2241
Sök

Isak90´s Projekt Volvo 940 || Just Nu:Bilen såld! Addon Sidokjolar TILL SALU!! Update: 2/8-08

Egenföretagare
2 496 Inlägg
27 april 2008
Hmm, "racing" vet jag inte om jag gillar, men annars var den la najs smile tycker inte det är så najs när det står typ racing, eller för den delen "audi motorsport" på en A4 1,8, men men det är din bil smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

1 997 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
tsdi skrev:
Hmm, "racing" vet jag inte om jag gillar, men annars var den la najs smile tycker inte det är så najs när det står typ racing, eller för den delen "audi motorsport" på en A4 1,8, men men det är din bil smile

Hehe, förstår dig där! smile

Kan hålla med dig där faktiskt. Men jag tyckte ändå att den passa in där. Tack får åsikten smile

// Fredrik

343 Inlägg
1 maj 2008
Damn vad du jobbar på med bilen alltså! smile Blir riktigt bra också..

1 997 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Manhunt skrev:
Damn vad du jobbar på med bilen alltså! smile Blir riktigt bra också..

Det tackar vi för smile
Man gör så gott man kan.
// Fredrik

1 997 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Hur går de??

Det händer inte så mycket nu tyvärr Jacob. Har precis fått igång bilen efter att den stått still i 1 ½ vecka. Men ska se här senare om man kan fixa lite småsaker som står härnäst på listan.

Det är rätt mycket i skolan just nu här i "slutklämmen". Alla kurser tar slut och provena ligger nästan samtidigt...mad
Men men, de e bara att kämpa på.

Så det kommer att hända saker när det finns tid. Jag har båten med som snart måste i.

// Fredrik smile

4 299 Inlägg
18 maj 2008
isak90 skrev:
Rallyhalle skrev:
Hur går de??

Det händer inte så mycket nu tyvärr Jacob. Har precis fått igång bilen efter att den stått still i 1 ½ vecka. Men ska se här senare om man kan fixa lite småsaker som står härnäst på listan.

Det är rätt mycket i skolan just nu här i "slutklämmen". Alla kurser tar slut och provena ligger nästan samtidigt...mad

Så det kommer att hända saker när det finns tid. Jag har båten med som snart måste i.

// Fredrik smile

Ok, de e lärare i ett nötskal. Dom lägger alltid alla prov samtidigt hmm Men som du säger , bara o kämpa på wink

De tror jag säkert smile Va, har du inte lagt i den än, isen släppte ju för länge sen tongue wink

Ha de bra!
//Jacob

1 997 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
isak90 skrev:
Rallyhalle skrev:
Hur går de??

// Fredrik smile

Ok, de e lärare i ett nötskal. Dom lägger alltid alla prov samtidigt hmm Men som du säger , bara o kämpa på wink

De tror jag säkert smile Va, har du inte lagt i den än, isen släppte ju för länge sen tongue wink

Ha de bra!
//Jacob

Hehe, vi har inte ens haft is här:rolleyes:

Ska se om jag kan ge mig ut en sväng o fixa igång baslådan igen.
Det har jag inte berättat men jag var ute och skulle sladda lite en regnig dag, fick ett kast och då for baslådan genom hela skuffen så att den ena RCA-kabeln gick av.... Trodde jag hade satt fast lådan men tydligen inte tillräckligt:mad:
Jag har iaf fått köpt mig en nya kabel så den ska bara dras genom bilen igen.

Aa, du med smile
// Fredrik

1 997 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
Hej

Det lutar åt att jag ska köpa ett öppet sportluftfilter till bilen och jag funderar då på om det ska vara med öppen eller täckt topp??

Vore väldigt snällt om nån kunde förklara fördelar och nackdelar med respektive. smile

// Fredrik

304 Inlägg
21 maj 2008
köp täckt.. känns bättre för motorn.

Vw Baja Bug - SAAB 900 T - BMW 320i

213 Inlägg
22 maj 2008
Ser riktigt  bra ut kommer defenetivt följa detta. keep it up

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!

1 997 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
albin715 skrev:
köp täckt.. känns bättre för motorn.

Det lutar nog åt täckt ja.

Majoren442 skrev:
Ser riktigt  bra ut kommer defenetivt följa detta. keep it up

Tack ska du ha cool

1 997 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Visst ser han oskyldig ut? tongue
https://www1.garaget.org/gallery/archive/42550/352322_etgah5.jpg

2 118 Inlägg
22 maj 2008

hahaha klockrent ^^

D.i.l.l.i.g.a.f

1 997 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
NJ_ skrev:

hahaha klockrent ^^

Hehe cool

1 997 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Update

Öppnade luftfilterboxen idag då jag har tänkt byta till ett sportluftfilter istället. Fick se att filtret var lite skitigt....

Men de ska ju bytas ut helt ändå. Köper ett sportluftfilter på lördag samtidigt som man åker o kollar på SCF i Ua.

Men jag lurar på om det ska vara öppen eller täckt topp???

Som nytt tongue
https://www1.garaget.org/gallery/archive/42550/352323_96r1zn.jpg

Kollade även en del på slutsteget idag och skruvade isär det. Men jag vet inte hur jag ska få ut det lilla stiftet från Rca-kabeln som har fastnat i rca-kontakten på steget.... Tips mottages gärna smile

De va nog de lilla jag hade att komma med idag...

// Fredrik

4 299 Inlägg
22 maj 2008
De bara känns som att du ska välja me täckt topp. Tror att jag har en modell som du menar me öppen topp på Toyotan, den har bara ett nät på toppen som inte renar ett piss. Håller mest bara insekter borta typ.

De va ju lite knivigt problem de där me Rca-kabeln tongue Har tyvärr inget tips där hmm

EDIT: Kolla på bilderna jag har under andra fordon på Toyotan så ser du vilken typ av topp du inte
ska ha wink

//Jacob
Senast redigerat av Rallyhalle (22 maj 2008)

1 997 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
De bara känns som att du ska välja me täckt topp. Tror att jag har en modell som du menar me öppen topp på Toyotan, den har bara ett nät på toppen som inte renar ett piss. Håller mest bara insekter borta typ.

De va ju lite knivigt problem de där me Rca-kabeln tongue Har tyvärr inget tips där hmm

EDIT: Kolla på bilderna jag har under andra fordon på Toyotan så ser du vilken typ av topp du inte
ska ha wink

//Jacob

Joo en täckt topp känns som att den skyddar mer. Blir ett rött sådant tror jag. Rött lär passa bäst i mitt motorrum. smile

Jag vet inte hur jag ska göra faktiskt, skruvade isär steget lite idag för att komma åt bakifrån men de gick inte de heller. Får kolla lite mer på det imorrn när det är helg. Det ska lösas på nått sätt.

Hehe, ska kolla där:P

Hade!
// Fredrik

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
22 maj 2008
Dax att byta ser jag tongue hehe

Kör på täckt topp wink

Har som rallyhalle inga tips om rca kabeln.. tråkigt att sånt måste hända hmm

Lycka till! smile
Mvh Kim

1 997 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Dax att byta ser jag tongue hehe

Kör på täckt topp wink

Har som rallyhalle inga tips om rca kabeln.. tråkigt att sånt måste hända hmm

Lycka till! smile
Mvh Kim

Hehe, är det inte nytt då?lol

Jupp, de blir nog så.

Det är riktigt tråkigt.... men men, jag får försöka lösa det på nått vis.

Tack!
// Fredrik

Ps. köp fälgar nu kim;) ds.

Sök