Vet inte varför beatnik diskuterar andra bilar i denna tråden.
Hahahaha ! Tycker synd om dig att du lever i en drömvärld.
Hade det varit fri väg hade Ferrarin varit en prick i horisonten på 30 sek.
Ja just de, Klarar din bil 300Km/h på GPS och du filmar det så ska jag äta upp min sko.
Jaha, då får jag lägga upp en film på det så får du äta din sko.
Du har fått 1 2a och 14 5or det senaste dygnet.. Så jag vet inte varifrån du hämtade din snyfthistoria. Är det för att folk inte orkade kolla om du verkligen talade sanning å skulle ge dig några extra poäng?
Erkänn att du inte körde om honom så är det ingen som ser dig som pinsam. Jag vet att 3000gt's går snabbt på motorvägen, men ferrarin var snabbare. Och du säger inget om hur långt ni hade bestämt att ni skulle racea. Om ni hade bestämt sedan innan att det skulle bli race, hur kunde han släppa av helt. Och det finns inget i videon som bevisar att han "Gasade fullt" efter att du tillslut körde om honom.
//Daniel
nej, det fanns dåliga betyg men nu har admin tagit bort dem. hade PM nu när jag vaknade.
Vadå erkänna? Jag har ju sagt att hans bil var sjukt snabb, jag hängde med i 10km och kom sedan om. För att vägen var bucklig så båda våra bilar lättade och smällde i, då släppte vi. han släppte kanske mer, vad vet jag. Han kanske inte växlade ner igen, jag vet inte, men jag körde om han. Gav tummen upp och så stannade han in bakom. Bilder finns på min sida. Förmodligen va han mer rädd om sin bil, det hade jag med vatt.
Som sagt, jag tyckte det va skitskoj och fick världens kick.
han tyckte också det va skoj.