Hmm, "racing" vet jag inte om jag gillar, men annars var den la najs tycker inte det är så najs när det står typ racing, eller för den delen "audi motorsport" på en A4 1,8, men men det är din bil
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Hmm, "racing" vet jag inte om jag gillar, men annars var den la najs tycker inte det är så najs när det står typ racing, eller för den delen "audi motorsport" på en A4 1,8, men men det är din bil
Hehe, förstår dig där!
Kan hålla med dig där faktiskt. Men jag tyckte ändå att den passa in där. Tack får åsikten
Det händer inte så mycket nu tyvärr Jacob. Har precis fått igång bilen efter att den stått still i 1 ½ vecka. Men ska se här senare om man kan fixa lite småsaker som står härnäst på listan.
Det är rätt mycket i skolan just nu här i "slutklämmen". Alla kurser tar slut och provena ligger nästan samtidigt... Men men, de e bara att kämpa på.
Så det kommer att hända saker när det finns tid. Jag har båten med som snart måste i.
Det händer inte så mycket nu tyvärr Jacob. Har precis fått igång bilen efter att den stått still i 1 ½ vecka. Men ska se här senare om man kan fixa lite småsaker som står härnäst på listan.
Det är rätt mycket i skolan just nu här i "slutklämmen". Alla kurser tar slut och provena ligger nästan samtidigt... Men men, de e bara att kämpa på.
Så det kommer att hända saker när det finns tid. Jag har båten med som snart måste i.
// Fredrik
Ok, de e lärare i ett nötskal. Dom lägger alltid alla prov samtidigt Men som du säger , bara o kämpa på
De tror jag säkert Va, har du inte lagt i den än, isen släppte ju för länge sen
// Fredrik
Ok, de e lärare i ett nötskal. Dom lägger alltid alla prov samtidigt Men som du säger , bara o kämpa på
De tror jag säkert Va, har du inte lagt i den än, isen släppte ju för länge sen
Ha de bra! //Jacob
Hehe, vi har inte ens haft is här:rolleyes:
Ska se om jag kan ge mig ut en sväng o fixa igång baslådan igen. Det har jag inte berättat men jag var ute och skulle sladda lite en regnig dag, fick ett kast och då for baslådan genom hela skuffen så att den ena RCA-kabeln gick av.... Trodde jag hade satt fast lådan men tydligen inte tillräckligt:mad: Jag har iaf fått köpt mig en nya kabel så den ska bara dras genom bilen igen.
Öppnade luftfilterboxen idag då jag har tänkt byta till ett sportluftfilter istället. Fick se att filtret var lite skitigt....
Men de ska ju bytas ut helt ändå. Köper ett sportluftfilter på lördag samtidigt som man åker o kollar på SCF i Ua.
Men jag lurar på om det ska vara öppen eller täckt topp???
Som nytt
Kollade även en del på slutsteget idag och skruvade isär det. Men jag vet inte hur jag ska få ut det lilla stiftet från Rca-kabeln som har fastnat i rca-kontakten på steget.... Tips mottages gärna
De bara känns som att du ska välja me täckt topp. Tror att jag har en modell som du menar me öppen topp på Toyotan, den har bara ett nät på toppen som inte renar ett piss. Håller mest bara insekter borta typ.
De va ju lite knivigt problem de där me Rca-kabeln Har tyvärr inget tips där
EDIT: Kolla på bilderna jag har under andra fordon på Toyotan så ser du vilken typ av topp du inte ska ha
De bara känns som att du ska välja me täckt topp. Tror att jag har en modell som du menar me öppen topp på Toyotan, den har bara ett nät på toppen som inte renar ett piss. Håller mest bara insekter borta typ.
De va ju lite knivigt problem de där me Rca-kabeln Har tyvärr inget tips där
EDIT: Kolla på bilderna jag har under andra fordon på Toyotan så ser du vilken typ av topp du inte ska ha
//Jacob
Joo en täckt topp känns som att den skyddar mer. Blir ett rött sådant tror jag. Rött lär passa bäst i mitt motorrum.
Jag vet inte hur jag ska göra faktiskt, skruvade isär steget lite idag för att komma åt bakifrån men de gick inte de heller. Får kolla lite mer på det imorrn när det är helg. Det ska lösas på nått sätt.