2841
Sök

Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Eisenhut skrev:
Ja, men vafan ska du in och snacka skit om Honda på ett Hondaforum? Är ju som att stoppa in handen i en bikupa och sen röra runt.

Det enda du har för syfte är att skapa irritation. Får du ut något av det?

Säger ju va jag tycker om divesre saker, men va folk där inte förstår är att HONDA ÄR INTE VÄRLDENS SNABBASTE BANBIL BARA FÖR DU HAR LUFTFILTER OCH ett MUGEN KLISTERMÄRKE PÅ DEN....

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

low profile
253 Inlägg
14 september 2007
Hahahahahahahahahahahha klistermärke hahahahahhaha, dagisnivå här asså hahahaha!!

1 703 Inlägg
14 september 2007
hmm, är det sååå man gör när man drar nån...
isf har jag dragit massa snabbare bilar med mitt mazdamonster som utvecklar 90 skitsura fullblod

Edit: Kan ha med mitt Dimmu Borgir-klistermärke på skuffen att göra!!
Senast redigerat av henkebenke (14 september 2007)

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
GTI-95 skrev:
Hahahahahahahahahahahha klistermärke hahahahahhaha, dagisnivå här asså hahahaha!!

Ja men det e ju så dom på honda forumet tror, dom kör sina JDM orangea blinkers små fälgar med 60 profilsdäck och mugen klisterlappar, så e dom snabbast på bana*tror dom *

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

1 827 Inlägg
14 september 2007
Haha!

Jag får väl trösta mig med att veta att SLC gatbilskörningen på Knutstorp så var bla Ferrari F430F1 som ett möte...

Det låg två halvmoddade Civics i topp på varvtider, under det kom bla Porsche 997 GT3, Ferrari F430 F1, Porsche 996 GT2 mm mm...

Du kan få det till vad fan du vill, och du får vända på det precis som du vill. Det enda FAKTUM är att en Civic ser ut som skit, men för en i sammanhanget brutalt billig bil så rockar den skiten ur dina älsklingar.

EDIT: Om vi nu är så inskränkta i vårt lilla forum så skit i att skriv där. Vi har det otroligt bra utan dig. Men jag antar att det är tillräckligt med anledning till att du ska komma in och smutsa ner med din närvaro.
Senast redigerat av Eisenhut (14 september 2007)

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Sleeper
3 084 Inlägg
14 september 2007
dags att låsa kanske?? är väl väldigt offtopic här tycker jag.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

low profile
253 Inlägg
14 september 2007
Ok jag ska försöka vara seriös nu. HAHA..skoja.

Honda är ett utav mina favoritmärken, dom bygger otroliga bilar som gillar att varva, dock slöa utan turbokonvertering! Skön väghållning osv men jag tror att folk som inte satsat så hårt på deras honda tror att den e bättre än va den e, hmm?

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Eisenhut skrev:
Haha!

Jag får väl trösta mig med att veta att SLC gatbilskörningen på Knutstorp så var bla Ferrari F430F1 som ett möte...

Det låg två halvmoddade Civics i topp på varvtider, under det kom bla Porsche 997 GT3, Ferrari F430 F1, Porsche 996 GT2 mm mm...

Du kan få det till vad fan du vill, och du får vända på det precis som du vill. Det enda FAKTUM är att en Civic ser ut som skit, men för en i sammanhanget brutalt billig bil så rockar den skiten ur dina älsklingar.

Varför tar du åt dej ?

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

2 201 Inlägg
14 september 2007
denna tråden började med race mellan en mitsu o en ferarri o slutar med jävla påhopp vilken eller vilka bilar som är bäst.
det är ju värre en dagis. håll er till ämnet eller lås tråden. låsa skulle vara det bästa!!!

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
peter_1976 skrev:
denna tråden började med race mellan en mitsu o en ferarri o slutar med jävla påhopp vilken eller vilka bilar som är bäst.
det är ju värre en dagis. håll er till ämnet eller lås tråden. låsa skulle vara det bästa!!!

Man får väl diskutera ?! Nej det går ju inte i detta svenska samhälle.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

1 302 Inlägg
14 september 2007
Jag tycker att videon var bra och att du hängde på rätt bra emot ferrarin.
Man måste ju tänka på att bilarna är helt olika i konstruktionen.
Sen att ferrarin drar ifrån dig på raksträkorna kan man ju förstå eftersom att den är lättare och antagligen har mer häst och en bätre utväxling än vad din har.
Senast redigerat av fegge_89 (14 september 2007)

Utanlem
895 Inlägg
14 september 2007
Hardjim.. vad försöker du med? tillomed videon talar ju emot dig..

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Försöker visa en cool video där jag hänger med en ferrari och sedan kör om han när vägen blir bucklig.

671 Inlägg
14 september 2007
Asså lägg ner JANTELAGEN!!  vilket trams å avundsjuka... här berättar hardjim om nått asballt ... oavsett vem som vann och under vilka förutsättningar!!

Jag tyckte det var en asgrym film ! och är det nått som äger så är det ferrarins skönsång !!

ner med jante!

tack för mej!

Second is the first loser

2 201 Inlägg
14 september 2007
denna tråden har spårat ut totalt.
Hardjim la upp en tråd om honom mot en ferrari. ja, många olika o delade meningar om det racet, vem som gasade när o var o hur.
avstängd väg: nej!   
men en sak är säker, hans 3000 går bra.

o håller med kohler, är det nåt som äger så är det ferrarins v8 sång.

Administratör
11 964 Inlägg
14 september 2007
Påminner er om följande:

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

DaViper
14 september 2007
Haha - fy fan vilken rolig tråd, jag kan inte sluta skratta.

674 Inlägg
14 september 2007
fan va alla är avunsjuka då...

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
vaughn skrev:

På vad ? Att få storpisk av en ferrari ?
Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

674 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK skrev:
vaughn skrev:

På vad ? Att få storpisk av en ferrari ?

är de så jävla konstigt om han hänger på med han moddade bil?
han har ju endå ca 420hk
kan inte fatta att alla blir så avundsjuka... haha
Senast redigerat av vaughn (14 september 2007)

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

Sök