Lådorna blev med bra.. härlig träfärg tycker ja, ska ha så i minibaren när ja flyttar hemifrån Fast hade jag byggt lådorna så hade jag nog ger-sågat delarna så ser man inte några ändträ.. Men min åsikt det
dämparn kommer passa kanon! men är inte såförstjust i lådorna.. visst, 940n e lite kantig, men lådorna ser ändå inte ut att passa in så bra.. min åsikt då, men ja gilla rju iofs mer runda former, kolla min hatthylla i bmwn så förstår ni!
Tackar, hoppas oxå på det. Förstår din tanke med lådorna, men jag tror att de kommer bli bra. Dom kommer ju precis bakom nackstöden med så. Hade planer på att göra nått liknande som dig men så kom pappa med denna ideén så då provar jag det. Fördelen med de e ju att jag kan få allt precis som de såg ut innan. Tackar för dina åsikter! Mvh/Fredrik
Lådorna blev med bra.. härlig träfärg tycker ja, ska ha så i minibaren när ja flyttar hemifrån Fast hade jag byggt lådorna så hade jag nog ger-sågat delarna så slipper man se massa ändträ.. Men min åsikt det
keep going
Hoppas som sagt på de!
Joo jag tycker den blir riktigt grann, ser ut som om den blir i samma nyans som den övriga träinredningen. Joo hade jag haft mer ork o tid så kanske jag hade snyggat till varje hörne, eller rättare sagt gjort de innan jag limmade. Men det blir nog bra iaf!
dämparn kommer passa kanon! men är inte såförstjust i lådorna.. visst, 940n e lite kantig, men lådorna ser ändå inte ut att passa in så bra.. min åsikt då, men ja gilla rju iofs mer runda former, kolla min hatthylla i bmwn så förstår ni!
Tackar, hoppas oxå på det. Förstår din tanke med lådorna, men jag tror att de kommer bli bra. Dom kommer ju precis bakom nackstöden med så. Hade planer på att göra nått liknande som dig men så kom pappa med denna ideén så då provar jag det. Fördelen med de e ju att jag kan få allt precis som de såg ut innan. Tackar för dina åsikter! Mvh/Fredrik
så lite! men om du får tag på en beg hatthylla så är det ju inte så svårt å få tillbaka till org heller men prova detta å byg xtremare senare verkar bra annars ska försöka följa
så lite! men om du får tag på en beg hatthylla så är det ju inte så svårt å få tillbaka till org heller men prova detta å byg xtremare senare verkar bra annars ska försöka följa
Joo kan ju se på de sen. lär ju märka om jag inte tycker om de iaf:lol: tack! vad trevligt.
Hade tänkt mig en Update nu från morgonens arbete men kamera kabeln vill inte vara med:mad: Så jag tar det imorgon istället. Hoppas att det går bra! Mvh/Fredrik
Så nu kommer den, lite sen då jag gjorde detta i går morse. men men...
Gjorde färdigt alla fästen och passade in dom så att allt ska passa i bilen nu. Gjorde det ganska simpelt med aluminiumplåt bitar som jag bockade till 90graders vinklar och sedan borrade i för att ha en genomgående bult till hatthyllan/plåten och en till att skruva fast i lådan. Jag hade först tankarna på att ha distanser imellan hatthyllan och plåten men när jag kollade lite mer noggrant så visar det sig att jag inte behöver det. Hatthyllan var kanska så styv.
Två fästen
Alla fästena till den ena lådan
Dom bakre fastskruvade
Samma fast i bilen
Det ena främre i bilen
Och där har vi alla fyra
Efter detta så åkte ytterligare ett lager lack på. Ingen bild på de nu men de kommer när jag limmar fast locken.
Kommer bli bra detta, bra val av slutdämpare med komer passa skitbra, du lådorna blir bara bättre och bättreför varje bild som visas Kommer passa grymt bra mvh kimpa
Kommer bli bra detta, bra val av slutdämpare med komer passa skitbra, du lådorna blir bara bättre och bättreför varje bild som visas Kommer passa grymt bra mvh kimpa
Tackar! Men jag har ju inte riktigt valt den än;) Men e till 99,9% säker på att det blir den! Hoppas oxå på att den passar bra. Asså de tycker du? då lär du gilla dom kommande bilderna. Tack än en gång! Mvh/Fredrik
Idag var det dax att limma ihop locken med lådorna. För att göra detta använde jag mig av svart silikon. Locken och lådorna var lite skeva vilket gjorde att passformen inte var den bästa till en början men det var ganska så enkelt att böja till locken så det passade någorlunda iallafall. Blev några glipor där det passade mindre bra med det fixade jag senare idag när det torkat en del. Så nu ser allt jätte-bra ut!
Lagt på silikon
Mer silikon
Limmat, där kan man se en liten glipa till höger. Det är dock åtgärdat nu
Där kan man se lite på kortsidan, men det är som sagt fixat nu
Båda två
Sådärja! Förhoppningsvis så kommer allt in i bilen imorgon, har lite att plugga imorrn men jag ska allt försöka hinna med bilen!
Lägg gärna en kommentar, det blir man glad av! Mvh/Fredrik