Idag kunde jag inte hålla mig längre! Sol och 8 +grader så 940n fick sina sommarskor! Lär ju inte bli någon mer vinter här iaf. Och mina så kallade vinterdäck va inte mycket o hänga i granen. Fick se att bakdäcken hade inte mycket dubbar, det ena inga faktiskt. Jag undrar vad de kan bero på
Lite skillnad ändå på sommar o vinterdäck
Dålig bild, ska se om jag kan tvätta imorrn och ta några bättre bilder. Man ser även att dämparen sitter lite högre och bättre.
Idag kunde jag inte hålla mig längre! Sol och 8 +grader så 940n fick sina sommarskor! Lär ju inte bli någon mer vinter här iaf. Och mina så kallade vinterdäck va inte mycket o hänga i granen. Fick se att bakdäcken hade inte mycket dubbar, det ena inga faktiskt. Jag undrar vad de kan bero på
Här som va riktig vår förra helgen och nu är det nån minusgrad och snöfall... Detta är nog för att jag bytte till sommardäcken förra helgen
Så står bilen just nu, slutdämparn, sommardäck och snö :S
Vi skulle åkt till Elmia idag med men tog och ändrade de så vi åker imorgon istället. Skulle ju va mycket bättre väder.
Sedan åker jag till Hemsedal på Söndag så de blir inget meck på lovet...Kommer hem Fredag nästa vecka och då är det plugg som gäller. Körteori och matte D...
Fyller ju år om 10 dagar och då vankas de teoriprov.
Glad Påsk på er alla nu! Och kör lungt i snön! Inga sommardäck!
Hehe, vilken otur Jag höll på o byta poå ena bilen jag me, men drog ut på tiden. Tur va de, för vi har lika mycke snö här uppe
Ha de, o glad påsk //Jacob
Ja, de va en jävla otur. Men ska ju inte köra med den nått direkt. Har ju vinterdäcken på den andra bilen så de e ju lungt. Gött att du inte hann de då:P
Va som sagt på Elmia för första gången på påskafton och då köptes de givetvis några små saker. Hittade en framrutestreamer som jag gillade och sen var jag tvungen att byta isskrapa. Farsans Audi Quattro duger inte åt mig längre^^
Framrutedekal Volvo Racing
Nya Isskrapan
Dekalen är silver men kollade lite snabbt mot bilen och de ser ut att vara ungefär samma färgnyans.
Sen så funderar jag på hur jag ska montera/placera den...Antingen sätter jag den helt centrerad på rutan eller så låter jag Volvo stå lite mer centrerat så racing kommer på sidan.