kimpan_90 skrev:Grattis Inte långt kvar nu ju!Keep it up!Mvh Kim
weser skrev:grattis:D gött att du klara teorin:D
Rallyhalle skrev:GRATTIS!!! Fan va nice Bokat uppkörning än då //Jacob
isak90 skrev:Rallyhalle skrev:GRATTIS!!! Fan va nice Bokat uppkörning än då //JacobTack ska du Jacob!Japp, den e bokad. Dock ganska lång väntetid tycker jag:/// Fredrik
Rallyhalle skrev:isak90 skrev:Rallyhalle skrev:GRATTIS!!! Fan va nice Bokat uppkörning än då //JacobTack ska du Jacob!Japp, den e bokad. Dock ganska lång väntetid tycker jag:/// FredrikOk, när blir de då??
Mrbrownstone skrev:Väldigt fin 940! Snyggt med dubbla utblås, har själv planer på det tills sommaren med min
NJ_ skrev:congratz! längesen jag skrev nå i tråden nu, fint me dämparen jag har återupplivat min projekttråd nu igen btw:P
polygrip_lasse skrev:Roligt projekt och framför allt; fin bil! Har det blivit något körkort ännu då? Följer detta med glädje. 700/900-serien i mitt hjärta.
isak90 skrev:polygrip_lasse skrev:Roligt projekt och framför allt; fin bil! Har det blivit något körkort ännu då? Följer detta med glädje. 700/900-serien i mitt hjärta.Tack! Dessa orden värmer:)Körkortet verkar kunna bli av nu på tisdag. Hade tid för uppkörning den 22:e men fick en återbudstid den 15:e april Tack igen.// Fredrik
Rallyhalle skrev:isak90 skrev:polygrip_lasse skrev:Roligt projekt och framför allt; fin bil! Har det blivit något körkort ännu då? Följer detta med glädje. 700/900-serien i mitt hjärta.Tack! Dessa orden värmer:)Körkortet verkar kunna bli av nu på tisdag. Hade tid för uppkörning den 22:e men fick en återbudstid den 15:e april Tack igen.// FredrikNej va nice Håller tummarna för att de ska gå vägen dårå Ha de bra //Jacob
albin715 skrev:lycka till nu ja me uppkörningen så blir de donken