:
NorrlandsGuld skrev:

Och 100 hk mer wink

.

going flat out....

1 827 Inlägg
14 september 2007
SUCK.

Ferrari är inte världens snabbaste bil. Inte speciellt kvick rakt fram och folk som VET, vet detta mycket väl.

Angående M6 mot Supra... N/A knäcker alltid om det är jämvärdigt med effekt. Fördelen med turbo är att du kan få MER effekt.

Detta forumet håller dagisnivå.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Eisenhut skrev:
SUCK.

Ferrari är inte världens snabbaste bil. Inte speciellt kvick rakt fram och folk som VET, vet detta mycket väl.

Angående M6 mot Supra... N/A knäcker alltid om det är jämvärdigt med effekt. Fördelen med turbo är att du kan få MER effekt.

Detta forumet håller dagisnivå.

Då tycker jag att honda forumet håller nyfödd nivå, för säger man något dåligt om en honda där så hoppar alla på en som hyenor.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

1 827 Inlägg
14 september 2007
Ja, men vafan ska du in och snacka skit om Honda på ett Hondaforum? Är ju som att stoppa in handen i en bikupa och sen röra runt.

Det enda du har för syfte är att skapa irritation. Får du ut något av det?

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Sök